Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Ravbaski
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr avg 02, 2017 10:58 am

Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a Ravbaski Če mar 08, 2018 8:50 am

Zdravo,

ne vem če je kje že odprta kakšna podobna tema zato če je me lahko preusmeriti sicer pa.

Počasi iščem nov avto in sem se na podlagi ene ponudbe za nakup malo zagledal v superbe. Ker ne delam full km rabim pa avto, ki me bo peljal brez problemov 60 ali pa 600km daleč, imel dovolj prostora (za kakšnga froca v prihondje) sem si rekel, da bi kupil 4, 5 let star avtomobil saj cena ni pretirano velika, prav tako pa delam in živim v okolju kjer na avto kar dost vpliva okolica (dež, sonce, toča in sosedje oziroma blokovci, ki radi delajo škodo) zato ga nebi bilo toliko škoda. Gledam po avto.netu in vidim, da se da za 10 000€ dobit kr lepo škodo (prejšnja serija) vendar imajo vse tam po 160k -180 k km. Zanima me ali so takšni avtomobili sploh za kupovat pri tolk kilometrov in do kolk sploh zdržijo motorji? Govorimo o škodi superb karavan (2013, 2014 letnik), 170 KM...

Glede na to, da letno delam okoli 20 000 km in bi avto vozil 5 let se mi pomoje ne splača iskat avta, ki bo mel 100 000 km in bom zanj dal pol več ker bom tolk na njemu zgubil v 5h letih kot bom za tega dal... kaj je vaše mnenje? Sprašujem ker nimam izkušenj kako je z avtomobili z kilometri nad 150 k +, ker sem mel do zdj golfa bencinarja tko, da so to čist nepoznane vode.

Hvala za nasvete...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3579
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a ban Če mar 08, 2018 9:48 am

Prvo vpršanje. Ali res potrebuješ avto velikosti superba? Govorim iz izkušenj, tud sam sem imel golfa, pa enga froca, smo shajal brez težav. Zdej mam dva, pa karavana, pa tud shajamo brez težav. Če si pa želiš superba, avto je definitivno dober, prostoren, uporaben. Samo glej da dobiš dober primerek, po možnosti slo poreklo od prvega lastnika.
 
Kohec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: So jun 13, 2009 2:03 pm

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a Kohec Če mar 08, 2018 10:41 am

Takšnih z 170 KM je bolj malo, povečini so z 140 KM. Če si boš vzel čas in iskal boš našel dober primerek.
 
Ravbaski
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr avg 02, 2017 10:58 am

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a Ravbaski Če mar 08, 2018 4:06 pm

Se pozna razlika med 140 in 170? Poraba je dost večja? Geldam 170 konjev ker vem kako je ko primankuje konjev...ena žalost :)
ban je napisal/-a:Prvo vpršanje. Ali res potrebuješ avto velikosti superba? Govorim iz izkušenj, tud sam sem imel golfa, pa enga froca, smo shajal brez težav. Zdej mam dva, pa karavana, pa tud shajamo brez težav. Če si pa želiš superba, avto je definitivno dober, prostoren, uporaben. Samo glej da dobiš dober primerek, po možnosti slo poreklo od prvega lastnika.


Trenutno gledam enega SLO 10 000€ slo poreklo in redni servisi pri uradnem zastopniku. Avto ima 180 000 km je bil pa avto od direktorja firme. Skrbi me samo kako so kaj ti avtomobili vozijo po takih kilometrih...npr...mi je rekel kolega ki malo šravfa avdi pri 250 000 še kot nov medtem ko pri vw se že vidi da je iztrošen. Bi pa kupil limuzino randa superb, passat, insignia mbx 3 ali 5 sam tukaj igra cena ...
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2180
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a RedBaron Če mar 08, 2018 4:18 pm

Koliko je avto iztrošen pri 250 kkm (ali kolikor jih pač je) je precej odvisno kako je bil avto vožen in vzdrževan. Drugače pa 250 kkm ni neka grozna kilometrina...


