Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a sašo5 Po sep 04, 2017 6:19 pm

ne govorim o velikoserijskim proizvodnjam recimo 1000 avtov za en trg oz. en paket ampak individual naročilim...
.....si kupil kdaj novi avto sestavljen po tvojih željah(konfiguratoju) :?: Potem bi vedel kako se proces odvija od potrditve naročila, do izdobave...Vsaj za Audija lahko rečem, da je moj (vsi moji do sedaj) identični nemškim..
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a D12J12 Po sep 04, 2017 10:09 pm

Vsi imate dobre argumente, se strinjam. Ampak zakaj potem kupec vzame tako dobre kot slabe dele? Ko se avto sestavlja, dobi skladišče naročila in zloži dele glede na naročilo na vozove, ki potem romajo do linije, kjer jih človek vgradi v avto.

Ravno sem se spomnil, za novo Škodo Kodiaq, naj bi bila pri nam cenejša kot v Nemčiji, če se ne motim za dobrih 3000€. Torej, je to dobra volja proizvajalca, da bo šenkal 3000€ svojega dobička, ali pa se mu to sploh nebo poznalo :D ?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a esem Po sep 04, 2017 10:15 pm

Tudi po naročilu (ali za vzhod) lahko delajo v slabši izmeni na slabši dan. Takih ni tako dosti, so tudi boljši kupci, zato to niti ni tako pomembno. Številke in povprečja štejejo...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a Firediver To sep 05, 2017 6:22 am

sašo5 je napisal/-a:.....si kupil kdaj novi avto sestavljen po tvojih željah(konfiguratoju) :?: Potem bi vedel kako se proces odvija od potrditve naročila, do izdobave...Vsaj za Audija lahko rečem, da je moj (vsi moji do sedaj) identični nemškim..


Ne, po naročilu ga še nisem kupil, vem pa kako to gre. Vem tudi, da gredo zadeve just-in-time ali pa celo just-in-sequence v kolikor se na istem traku dela več različnih modelov.
In ker je zadeva po naročilu, ti lahko - posebej zate, ker gre avto na jug - določijo in vgradijo tudi kaj na meji (ali malček čez) "nemške" tolerance..verjemi, Nemci so mojstri pri klasificiranju kvalitete, že kooperanti za sestavne dele hodijo od Poncija do Pilata, da lahko delajo za nemške znamke.
To, da je identičen nemškim, se strinjam...samo vprašanje koliko "globoko" si šel preverjati.
Kaj pa tisti Audiji, ki so po salonih nastavljeni za se slinit? So vsi po naročilu in so pač tam, ker jih kupec še ni prevzel?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a JG2 To sep 05, 2017 7:24 am

Zanimivo kako se reče pri švabih, to kar cel svet in za vse druge znamke velja za nategovanje, "klasificiranje kvalitete". Vsa čast fantje, nimam kaj dodatni :roll:
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a dask To sep 05, 2017 9:11 am

Fantje, delam v avto industriji in lahko rečem samo tole - delamo za veliko različnih znamk, delamo z enakimi materiali, z enakim standardom, na istih strojih in z istimi delavci. Ne morem ravno podpret teh teorij o različni kakovosti za različne trge, kvečjemu lahko rečem, da naši izdelki po kakovosti in materialih za Hyundai brez problema parirajo tistim za VW ali Daimler. V isti tovarni pa delamo tudi za Ferrari ali Iran Khodro....
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Nakup Audi a4

Napisal/-a Firediver To sep 05, 2017 9:26 am

V vsakem dobro nastavljenem delovnem procesu (spet odvisno kaj je proizvod: neka plastika ali kak sestavljen podsklop) je nekaj izmeta.
Cilj je čimmanj izmeta. Bolj kot so tolerance ozke (bodisi so to dimenzije, karakteristike, trpežnost, material itd.), bolj mora biti proces "centriran", sicer zleze Gaussova krivulja čez tolerance in delaš več izmeta kot koristi..
Cilj masovne proizvodnje je narediti čimveč v čimkrajšem času s čimmanj stroški. Če procesa nimaš v centru, narediš v zelo kratkem času zelo veliko izmeta.
In tako ti zraven proizvoda v toleranci ostane precej robe na mejah tolerance oz. malce čez. S takimi kosi se da še "politično" dogovarjati s kupcem (avtomobilsko tovarno), v veliko primerih jih kupec vzame po znižani ceni.

Zakaj?

Mislite da zato, da jih kupec vrže proč?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov