Stran 4 od 4

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: So avg 19, 2017 6:12 pm
Napisal/-a maniaxxx
mevden je napisal/-a:Oh. Sej je Astra dobra za ta denar, govoriti da je boljša oziroma enakovredna golfu je pa čisto mimo. Če je temu tako je Opel naredil veliko napako, ker je prenizko ovrednotil Astro in jo prodaja pre poceni. Če bi bila cena bližje golfu bi maksimizirali dobiček. Ampak, kaj bi se zgodilo, če bi bila cena Astre enaka Golfu? Golf ali Astra?


Koliko pa je astra dejasnko cenejša od golfa? Govorim za realne cene, ne po ceniku. Sicer pa so vsi avti predragi.


Zakaj pa po tvoje ni enakovredna golfu? A zarad značke? =P

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: So avg 19, 2017 8:55 pm
Napisal/-a For
Koliko pa je astra dejasnko cenejša od golfa?


Takrat, 2007 ko sem kupoval avto sem se res poglobil in poskušal to razliko ovrednotit. Čeprav je bilo težko zaradi različne opreme in paketov, sem izračunal nekaj manj kot 10.000 € razlike ...majke mi. Astro GTC sem dobil za 16.000€ maksimalno opremljeno ..pač skoraj vse kar je bilo na voljo za paket Cosmo. Nisem mogu verjeti ....sem prosil prodajalca da mi vse to da na papir in naj ne poskuša kasneje kaj spreminjat ponudbo. Čakal sem tri mesece in vse je bilo tako kot je dogovorjeno.

Zdaj ne vem koliko bi bilo razlike, pa tudi ta nova Astra mi ni ravno všeč kot takrat GTC. Preveč čudnih rešitev ima ...Golf mi je definitivno bolj všeč (če pozabimo cene)

Kot je nekdo rekel ...avto loterija, lahko se samo voziš in uživaš, ali pa si skoz na servisu . :?

Tako da ....Golf ni garancija za zanesljivost.

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: So avg 19, 2017 9:45 pm
Napisal/-a mevden
Značka, kaj ima značka pri kvaliteti avta? Kar značka predstavlja je pa čisto nekaj drugega. Enostavno v vw je občutek boljši, vse je premišljeno, po meri narejeno. Ne rabim si zvijat roke, da dvignem stekla, meniji so logični in enostavni, tehnika je zanesljiva, sedeži so dosti boljši kot v astri. Sam imam težave ce je sedalni del prekratek, noga me začne kmalu boleti. To se je zgodilo na testni vožnji z Astro, enako s fiatom bravom (2008), ki sem ga imel tisti čas v lasti. Obupni sedeži.
Vw je res trši avto, kar mi ne odgovarja preveč, ampak sem nekako zadnje leto obsojen na octavije, novega superba, novega mondeota in sedaj trenutno novega tourana. Torej, večinoma vw skupina. Čeprav je vw bolje sestavljen, bolje vse premišljeno, zastavljeno, mi je bilo najlepše peljati novega mondeota. Opremo je res imel čisto osnovno, tudi kuril je liter več kot enake moči motor pri vw ( 2.0 150 konjev), je vseeno nudil večji užitek v vožnji kljub nekoliko slabši notranji izdelavi in manj odzivnemu motorju. Enostavno, mondeo je narejen za avtoceste.
Tudi malo bolj spremljam angleške forume glede nove astre, kar veliko je nekih tem o napakah, četudi marsikdo sploh ne opazi tega. Ampak če voziš leta vozila iz skupine vw kot jaz, hitro vidiš kje so pomanjkljivosti. Nekaj sem že zgoraj naštel, veliko več si pa lahko preberete na astra k angleškemu forumu. Žal, če je avto poceni je to ponavadi zaradi določenega razloga. Tudi novega megana dobiš za 15k, pa se že piše po forumu kakšne vse napake so. V službi jih že imamo par, pa niso kaj preveč vzpodbudne besede prodajnikov. Zunaj je povsod plastičen, pelješ 160 na avtocesti, prva havba kar vibrira. Upam da jo ne odnese. Za te pare je to to.

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: So avg 19, 2017 11:07 pm
Napisal/-a maniaxxx
Ne vem kje ti vidiš trdoto golfa, meni je bil to eden najmehkejših avtov ki sem jih imel, sploh podvozje in sedeži. Zanesljivost tehnike se je pa pri golfu končala nekje pri dvojki :mrgreen:

Kaj pa naštimavanje ogledal in gretje le teh pri golfu? Katastrofa. Upravljanje in sama klima pri golfu 6, katastrofa, modra barva števcev, katastrofa ( no to so popravili )

Ne trdimd a je golf slab avto, daaaaleč od tega, ni pa tako jebeno superioren kot eni trdite.

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Ne avg 20, 2017 1:58 am
Napisal/-a Polo78
Mogoče malo off (ali pa tudi ne), očitno se pri VW stvari izboljšujejo. Zadnji supertest, po 100.000 km brez napak, običajno so to dosegal bolj kot ne le japonci in korejci. Sicer gre za sportsvana, ampak tehnika je itak enaka kot pri ostalih izvedenkah golfa 7:
http://www.autobild.de/artikel/vw-golf- ... 09105.html

Me pa zanima, kako bo šlo dalje, ker nameravajo iti do 200.000 km. Pri prejšnjem golfu, ki so ga imeli na supertestu, jim je shodil DSG, ki je za moje pojme tudi ena izmed stvari, ki bi se ji (zaenkrat še) izognil...