140 KM superb pa seveda ne gre tako kot 170 KM... ampak podhranjen pa definitivno ni!
 
Ravbaski
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr avg 02, 2017 10:58 am

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a Ravbaski Pe mar 09, 2018 3:35 pm

To je verjetno res da ni neka kilometria edin ne vem kdo zares kupuje avtomobile s tolk km ... za takšen avto pomoje more kr bit vsaj 170 KM ne da vidi klanec pa je treba prehitet pa se ustraši :)

bomo videli ...bom šel pogledat čeprav sem i zdi stari design kar mal preveč zastarel in bo potrebno gledati novejše letnike, ki so dosti lepši :)
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 827
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a Kristjan123 So mar 10, 2018 11:29 am

Nasvet pri nakupu rabljenega

Če mi je avto vizuelno všeč in mislim da ravno to potrebujem ;)

grem po teh naslednjih stopnjah

1. preverim zanesljivost konkretnega modela s točno to motorizacijo pogledaš kaj so najbolj pogoste standardne okvare, če so bile morda odpravljene pod garancijo ...
2. če si v dvomih glede moči motorja .... poskusiš dobit enak avto in se z njim zapelješ
3. preveriš redno in ustrezno servisiranje dotičnega avtomobila, ki ga kupuješ vsekakor zgodovina mora bit pregledna

Višji kilometri ne pomenijo nujno slabšega avta če je bilo ustrezno servisirano in voženo na daljše razdalje je lahko celo obratno ...

če je vse ok kupiš in upaš na najboljše

To so relevantne informacije pri odločanju -nakupu

Skratka razno-razne zgodbice prodajalcev, da je to avto od direktorja presliši .... ker to je ravno toliko koristna informacija pri nakupu kot količina padavin leta 1914 v Sibiriji :)
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a kseb So mar 10, 2018 2:33 pm

Ali pa greš po teh točkah (skopirano iz VW foruma):

Spisek kontrolnih točk pri nakupu rabljenega avtomobila
Priporočam, da imate s seboj tole opremo
1. Obleka, s katero se lahko tudi vležete pod avto ali podloga
2. Rokavice, da si ne boste rok umazali
3. Žepna svetilka (delujoča)
4. Magnetek
5. Merilec tlaka v gumah

Prodajalec
1. V kolikor kličete na oglas in prodajalec vpraša za kateri avto pa gre, je po vsej verjetnosti preprodajalec.
2. V kolikor se prometno dovoljenje ne glasi nanj, je verjetno tudi.
3. Če na vas pritiska s kratkim rokom za odločitev, raje premislite še enkrat. Bolje en zamujen dober avto kot kupljen slab!
4. Če stalno govori in odvrača pozornost ali spreminja temo pogovora, bodite pozorni saj je možno, da kaj prikriva.
5. Če vam zatrjuje, da je v zadnjem času vse živo popravil, da bi ga bolje prodal, mu le ne verjemite kar tako. Verjetno avto prodaja zato, ker ga mora stalno popravljati je to (pre-)drago.
6. Če ima avto samo malo časa obstoji verjetnost, da je z njim nezadovoljen. Poskusite ugotoviti vzrok.
7. Če je avto mlad in je prodajalec že tretji, četrti, … lastnik, je nekaj čudnega s tem avtom. Bodite pozorni.
8. Bodite še posebej previdni, če za avto ni vseh pravih papirjev – prometna, zavarovalna polica, servisna knjižica ali še taka malenkost kot kodna številka za avto radio – le kako ga je sam poslušal?
9. Če na resna vprašanja odgovarja s frazami, ima lahko kaj za bregom. Primeri: Motor zato slabo vžge, ker je mrzlo ali par dni ni bil vožen; slabo se pretikajo prestave pri vseh avtih tega tipa...
10. Če je bil avto zaleten, vztrajajte na tem, da vam pokaže račun popravila (bog si ga vedi, kateri pocar je drugače to nestrokovno popravil ali pa je bil lahko obseg škode večji, kot trdi)
11. Če o kilometraži govori stalno samo o tem, da je po števcu toliko, o drugih indikatorjih pa noče slišat (beri spodaj), potem je v resnici lahko še x-krat več.
12. Če nima/noče dati originalne servisne knjižice oziroma je le-te prazna, lahko kaj prikriva ali pa je nekdo “fušal/pocal” pri avtu.
13. Če v pogodbo ni pripravljen zapisati, da je bil avto nezaleten ali, da bo to pa to pred prepisom še popravil, pozabite na to.
14. Če se pa ni pripravljen peljati z vami na tehničnega ali pa na pooblaščeni servis, potlej pa tako ali tako pozabite na ta avto.

