Stran 1 od 1

Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroških

Objavljeno: Če okt 12, 2017 3:42 pm
Napisal/-a INFINITI
Naletel na eno zelo zanimivo lestvico. In sicer po kategorijah razvrščeno koliko nas stane lastništvo določenega modela in motorizacije, glede na splošne stroške in preračunano mesečno izgubo vrednosti vozila.

Ob tem opozarjam, da gre za nemške cene in vrednosti, vendar je dovolj aplikabilno da si človek ustvari določeno sliko.
Zanimivo je kako oprema in motor enakega avotmobila lahko zelo vpliva - na najcenejši in najdražji lestvici se obakrat znajde Twingo z naizgled zanemarljivo razliko v motorizaciji. Seveda pa pri najdražjih prevladujejo "specialke" in bolj redke znamke oz kombinacije motorja in modela.

Razen za nakup novega vozila je super kot vodnik za nakup rabljenega. Zakaj? Kakšne od teh raket se lahko kalkulirano dobijo kot rabljene za precej manj denarja in po določenemu času niti več ne izgubljajo toliko kot na samem začetku lastništva.

NAJDRAŽJI:
http://www.autobild.de/bilder/kosten-ch ... html#bild1

NAJCENEJŠI:
http://www.autobild.de/bilder/die-guens ... html#bild1

Enjoy ;)

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: Če okt 12, 2017 9:32 pm
Napisal/-a maniaxxx
In jasno je, da je izguba vrednosti daleč največji strošek. j*** porabo pri izgubi vrednosti ene limuzine višje klase, 3-4 litre goriva več je nič v primerjavi z izgubo vrednosti.

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: Če okt 12, 2017 10:49 pm
Napisal/-a wildbliw
Da vidim to tezo pri nas za zadnje leto:

- Avto letno izgubi 10% in ker vozimo več, naj bo to 12%. Pred letom je bil avto star 1 leto in vreden npr. 17000€. Torej 17000€ * 0,12 = 2040€ izgube vrednosti vozila

- Letno prevozimo 45000 km (450 * 100km), poraba pri lepi vožnji je 5,5 l/100 km. Torej 450 * 5,5l * 1,2€/l = 2970€ porabe na gorivu. In to pri lepi vožnji, če imaš težko nogo pa še kakih 15-20% več.

Pri nas se ta teza ne izide. Drugo pa je, če voziš astronomsko drag avto ali pa če voziš malo.

- Servisi na 15 Mm so trije, torej 3 * 160€ = 480€

- Cestnina 90€, vinjeta 110€, zavarovanje 800€, poraba gum cca. 150€

Vse skupaj je 6640€ na leto! Od tega izgube vrednosti avtomobila manj kot tretjina.... Pod predpostavko, da ni prometnih nesreč, okvar, stilskih dodatkov, vitrexov in ne nazadnje velikih servisov.

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: Pe okt 13, 2017 8:55 pm
Napisal/-a maniaxxx
A si mogoče videl da sem pisal o limuzini visje klase? Ta je nova recmo 70 jurjev, kolk je pa 2 leti stara? Pa avto ne izgubi 10% na leto, vsaj kot nov ne. Moj prejsni avto je v DVEH letih in 22000 km izgubil 10000 evrov

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: So okt 14, 2017 9:07 am
Napisal/-a grega983
To je to ko upoštevaš še amortizacijo vozila. Ko so številke kar na1x bolane. Sem pred kakšnim letom razmišljal o nakupu novega voza. Ki bi stal nov v rangu 35-40k eur. 2.0t bencinar. Mesečni strošek goriva bi bil minimalni v primerjavi z mesečnim stroškom izgube vrednosti in zavarovanja. Vse skupaj bi bilo v rangu 1k mesečno. Itak je razum preglasil željo

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: So okt 14, 2017 6:43 pm
Napisal/-a wildbliw
Prav zato menim, da ti avti (ranga 70 čukov, +/-) niso več nikakor racionalen nakup ampak zgolj čustva ali pa želja po razvajanju, pri nekaterih želja po razkazovanju. In prav ti, ki to zanikajo so še najbolj taki.

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: Ne okt 15, 2017 9:14 am
Napisal/-a nebivedu
Avto, ko ga odpelješ iz trgovine je 20% manj vreden, Po enem letu zgubi vsaj 30% cene in naslednje leto še vsaj 20%, potem pa pada vsako leto počasneje do tam nekje 10 let, ko ima še 10% vrednosti, tam pa potem ta vrednost kr dolgo časa drži. Tisti, ki plača več, se je nategnil na veliko.

jaz sem dal za 10 let star avto samo 3% nabavne cene. Pa je bila nabavna 48.000 evrov.

Re: Najdražji in najcenejši avtomobili po lastniških stroški

Objavljeno: Ne okt 15, 2017 6:09 pm
Napisal/-a wildbliw
No, ni čisto tako. Avto pride na 50% svoje cene nekje po dobrih 4 letih.

Z nakupom slabih 20%, potem pa vsako leto dobrih 10%