Nič manj kot tvoja strokovna izjava, da je danes odstranitev dpf ceneje kot nekoč. Ceneje je menjava oz. obnova dpf-a, odstranitev pa prav nič ceneje. 10 let nazaj je blo 150 eur za software-sko odstranitev dpf-a, danes je cena ista...
Sam šparovček pa ni Bi raje imel 2.0 benz kot 1.6 ker poraba bi bila skoraj enaka. Ampak po drugi strani poceni servisi. Boš moral po šasiji preveriti kilometre, pa z mehanikom tudi.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
zakaj taka polemika okrog kilometrov, kot da bi imelo 15.000km. Glede na kilometre, je avto v povprečju naredil na delovni dan 65km, kar je za fizično osebo popolnoma normalno. drugo so službena vozila...
Imamo doma podoben avto, ki bi na običajen nekoronski dan naredil podobno kilometrino. Zakaj bi bilo to nenormalno? Raje se vozimo v udobju kot pa v tresoči se pločevinki. Cena vzdrževanja tako ali tako ni astronomska.
da ne bom odpiral nove teme, bom pisal kar sem. Torej...kupujem nov rabljen avto (karavan) do nekje 10.000€. Pomembno je, da je avto udoben in zanesljiv, ter po možnosti da je avtomatik - to je velik plus (kar nekaj mestne vožnje). Ne potrebujem 200 KM, pa vendar mora iti po AC brez težav 140 km/h (da se ne trese cel - torej da je udoben za peljat).
Nekaj sem že sicer gledal po spletu in vidim da nemcev za takšen denar ni nekaj veliko na izbiro (vsaj takšnih, ki so v dobrem stanju in ne ravno z 200.000 km).
Deenis1894 je napisal/-a: avto (karavan) do nekje 10.000€. Pomembno je, da je avto udoben in zanesljiv, ter po možnosti da je avtomatik - to je velik plus (kar nekaj mestne vožnje). Ne potrebujem 200 KM, pa vendar mora iti po AC brez težav 140 km/h
kakega hibrida, ce dobis kakega dovolj velikega
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.