Pregled karoserije

1. Je avto umazan? Potem boste težko odkrili manjše nepravilnosti, ki lahko marsikaj pokažejo.
2. Kontrola rje: poglejte pragove, vzdolžne nosilce, kote notranjih blatnikov, vogale na zunanji strani blatnikov, poglejte tudi v skrite kote - ne pozabite baterijske svetilke, spodnji robovi vrat in prtljažnika.
3. Ste preverili zaščito podvozja? Posamezna napihnjena mesta nakazujejo rjo.
4. Je zaščita podvozja čisto nova? So deli nanosa drugačne barve? Še posebej na pragovih in robovih blarnikov? Sumljivo…
5. Ste našli debeli nanose kita? Preverite še z magnetkom.
6. Preverite celoten izpuh, če rjavi ali če ima strgane/zlomljene nosilce.
7. Je bil avto zaleten? Bodite pozorni na različne barvne nianse, ostanke laka na vratnih in okenskih tesnilih, na slabo prilegajoča se vrata in pokrove, na zvarjena mesta na podvozju, nosilcih karoserije in blatnikih. Lahko tudi samo kaže na to, da je bil kje kakšen rjast flek “prešprican”.
8. Če so špranje v vratih in pokrovih zelo očitno različnih širin, je bil avto verjetno poškodovan.
9. Preverite vsa gumijasta tesnila (okna, prtljažnik, vrata in strešno okno). Če ne tesnijo, bo rjavelo (če že ne).
10. Sumljivo je tudi, da avto nima nobenih pikic na maski oziroma na sprednjem pokrovu, ima pa dovolj prevoženih kilometrov.
11. Če so žarometi (reflektorji) mat, zarjaveni ali pa so svetila od znotraj zarošena je verjetno, da ne tesnijo. To je običajno precej drago, ko ti na naslednjem tehničnem to zavrnejo...
12. Dvignite preproge v kabini in prtljažniku. Če je pod njimi vlažno ali plesnivo boste verjetno v vogalih našli tudi rjo.
13. Ali je profil na gumah v redu (vsaj štiri milimetre globok)? Bodite na kvaliteto gume še posebej takrat pozorni, če je bila stranice gume “poplajhana” s črno barvo.
14. Če ima avto manj kot 50.000 km in nove gume, preverite, zakaj – pozimi mora voziti na zimskih, polet na letnih? Če je menjal zaradi “dirkaške” vožnje prav, če je pa vozil več, kot vam “govori” števec tudi prav, vendar ne za vas!
15. Ali so velikosti gum, tip in proizvajalec na vseh gumah isti? Tudi na rezervni gumi?
16. Ali ima rezervna guma dovolj tlaka? Če je prazna, je lahko preluknjana.
17. Ali ustrezajo velikosti gum tistim v navodilih? Če so prevelike oziroma preširoke, preverite končnike – tehnični?
18. A so poleti oz. zgodaj jeseni monitirane zimske gume? Zakaj? A so letne totalno fuč ali celo posnete?
19. Preverite kako je z garancijo proti prerjavenju! Garancijo lahko verjetno uveljavljate samo takrat, če je bil avto redno kontroliran pri pooblaščenem servisu (izpolnjena servisna knjižica!!).
20. Se hočete res prepričati, a je bil popravljan, klepan oz. barvan? Za nekaj jurjev si kupite GlassMeter (ali pa kje sposodite) in z njim premerite vse površine avta – tam, kjer je meritev najmanjša je verjetno originalna barva. Če pa meritev precej naraste, si pa lahko mislite svoje.

