Napisal/-a trance0 To nov 21, 2017 11:26 pm
O novem Yarisu ne vem nič, sem pa bil ravno na testni vožnji z novim i20, ki je imel stokonjski 1.0 T-GDI motor in Style paket opreme z nekaj dodatki.
Kakovost izdaleve notranjosti je zelo solidna, sedeži so udobni, položaj za volanom odličen. Avto se lepo pelje, motor je živahen, precej uglajen in tudi pri avtocestnih hitrostih ni pretirano glasen. Nasploh je zvočna izolacija solidna, morda vseeno malce slabša kot v novem in lani nekoliko posodobljenem Cliu. Kot nadpovprečen bi ocenil še natančen in kot puter gladko tekoč menjalnik. Avto je tudi zelo prostoren tako spredaj kot zadaj in ima za svoj razred precej velik prtljažnik. Kar se samega motorja tiče, si upam trditi, da gre za zelo dober izdelek in sam o šibkejših bencinskih različicah ne bi niti razmišljal. Mali "turbak" je namreč zelo prožen in dobro vleče že od nekje 1500 obratov, posledično pa je zabaven v vožnji ter ob vsem tem še malo porabi. Po testni vožnji in občutku bi rekel, da je ob zmerni vožnji s tem motorjem brez težav možna kombinirana poraba okoli 5.5 l/100 km, ob ne preveč divji pretežno relacijski vožnji pa je po mojem povsem dosegljiva povprečna poraba tudi pod 5 l/100 km.
Edina stvar, ki me pri i20 zares moti, je to, da je dokaj drag, posebej v primerjavi s Cliom. Takšen, kot bi ga jaz imel, bi stal dobrih 15 tisočakov, kar je pa vseeno že precej denarja za tak avto. Tudi če se odpovem LCD ekranu z navigacijo, vzvratni kameri in še nekaj kosom "luksuza", stane avto z 1.0 T-GDI motorjem, opremo Style in kovinsko barvo še vedno okoli 14 tisočakov. Vseeno, če ti ni preveč dati okoli 14 tisočakov, bi ti to varianto kar priporočal. Po mojem se tudi bolj splača vzeti nižji paket opreme in močnejši motor kot obratno, če je cena problem. Vsekakor pa vsaj opravi testno vožnjo z obema, da boš občutil razliko. Dokler ne probaš, ne veš, koliko je 1.0 turbo zares boljši od 1.25 atmosferca.