For je napisal/-a:Res ...jaz tudi nikoli nisem razumel dinamične vožnje s tem da upoštevaš omejitve.
To je nemogoče!
Vsekakor se da vozit 50 in 90 dinamično. 90 je že precej, večina se na nekaterih odsekih, klanec ali samo 500m ravnina kjer moraš potegnit iz krožnega, vozi samo 50-60, in če ti potegneš v 3. do 90, je to že precej dinamično.
Potem ovinki v klanec navzgor, večina spet vozi samo nekje 50-60, že večino ovinkov se da polagat z 80, na vmesnih ravninah se pa da potegnit na 80-110, odvisno od moči motorja, 1.0 50KM mi je prišel do 80, 1.2 60KM in 1.6 105KM do 100, 135KM in 200KM pa do okoli 110.
Ko si pa enkrat na ravni odprti cesti pri 90 v 6. prestavi, je pa težko še kaj govorit o dinamiki. Povsod drugje imaš pa 90 vrh glave.
Zato kdor vozi dinamično, bo vozil 100-110, pa seveda moraš pri tem prehitevat tiste, ki vozijo 85-90, in vmes dosežeš 120. To je pa potem res tista prava dinamična vožnja.
In tudi taka vožnja meni ni nikoli prinesla 9 pik, ne vem od kje vam take. Za to rabiš v naselju potegnit na 80-100 (kdo pri zdravi pameti to dela?), se pravi 90-110 po števcu, to je lepa hitrost že za izven naselja.
Pa tudi za 5 pik se moraš kar potrudit. Če te ustavijo, bo v 95% primerih 3 pike. Za manj se jim itak ne splača ustavljat, škoda 10 minut časa za papirologijo, bolje da počakajo 2 minuti na hitrejšega.
Mene so v 10 letih 3x, vedno na istem mestu, oz. v tretje 1km stran, in je bila hitrost v naselju vedno okol 65, se pravi 3 pike.