Pregled podvozja in koles

1. Ali so gume enostransko zvožene? Ali so poškodovane obese, ali je zamaknjena karoserija po nesreči – napraviti bo potrebno optiko koloteka, lahko je tudi kaj hujšega.
2. V enakomernih razmakih zvožen profil na gumah – verjetno so okvarjeni blažilniki.
3. Preverite blažilnike – poglejte, če so sledi olja oziroma vlage. To ni dobro, saj pušča.
4. Preverite, če imajo kolesa “luft”: z rokami krepko zatresite kolesa. Če imajo “luft” potem so verjetno ležaji obrabljeni.
5. Preverite, koliko mrtvega hoda ima volan: pri naravnost stoječih prednjih kolesih se sme volan zaverteti za največ dva prsta, ne da bi se kolesa premaknila. Če je več, so lahko končniki obrabljeni ali pa volanski prenos (zobata letev…). Najbolje je, da zavrtite volan, ko je motor ugasnjen. Če kaj poka ali škrta bo tudi treba kaj še popraviti na tem avtu.

Test zavor

1. Preverite, da zavorni koluti nimajo žlebov (odmontirajte kolesa, če je potrebno).
2. Preverite zavorne diske, da ugotovite, koliko so zrabljeni – normalna obraba nekako pomeni 0.6-0.7 mm na 100.000 km. Običajno je na znanji strani diska rob, kjer zavorna obloga ne pritiska, na katerem se da izmeriti obrabo. Lahko pa, da so diski novi, vprašajte zakaj!
3. Ali so zavorne obloge vsaj pet milimetrov debele?
4. Zavorni pedal se tudi pri daljšem pritisku ne sme podati do dna (“do pleha”). Če se, ima zavorni sistem “luft”, ali pa pušča – zavorni cilinder ne tesni.
5. Preverite, če je dovolj zavorne tekočine v posodi!

Pregled motorja

1. Preglejte motorni prostor – predvsem na spodnji strani mora biti suh in relativno čist
2. Če je motorni prostor zaoljen oziroma popolnoma “zasvinjan” ali pa, če je sterilno čist: nekaj je verjetno narobe – minus točke
3. Preverite cevi in hladilnik, če tesnijo. Sledi vodnega kamna kažejo mesta, kjer ne tesni.
4. Preverite hladilno tekočino, ne sme biti umazana od motornega olja oziroma rje. Če je je premalo, tudi ni dobro.
5. Preverite nivo olja. Lesketajoči delci na kontrolni palici kažejo na obrabljene ležaje ojnice.
6. Poglej še na obesek od servisa pri zadnji menjavi olja. Če datum in kilometri nekako ne gredo skupaj s števcem, je nekaj čudnega, a ne?
7. Vžgite motor. Ali takoj vžge in teče enakomerno? Pri vžigu preverite merilec temperature – če kaže normalno delovno temperaturo, so ga že prej ogreli.
8. Ali trdo klenka? Lahko je okvara motorja.
9. Ali se pri delujočem motorju hladilna tekočina peni (kot gazirana voda) – verjetno je okvarjeno tesnilo glave motorja.
10. Odprite pokrov za dolivanje olja – če vidite, da se kadi, potem lahko, da batni obročki ne tesnijo – pazi, generalka motorja je lahko nujna
11. Preveri, če tesni izpuh? S krpo ali s podplatom zatesni izpuh. Če tesni, bo motor po nekaj sekundah ugasnil.
12. Preverite akumulator: prižgite hkrati vse porabnike elektrike v avtu, akumulator to mora brez težav zdržati.
13. Ohišje baterije ne sme kazati nobenih razpok ali poškodb, kontakta morata biti dobro namaščena.

Test pogonskega sklopa (menjalnik, sklopka, diferencial, pogoske osi)

1. Test sklopke 1: Na mestu in pri delujočem motorju pretikajte v različne prestave. To mora iti lahko in brez škrtanja. Če ne, potem sklopka ne spusti povsem.
2. Test sklopke 2: Zategni ročno zavoro, pretaknite v drugo prestavo in poskusite z zategnjeno zavoro speljati. Če motor ne crkne, potem sklopka drsi.
3. Test sklopke 3: Pretaknite v prvo prestavo, počasi spuščajte pedal sklopke, ne da bi pritiskali na plin. Po približno dveh tretjinah hoda sklopke se mora avto počasi začeti premikati.
4. Pedal sklopke sme imeti največ tri centimetre mrtvega hoda.
5. Preverite mrtvi hod pogonskih osi: poskusite jih z roko zavrteti sem in tja. Mrtvi hod naj bi bil minimalen, še bolje pa je, če ga ni.
6. Preverite manšete na pogonskih gredeh (no, ne samo tukaj, povsod), če tesnijo. Če ne, lahko prodreta umazanija in vlaga. Potem sledijo lahko dragi servisi - samo poglejte paniko okoli VW Passatov iz prvega polletja 1998.

