Stran 1 od 1

citroen EAT6

Objavljeno: Ne apr 08, 2018 6:39 pm
Napisal/-a meganer
Kako bi vedel ali ima že novi EAT6 menjalnik. Malo me mika nakup c4p z tem menjalnikom. Kolikor mi je znano je ta menjalnik že zelo izboljšan in dovolj hiter (vem da ni kot veleopevani DSG).

Mislim da mora biti 2015+ in 1.6hdi z 88kw/120km. Naj me prosim kdo popravi, in ali ima že kdo izkušnje z tem menjalnikom?? Gledam pa 1.6 in 2.0.

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Ne apr 08, 2018 7:35 pm
Napisal/-a wragec
Ja ta že ima novejši menjalnik, poglej tukaj maš vse napisano. Izkušenj pa nimam, to vprašaj na http://www.citroenar.eu/

https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C4_Picasso

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Ne apr 08, 2018 7:56 pm
Napisal/-a avto fan1308
Menjalnik je ok. Sem ga vozil dobro prestavlja ne pocukava. Pa ne beri raznih testov kjer ga kakšni novinarji pograjajo. Ni problem v menjalniku največkrat je problem v vozniku.

lp

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Ne apr 08, 2018 9:06 pm
Napisal/-a dobek
ta avtomat je bil v vseh c4/gp, ce je bil sploh klasicen avtomat in ne robotiziran rocni (edina razlika na prvi pogled je v tem, da robot nima P pozicije na volanskem drogu, kjer je rocka)

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Ne apr 08, 2018 10:13 pm
Napisal/-a pleomax
Nekaj se sicer govori, da dvosklopčni menjalniki (DSG recimo) nimajo prihodnosti. Dejstvo je, da tako vzdržljivi niso kot klasični, so pa hitrejši, čeprav novejši klasični so že zelo dodelani in bi morali praktično vsakomur ustrezati. Imajo pa klasični še eno prednost razen zanesljivosti, to je delovanje pri parkiranju recimo, ko se voziš čisto počasi, saj namreč ne cukajo popolnoma nič, DSG pa cuka.

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Po apr 09, 2018 5:24 am
Napisal/-a wragec
Če ti dsg cuka je nekaj narobe z voznikom, menjalnikom ali pa če olje ni bilo menjano. Moj dsg ima 175000 in nič ne cuka.

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Po apr 09, 2018 5:49 am
Napisal/-a pskoda
Če auto menjalnik cuka je z menjalnikom nekaj narobe. Jaz imam dsg 7 in nič ne cuka tudi pri počasni vožnji ne.

Glede vzdržljivosti pa lahko samo tole povem. Če avto čipaš v stage 2 piše, da moraš pri ročnem menjalniku menjat sklopko pri dsg-ju pa ni treba se pravi, da dsg zdrži večje obremenitve kot ročni, ki je po menjavi sklopke z močnejšo na meji vzdržljivosti

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Po apr 09, 2018 11:13 am
Napisal/-a pleomax
Poskusita klasičen avtomatski menjalnik še. Takrat se vidi, da je klasičen boljši pri centimetrskih manevrih. Nenazadnje to povdarjajo v vseh testih pri vseh znamkah z dvosklopčnimi menjalniki. Pa tudi zakaj potem v avtomobile audi q7, vw touareg..., ki imajo 6 in več valjne motorje z veliki prostorninami, dajejo klasične samodejne menjalnike? Tudi audi S4 in S5 nove generacije sedaj nimata DSG menjalnika ampak klasičnega. Pač vsak ima neke prednosti ampak definitvno nihče ne more reči dvosklopčni in nič drugega (od avtomatikov).

