Oba motorja je nozno narocit in konfigurirat. Ne gre za avtomobil iz zaloge.
Razlika je da ima 1.5 TSI tudi ACT sistem za izklapljanje valjev, kar 1.4 TSI nima. Navora in KM imata enako ravnotako tudi krivuljo moci. V osnovi gre za EA211 motor, 1.5 TSI ima se dodatno oznako EVO.
Teoreticno bi naj bil 1.5 TSI varcnejsi a v praksi temu ni tako. Je pa novejsi in ima manj emisij.
Ce ima kdo 1.4 tsi 150KM bi bil vesel njegovih izkusenj.
S tem motorjem, torej 1.4 tsi 150km so imeli na supertestu sportsvana in se je vsaj po 100.000 km izkazal kot zanesljiv. Se pa menda testira še dalje, bomo videli kak rezultat bo potem... Povezava: http://www.autobild.de/artikel/vw-golf- ... 09105.html
Foter ima golfa 7, 1,4 tsi, 125, dsg. Motor je res fajn-sparoven, tih, prozen, dovolj mocen. Sodelavka ima superba 1,4 tsi act in je po enem letu z njim tudi zelo zadovoljna.
Hvala vsem za mnenja. Na koncu sem se odlocil za 1.4 tsi, predvsem zaradi preverjene tehnologije. 1.5 tsi si nisem upal vzeti ker je nov motor in act tehnologija. Bomo videli
thunderbolt je napisal/-a:Foter ima golfa 7, 1,4 tsi, 125, dsg. Motor je res fajn-sparoven, tih, prozen, dovolj mocen. Sodelavka ima superba 1,4 tsi act in je po enem letu z njim tudi zelo zadovoljna.
Jaz ima tud takega kot tvoj foter, samo da je ročni menjalnik in sem tudi zelo zadovoljen.
Tudi sam sem se ogrel za 1.4 TSI 125KM, sicer v Leon obliki. Ima kateri od vas bolj mestno vožnjo, bi mi znal povedal koliko kaj po mestu kuri? Kako se kaj odreže na avtocesti pri 130-150 km/h, je tiha mašina? Naj bi imel okvirno 2700 RPM pri 130kmh.
Si bom tule sposodil temo. Koliko višje je sedež pri Scout verziji od navadne? Ali mogoče kdo ve .... V spominu imam, da je Passat nekje 2cm višji .....