Pregled notranjosti vozila

1. Preverite, da delujejo prav vse kontrolne lučke in stikala.
2. Ali je v avtu priložena knjižica z navodili za uporabo? Kaj pa navodila od radia?
3. Ali lahko sedeže prestavite v vse možne položaje?
4. Ali so varnostni pasovi in njihove pritrditve v redu? Če so pasovi umazani ali celo ob robovih nacefrani (obrabljeni), ali pa se ne navijajo več nazaj, potem bi jih bilo dobro zamenjati. To kaže pa tudi na to, da ima avto verjetno že precej kilometrov za seboj.
5. Odstranite prevleke sedežev in preverite originalne prevleke. Če so že močno obrabljene, ali so sedeži močno vdrti ali pa se še sedeži majejo na vodilih, lahko iz tega sklepate na močno rabo vozila (veliko kilometrov).
6. Preverite gumijaste obloge pedalov. Močna obraba pedalov kaže na veliko kilometrino oziroma na pogosto rabo na kratkih progah. Bodite pozorni tudi pri čisto novih gumicah. Tu verjetno poskušajo prikazati kot, da je avto zelo malo rabljen.
7. Pri kabrioletih nujno preverite platneno streho. Večkrat jo odprite in zaprite.
8. Preverite pri njih tudi, če vse tesni oziroma, če so kakšne poškodbe na ogrodju strehe.
9. Če je avto od kadilca, vi pa ne kadite, dobro razmislite. Kar nekaj časa bo trajalo, da se bo (mogoče!!!) cigaretni smrad razkadil.
10. Če radio ni originalen preverite, kako je priklopljen? Slabi spoji na radiu so že pozročili kakšen požar na avtu.
11. Preveri, če je v avtu najnujnejše orodje (dvigalka, ključ)! Kaj pa rezervne luči, trikotnik in prva pomoč?

Papirji

1. Preverite številke motorja in šasije, če se ujemajo s tistimi na papirjih. Nekateri modeli imajo številko šasije tudi drugje. VW Golf, recimo, ima številko pod podlogo na tleh ob sovoznikovih vratih. Vse številke se morajo ujemati.
2. Preverite, če je prodajalec tudi lastnik vozila. Če ni, mora imeti pismeno pooblastilo za prodajo tujega vozila (žal ne vem, če mora biti le-to overjeno pri notarju)
3. Poglejte, da so na papirjih iste številke kot na pogodbi.
4. Od prodajalca morate dobiti vsaj dva oziroma raje tri originalne (!!!!) ključe. Po nakupu preverite zunanja ogledala in blatnike, če v njih ni skrit kakšen “rezervni” ključ, da jim čez N-mesecev ne bo treba stekla razbijati! Novejši avtomobili imajo še kakšen plastičen ključ, ali pa mikro ključ, ki naj bi pasal v denarnico (ključ, ki nima plastičnega prijemalnega dela).
5. Preverite dokumente precej natančno, če so vse številke jasno zapisane, če so žigi nerazpacani, da ni bilo kaj radirano ali popravljano na papirjih…