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Po apr 09, 2018 12:58 pm
Napisal/-a INFINITI
Tako ja "DSG" cuka predvsem pri manjših manevriranjih. Kar se tiče vzdržljivosti DSG pri VAG je pa v praksi tako, da imajo ponavadi pri 150 tkm že čisto požlajfane kuplung šajbe in je menjava uradno krepko preko tisočaka do tisočaka in pol. Navadna sklopka lahko začne drsat zaradi navora zato se upgrejd priporoča.

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Po apr 09, 2018 7:27 pm
Napisal/-a meganer
dobek je napisal/-a:ta avtomat je bil v vseh c4/gp, ce je bil sploh klasicen avtomat in ne robotiziran rocni (edina razlika na prvi pogled je v tem, da robot nima P pozicije na volanskem drogu, kjer je rocka)



Torej, če prav razumem je EAT6 brez P pozicije.

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Po apr 09, 2018 8:10 pm
Napisal/-a esem
Če bi bil robotiziran, ne bi imel P pozicije, ker pa je pravi avtomatik, ima P

Slika

Re: citroen EAT6

Objavljeno: To apr 10, 2018 9:45 am
Napisal/-a meganer

Re: citroen EAT6

Objavljeno: To apr 10, 2018 8:29 pm
Napisal/-a pskoda
INFINITI je napisal/-a:Tako ja "DSG" cuka predvsem pri manjših manevriranjih. Kar se tiče vzdržljivosti DSG pri VAG je pa v praksi tako, da imajo ponavadi pri 150 tkm že čisto požlajfane kuplung šajbe in je menjava uradno krepko preko tisočaka do tisočaka in pol. Navadna sklopka lahko začne drsat zaradi navora zato se upgrejd priporoča.


Naj takoj crknem, če dsg 7 (DQ381) cuka pri manjših manevriranjih. Jaz tega nisem občutil vsaj še za enkrat ne.
Glede obrabe sklopke ne vem kako je vem samo, da imajo nekateri dsgji probleme z večjo obrabo.
Če je pri 150kkm hin je nekaj z menjalnikom narobe ali z programom

Re: citroen EAT6

Objavljeno: To apr 17, 2018 3:36 pm
Napisal/-a Dizzy
da cuka, ni pravi izraz. pri pravih avtomatikih, ko spustiš zavoro, avto začne sam od sebe lezti naprej. DSG pa pač ne, je potrebno dodati malo plina, avto pa lahko malo poskoči naprej in je za mm premike biti bolj pozoren ... vsi dvosklopčniki so takšni zaradi svoje zasnove (robot goni sklopko), razlika med izvedenkami je le ta, da je pri nekaterih ta efekt bolj, pri drugih manj izrazit. pri Renaultu npr., je to sploh problematično (vsaj na prvih Espacih, 1.6 160 edc variantah je bilo tako).

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Sr apr 18, 2018 8:04 am
Napisal/-a thunderbolt
Tudi DSG sam leze naprej. Ima pa VAG grupa in se kateri funkcijo auto hold, ki namesto tebe stiska zavoro, ko stojis na mestu. Ko dodas gas, zavora sama popusti in potem lahko malo "cukne". Sam v primeru, da sem kje zares na tesnem, deaktiviram auto hold in je manevriranje bolj gladko-ampak to je res izjemno redko. Sam menjalnik pa ne sme cukat.

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Sr apr 18, 2018 9:14 am
Napisal/-a Tattoo-
Točno tako, kot je @thunderbolt napisal...očitno pa naši novinarji tega še niso ugotovili (še posebej Peter Humar, ki praktično v vsakem svojem testu pod minus navaja to "cukanje").

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Sr apr 18, 2018 1:03 pm
Napisal/-a pskoda
DSG leze naprej brez gasa
Logično, da bo cuknil, če imaš vklopljen auto hold

Re: citroen EAT6

Objavljeno: Sr apr 18, 2018 4:59 pm
Napisal/-a meganer
Skratka ljudje nehajte DSG je zakon :rofl

Šel sem probat EAT6 in lahko rečem, da naslednji avto bo imel ta menjalnik =I