Opel? Zanimiv in razmisleka vreden mi je bil v času, ko je bila konkurenca konkretno dražja. Danes pa, ko je cenovno blizu ostalim ter ob vseh kritikah, ki jih izvem osebno ali preberem na forumih pa nekako ne hvala... Čakam na supertest kakega novejšega modela (zlasti Astre), rezultati prejšnjih niso bili bohve kako dobri...

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Ne avg 20, 2017 11:36 am
Napisal/-a maniaxxx
Si zasledil supertest golfa vs a klassa kjer gredo do konca, dokler avto zdrzi...no golf jim ga sračka na polno, na servisu pa jim venomer ponavljajo VW slogan " stanje tehnike". :lol:

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Po avg 21, 2017 8:49 am
Napisal/-a emozul
Definitivno, po moji presoji astra ni na nivoju golfa. Oba sem vozil, sprobal pa tudi izkušnje voznikov kar nekaj povedo.

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Po avg 21, 2017 10:32 am
Napisal/-a kseb
Meni je pa zanimivo, da ni mogoče dobiti Golfa 4motion z nobenim drugim motorjem, kot z 2.0 tdi. Tale 1,5 tsi bi bil zelo primeren.
Zanimiva prodajna politika (po eni strani Dieselgate, po drugi pa te dizle forsirajo v prodajo). Saj enako imajo pri Škodi za Octavio in Seatu za Leona ST.
lp

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Po avg 21, 2017 1:05 pm
Napisal/-a mevden
Jah, verjetno je fora ta, da itak prodajo bencincev glih ene 15% od celotne prodaje golfov, pa še ti kupci se v veliki večini odločajo za sprednji pogon. Recimo 95%. Kar pomeni, da ostane le pešcica potencialnih kupcev, ki bi se odločala za tvojo konfiguracijo in računica se stroškovno ne splača. Postaviti dodaten obrat za par prodanih vozil. No go.

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Po avg 28, 2017 8:18 am
Napisal/-a ivan3
Zdravo,

Hvala vsem za odgovore in priporočila. Avto je naročen. :)

Highline oprema, z led lučmi.

Sedaj me pa zanima samo še zadeva glede platišč, ker bodo gor 16col gume. V primeru, da mi ne bodo všeč, in bi potem želel dati gor večja (17col), kaj mi predlagate? Se to najlažje zmenim kar pri prodajalcu, da mi vzame stare (nove) v ceno? Bo to sploh možno, glede na to, da se "tovarniško" dajejo 17col in več samo na športna podvozja?

lp

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: To avg 29, 2017 4:17 pm
Napisal/-a robertos_664
jaz bi na tvojem mestu imel ta 16" platišča za zimske gume, za letne pa nabavil 17".. pa ne jemlji original vw feln ker so dosti dražja od katerih drugih dobrih firm.. jaz sem dal za mazdo ATS komplet 18" z dobrimi gumami 900€, na mazdi bi me samo 18" platišča prišla 1100€.

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: To avg 29, 2017 6:51 pm
Napisal/-a pleomax
Vzeli stari za novo ti skoraj sigurno ne bodo. Odvisno kakšna platišča so. Določena so tako narejena,da te optično malo prevarajo kot da so večja,ker razlika v ceni je precejšnja kar se gum tiče. Drugače pa naj ti dobro služi :)

Re: Novi Golf Variant 1.5tsi DSG

Objavljeno: Če sep 14, 2017 6:14 pm
Napisal/-a Reaper85
@mevden:
Glede VW oz. tudi Škode se strinjam, tam je ergonomija res na visokem nivoju.
Ampak meni se na splošno Astra K zdi zelo dober in kvalitetno narejen avto.
Sedeže sem vzel Dynamic oprema + sport voznikov sedež z nastavljivo dolžino sedalnega dela in nimam pripomb.
Bočni sedalni oprijem je za mojih 75kg ravno prav ozek, da se v ovinkih ne premikam, hrbtni pa malo bolj udoben. Sam se vozim na bolj kratke razdalje, ko sem šel na 2-urno vožnjo, so me pa že malo bolela stegna. Ampak to normalno za športne sedeže, ki imajo visoko bočno oporo.
Vozil sem tudi Enjoy, pač vse dost na komot, Innovation so me pa takoj začeli tiščati v sedalnem delu, fotr je enako potožil.

V bistvu je res praktično edina slabost ta stikala za okna. Je treba res nazaj skrčit roko, ali pa to delati z desno.
Ampak je pa tukaj dejstvo, da tega ob delujoči klimi ne delaš ravno pogosto, edino po zagonu avta za kakšno minuto, da spraviš ven vroč zrak.
Pa prednost tega, da so stikala bolj nazaj je ta, da je tudi ročaj bolj razvlečen nazaj. To pomaga pri lažjem odpiranju vrat, prej sem imel Alfo Mito in Clia 3, pa sta imela ročaj povsem spredaj, avta pa 3-vratna z res dolgimi vrati. Poleg tega je pri obeh ročaj zelo moteče škripal, ter vmesna štoparja pri odpiranju vrat sta držala vrata zelo švoh (pri Astri K držita kot pribito).
Enako so skupaj z glasbo pri obeh vibrirali vratni paneli. Pri Astri ni nič od tega, kvaliteta je sigurno tukaj.

Ni mi pa sploh jasno kako jim je to s stikali uspelo, sem gledal slike H, tam je še klasičen vodoravni ročaj, ki je postavljen za gumbi, tako da tam niso imeli problemov, pri J so pa postavljeni na notranji strani ročaja in ne tolk za ročajem kot pri K.
Golf VII ima pa precej majhen ročaj in preveč spredaj, tako da to je spet kot pri Cliu 3.