Sedež je tako ali tako ogrevan, tisto pranje žarometov in ogrevane šobe uporabiš mogoče samo 2x na leto, v sedežu pa sediš vsak dan.
mardy je napisal/-a:1. vprašanje: Kako je z temi novimi 1.6 tdi? Letniki prej vem, da jih folk ne bi niti v kosilnici imel...
2. vprašanje: Imel bi tudi vlečno kljuko, ampak mi je 559€ absolutno preveč dati zanjo v startu. Kako je z garancijo, če se vgradi naknadno? NO GO, verjetno kajne?
3. vprašanje: Cena po konfiguratorju je 21.330€. Berem, da vam je uspelo pridobiti 12% oz. celo do 14% popusta - to gre če ga skeširaš, ali vzameš njihovo financiranje?
mardy je napisal/-a:Aha, torej gre tu po principu handlanja za ceno zelja na tržnici.
Nekje sem bral ali pa slišal, da je pametneje kupovati avto konec leta oz. pred iztekom stare verzije - drugo leto pride 8-ca ven. Ima kdo kaj izkušenj glede tega?
kilometrina bo kar zadoščala za dizla. 22k letno + morje, izleti,..
mardy je napisal/-a:1.0 tsi, 3-cilindraša za tak avto si ne predstavljam. Zvok mi je čist mimo, in sprašujem se kako bo takšen feracajg čez 200k - 300k km? Že res, da ima 200Nm navora pri ugodnih 2000 rpm, ampak kot celota mi je mimo. :
Pol bi raje pogledal za 1.2tsi.
1.6 CR je sicer vse prej kot nek stari smrdeči, ropotajoči dizel.
1.2 tsi tudi kolikor vem ni ravno šparoven ko ga stisneš.
ban je napisal/-a:Pri škodi niso tako radodarni z popusti kot pri vw. Pa rapid kot nizkocenovnik in i30 nekak nista v isti kategoriji.
Po forumu brska: Google [Bot] in 41 gostov