Testna vožnja

6. Osnovno pravilo: vozite vi sami! Relacija mora biti dovolj dolga, da prevozite tudi kakšno slabšo cestišče. Pazite na to, da se ne vozite z neregistriranim avtom.
7. Med vožnjo izklopite radio in ventilacijo, tako vam ne bodo ušli neprijetni glasovi, šklopotanja in škripanja.
8. Ali je hladen (!) motor takoj vžgal?
9. Potem, ko je motor ogret, ne sme ugasniti v prostem teku in mora spontano poskočiti, ko pritisnete na plin, drugače je nekaj narobe z vbrizgom, vplinjačem ali vžigom.
10. Močno pospešite, pri tem ne sme kovinsko šklopotati (kaže na okvaro batov oziroma odmične gredi).
11. Med vožnjo na hitro odvzemite plin. Če poka iz izpuha, potem prihaja neizgoren bencin v izpuh (ventili ne tesnijo ali pa je defekten vžig).
12. Poglejte v vzvratno ogledalo. Če se kadi za avtom, ko odvzamete plin, potem so lahko vodila ventilov ali batni obročki obrabljeni. Posledica: velika poraba olja, pri avtih s katalizatorjem boste verjetno morali kmalu zamenjati katalizator.
13. Ali pretikate prestave lahko in brez zatikanja? Najpogosteje opazite škrtanje med pretikanjem navzdol v drugo prestavo.
14. Med vožnjo odvzemite plin pri vtaknjeni katerikoli prestavi. Če menjalnik tuli, ko zavira avto, so verjetno zobniki obrabljeni
15. Če škrta pri hitrem pretikanju, so sinhronski zobniki obrabljeni/poškodovani
16. Poslušajte diferencijal: če tuli, so zobniki/planeti verjetno obrabljeni
17. Preizkus kardanske gredi: v nižji prestavi na hitro odvzemite plin in takoj spet pospešite. Če poka ali škrta imajo križni zglobi preveč “lufta”.
18. Test podvozja: vozite po luknjasti cesti. Če podvozje zelo šklopota je lahko nekaj narobe z vodili/premami ali pa blažilniki niso dobro pritrjeni (popuščeni vijaki).
19. Če avto plava, so blažilniki obrabljeni.
20. Če volan na ravni cesti vibrira oziroma, če celo trza, so lahko platišča poškodovana ali pa kolesa niso scentrirana.
21. Test zavor: na ravni prazni cesti pri hitrosti 30-40 km na uro spustite volan in močno zavrite. Avto mora zavirati naravnost! Vendar bodite pozorni, ob okvarjenih zavorah lahko hitro pristanete v jarku ali pa obcestni svetilki – krivi ste pa vi, ne avto!.
22. Pri tem testu zavor ne smete slišati nobenih kovinskih zvokov, drugače sledijo draga popravila.
23. Test ročne zavore: pri zelo majhni hitrosti zategnite zavoro, zadnja kolesa morajo takoj blokirati. Vendar pozor, nekaterim “francozom” deluje ročna zavora na sprednja kolesa.
24. Preverite ventilacijo in gretje. Poslušajte, če kaj ropota. Ali mogoče gretje smrdi?
25. Če imate čas in voljo se odpeljite v pralnico, da vidite, če strešno okno in ostala okna, pa tudi tesnila vrat in pokrovov tesnijo

Pa dober nakup.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1588
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a srcnik Ne mar 11, 2018 12:45 am

No sam toliko, da je 140km tudi dovolj v takem vozilu, se tudi ne bo ustrašil klanca ;) Bolj naj bo cilj iskati dober primerek... So pa ti 2.0 CR motorji eni boljših, zaenkrat še nisem slišal dejanskih kritik čez njih.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a ojnica Ne mar 11, 2018 9:07 am

Velik sreče z iskanjem primernih kilometrov, ker ponarejajo servisne in prilagodijo kilometre na poljubno cifro.

Moj nasvet brez pregleda avta v delavnici na dvigalu ne kupi NIČ. Ko avto dvigneš vidiš kaj je treba popravit, če so plastike cele, če kak semering pušča, če so gumice, manšete celi, če je kak luft, če je motor suh.

Predvsem pa ne nasedaj besedam prodajalca. Ker lažejo.
 
Ravbaski
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr avg 02, 2017 10:58 am

Re: Nakup rabljene Škode Superb - prednosti/slabosti

Napisal/-a Ravbaski Po mar 12, 2018 9:46 am

Hvala fantje za ogromno nasvetov. Bom upošteval vse skupaj in upam, da se ne opečem če se odločim za nakup. Mogoče bom si vzel malo dlje in iskal mal dlje ker se mi zdele še ne mudi + tale model skode se mi ne dopade najbolj. Bom pa še gledal Mazdo CX5, pa kakšnga BMW 3 al pa pasata ocatavio, in V60 volvota :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 28 gostov