Megan je boljši za voziti a ima trapast prtljažnik prehitro se spusti zadnje steklo pa še nizek je ! Vozil od TPV(službene) Astra pa ima ta 1.7 hrupen motor nad 125kmh do ene 110 ali 120 kmh je še vredu ... ( imeli v MERIVA 1.7 CDTI)
Megan ima modernejši, tišji in varčnejši motor. Je tudi na splošno mehkejši od astre. GT verzija megana ima trše podvozje. Tudi zvočna izolacija je za razred boljša.
Astra ni slaba, le isuzujev 1.7 dizel je za v muzej: hrupen, požršen, tresoč in slabo odziven. To je tudi razlog, da imajo astre s tem motorjem nizko ceno. V ponudbi jih je kot listja in trave. Novejši 1.6 dizel je dober, ampak tudi cena v tem primeru poskoči za 5-7000 ojrov.
definitivno bi bil Ford Focus tudi za pogledati ... kar se voznih lastnosti tiče, ni slab, položaj za volanom je zelo soliden. 1.6 dizli so preverjeni PSA dizli, imajo svoje muhe, ampak načeloma so ok.
prijatelji imajo Focusa, karavan, 1.6 tdci, in so zadovoljni.
Tudi sam se bolj nagibam k meganu. Focusi imajo višje cene ... ko enkrat začnem gledati 2. stran na rezultatih pa pridem že počasi do cene za laguno ... pa je odločitev še težja.
Včasih je dobro biti absolutni ljubitelj določene znamke ... meni, pa je več ali manj pomembno da dobim največ za denar in da bom avto vozil vsaj 4-5 let brez večjih presenečenj.
Haha. Meni so najbolj všeč škatlasti karavani, z velikim in funkcionalnim prtljažnikom, to je tisto kar najbolj potrebujem. Št. 1. pri izbiri potem pa vse naprej, poraba, servis, oprema....
Cena približno ista, megane je eno leto mlajši in manj prevoženih, vendar bom vložil nekaj denarja tudi za preventivno menjavo delov, po pregledu mehanika. Ker nimam pojma o avtomobilih predvidevam (verjetno napačno), da eno leto mlajši avto ni ne vem kaka občutna razlika, št. kilometrov pri 2.0 dci s 150 km pa tudi ni tragično.
Če že moram dati enako vsoto denarja, potem raje grem razred višje.
Pri obeh preveri servisno zgodovino preko VIN številke. Servisne knjige verjetno nima noben. Če ni zabeleženih servisov, podvomi v kilometražo. Vzemi bolj ohranjenega in primerno servisiranega. Najboljše primerke lagun in meganov dobiš pri renojevih prodjalcih (TPV NM in reno Krašna).
Laguna je večja, materiali kakovostnejši. Podvozje in sedeži so trši, poraba pa za pol litra višja od 1.9 dci. Malenkost dražja registracija. Motor ima verigo, ki se v primeru prevelikega raztega mora menjati, drugače je z normalno vožnjo in servisiranjem lifeime. Pri laguni preveri menjavo mikro jermena in vodne črpalke (150.000 ali 5l). Tega skoraj nihče od 2 lastnikov ne naredi. Razpon intervalov je do 30k, če je manj je toliko bolje zaradi ojničnih ležajev.
Meganov 1.9 dci je tudi odličen motor. Preveri menjavo jermenov in stanje sklopke/vztrajnika. Servisni intervali so na 15.000.
Nakup omenjenih vozil pri pooblaščeni renojevi avtohiši, ki uvaža lizing vozila so najmanj tvegani.
Oba renoja imata nesramno premalo kilometrov za svojo starost.
Vidim, da ti poraba kar nekaj pomeni (vsaj tako je bilo razbrati iz tvojega posta). Moja astra 1.7 cdti 130KM, mi porabi nekje 6.2-6.8L (zmerna vožnja-80% avtocesta).
Zanimiva poraba. Moj megane 1.6 bencinar mi isti režim zmerne vožnje po AC (cca. 110kmh), recimo isto 80% AC, popije po računalniku 6,9 - 7L bencina (oz. ker ga imam na plin je dejanska poraba plina okoli 8L).
emozul je napisal/-a:Vidim, da ti poraba kar nekaj pomeni (vsaj tako je bilo razbrati iz tvojega posta). Moja astra 1.7 cdti 130KM, mi porabi nekje 6.2-6.8L (zmerna vožnja-80% avtocesta).
Predvidevam, da ni lena, tako kot 110 km različica?