mardy je napisal/-a:1.0 tsi, 3-cilindraša za tak avto si ne predstavljam. Zvok mi je čist mimo, in sprašujem se kako bo takšen feracajg čez 200k - 300k km? Že res, da ima 200Nm navora pri ugodnih 2000 rpm, ampak kot celota mi je mimo.
:
Mah ne vem kaj se vsi tako sekirate kako bo z motorjem pri 300kkm - takrat bo večina avtov pri tretjem lastniku ali na odpadu, verjetno bo šlo v qurac večino ostalih stvari, pred motorjem...
Sicer sem tudi jaz skeptičen do 1-litrskega 3-valjnika, ampak nekje sem bral en test in so bili pozitivno presenečeni. Bi se pa tudi jaz bolj počutil če je vsaj 1.4 TSI...
Pol bi raje pogledal za 1.2tsi.
Tega ni več, imaš na voljo 1.0 TSI, 1.4 n 1.5 TSI. Jaz bi gledal predvsem 1.4.
1.6 CR je sicer vse prej kot nek stari smrdeči, ropotajoči dizel.
Mah, sem enkrat imal možnost vozit Golfa VI z 1.6 TDI, saj je malenkost bolj uglajen od starih PD TDIjev, ampak ne dramatično. Pa še 90KM verzija je bila, zmogljivosti za zjokat, 1.2 TSI ga pelje scat, da o 1.4 TSI ne govorimo.
Saj boš videl ko boš vozil TSI, kako je to tiho in brez vibracij.
1.2 tsi tudi kolikor vem ni ravno šparoven ko ga stisneš.
Sam vprašanje koliko ga boš dejansko (lahko) stiskal:
- se pelješ v službo - jajcanje in stanje v gužvi, kdaj boš pritisnil (razen za par sekund, ko tistih dodatnih par kapelj ni bistvenih);
- greš na izlet ali na morje - naštimaš tempomat na 130 in uživaš (če imaš srečo - če je gužva, boš tudi na avtocesti vozil 90-100)
Upoštevaj da ko voziš testni avto, veliko bolj goniš, ker pač želiš sprobati zmogljivosti avta, pa tudi navajen ga nisi. V dejanski vsakdanji uporabi je avto veliko večino časa na minimalnem do zmernem gasu, do podna ga stisneš le na momente ko to res rabiš.