pskoda je napisal/-a:ps.: karkoli boš gledal v rangu 200hp računaj na povprečno porabo 10l. Če se boš hotel vozit z 7l bo sicer šlo, ampak v čem je potem pojnt 200hp, če se cjaziš in se bi rezimo z 1.4T motorjem peljal normalno z 7l porabe
Imam Astro 1.6T 200. 7l je skoraj misija nemogoče. Sem probal vozit 90-100km/h v 6. (2100-2400rpm), prestavljal pri 3000, kar je imo minimum če se ne voziš samo po ravnem, pa je bilo 7l samo po BC-ju, realnih je to pri mojem cca. 8l.
Počasneje kot to se pa itak nimaš kaj vozit z novim avtom, vožnja 70 po odprtih cestah je sprejemljiva samo za tiste na socialni, minimalcu ali pa za upokojence.
Sam vozim povsod kjer se le da vsaj 100, ker tam nekje se začne vozilo dinamično premikati.
9l je možno, če šaltaš pri 3000-3500. Čim ti začneš prestavljat pri 5000, bo pa poraba minimalno 10l, sam sem ga zadnji tank samo parkrat proti koncu vsake vožnje, ko je bil avto ogret, pa sem imel 10,3l na tank, prej 8,8-9,1l.
1.6T je meni drugače dovolj, sam se tolažim s tem, da kar bi bilo več, bi bila tolk večja tut poraba, še večji pa stroški servisov. Pa sama nakupna cena, ker 250-350KM avto pride 30-40k€.
Moji najboljši dosežki, rahel klanec s 120m ravnino, prehitevanje avta v 4. prestavi, prehitevanje avtobusa pa 3.+4. s prestavljanjem pri 4000, ravnine po prehitevanju ostane več kot dovolj. S 100KM atmosfercem so taka prehitevanja izvedljiva edino če potegneš 2. do blokade, tako da razlika je ogromna.
Res pa da napram enemu avtu z 8-9s do 100, kateredva sem imel prej, ni take razlike.
Drugače sam v večino primerih prehitim takoj ko dohitim, če je to le fizično možno. Za tak avto rabiš hitre klikerje, če jih nimaš in se misliš vozit za ostalimi je tak avto brezveze.
Če se voziš po preveč prometnih cestah enako, sam se vozim po dolini kjer v 10km naletiš spredaj na 2-5 avtov, to je meni idealno, ker če ni nobenega, spet ni tolk zanimivo.
Glede stroškov, vsaj Astra je še vedno normalen avto, sam ne pričakujem nekih večjih stroškov kot sem jih imel z Astro H 1.6 16V.
Za kasko, zdaj ko mi avtohiša 7 let časti -50% in sem sam pri -40%, sem dal še sprejemljivih 590€.
Pri pnevmatikah so šli spet na normalne dimenzije, 225/45/17 in 205/55/16, tako da ni treba šparat in bom lahko za pozimi kupil Conti TS860.
Corsa pa pomoje tudi ni ravno Clio RS, ki je bil jama brez dna, vsaj 8-9 let star.
Seveda je razlika ali boš vzel Performance paket, ker tam so spet večji diski, 330mm, potem pozimi lahko pozabiš na 16". Čez original 308mm pa gredo. Pa seveda je potem razlika v ceni, ko moraš enkrat menjat te diske in ploščice.
Sem pa imel na Cliu Brembo zavore in lahko povem, da jih na javnih cestah ne moreš izkoristit niti 5%. Pa trdote avta tudi nisem izkoristil čez ovinke, zato sem šel zdaj spet nazaj na Astro namesto Corso. Lahko povem da ovinke speljem enako hitro kot prej s Cliom, zaradi turba mogoče kakšnega v klanec še mal hitreje.
sonic je napisal/-a:Še enkrat, daj si preračunaj koliko denarja boš zagonil z nakupom novega avta (ki mu bo po par letih vrednost padla na polovico).
Pa še to - a imaš trenutno Octavijo kasko zavarovano? Verjetno ne, računaj pa da boš nov avto verjetno kasko zavaroval, in bo letna kasko premija hitro kakih 500-600 EUR (vsekakor se na zavarovalnici o tem pozanimaj in to pred nakupom) - kje je potem prihranek?
Pravi da ima trenutni avto star 18 let, če bo z novim enako, to ne igra vloge.
Tudi sam sem kupil nov avto za 15-20 let, sam bi rekel, da se edino za tako dolgo dobo splača nov avto.
6 let je premalo, vem da sem 2015 že hotel kupit Astro J 1.6T 180, že takrat so bile 2009-2010 9-10k€. Zdaj sta dve 2010 za 7.300 oz. 7.700€.
Se pravi ravno nekje po 5-7 letih šele začneš delat profit.
5-7 let star avto kupit že v štartu pa seveda ni enako, ker boš imel lahko že prva leta probleme, pa nič ne veš kaj se je z avtom delalo. Po vsej verjetnosti pride sicer mal ceneje 2 taka avta za 10 let kot pa nov za 20 let, ampak morš met kar nekaj sreče pri obeh nakupih.
Glede kaska sem pa že zgoraj napisal.