Uff, sem dolžan naredit en popravek. Ta motor THP je baje precej bolj dodelan od prejšnjega, ki je res imel kar nekaj problemov.. Nalaganje karbona ni več problem, zdaj ima tudi 165Km, ne več 157 - naj bi bile bolezni tega motorja kar odpravljene .. Ne vem pa, kako je s porabo olja
Kar se tiče avtomatskega menjalnika, je zadeva sledeča: Žena ima zdaj robotiziran menjalnik v Picassoju in ji je OK, nikakor ne bi šla rada nazaj na ročnega.. Zato menim, da bo tudi tale "francoski" avtomatik čist ok, sploh, ker je "pravi" avtomatik, ne robot. Itak pa ga bo večino časa vozila ona.. Zdaj se kar malo bolj nagibam k temu THP motorju, čeprav me še vedno mičkeno skrbi, da zadeva nikoli ne bo pod 10litrov, glede na stil vožnje - ni divjanja, je pa veliko šviganja na raznih dvopasovnicah, nekaj avtoceste in mesta - ravno tam, kjer se navor zelo pozna in dostikrat pedal pritisneš v poden in izkoristiš navor in obrate, da lahko švigneš mimo kakega extremnega varčevalca z nafto.. Teh varčevalcev je pa kar precej, pa še ponavadi kampirajo na levem pasu
. Se dnevno vozim na relaciji LJ-Kamnik in me dostikrat prav "srat" prime, kako se nekateri vlačijo po cesti.. Pa ne mislim s tem, da vozim preko omejitev, daleč od tega, največkrat mi števec kar lepo kaže enako ali max 10km več od omejitve ( NIKOLI v naselju ) , ampak kar vidiš po cestah, je pa kar malce preveč.. Sploh speljevanja v križiščih ali ven iz krožnih.. O MOJ BOG.. Če bi sam tako vozil , bi mi gorivo nazaj v rezervoar teklo, ne samo da bi bi imel nizko porabo.. Ampak to je že debata za v drugo temo..
Sem šel še enkrat probat 120Km turbodiesla in je res namenjen bolj "sobni jakosti" in kampirašem
.. Nekako nimaš tistega varnega občutka ob prehitevanju kamiona - vse prevečkrat mora biti pedal plina do konca..
Moram nekje najdet tega THP-ja za probat