davidperkic je napisal/-a:...Prosim Vas za pomoč, pri nakupu kakega karavana.. Kupujem pa največ do 8000€ (z možnostjo vlečne kljuke). Če se kje skrivajo kake skrite težave ali podobno. Ali kaj bi priporočali.. Saj se nemorem odločit....
Ne razumem, kaj hočeš reči s tem
"se ne (narazen !!!) morem odločit". Saj si se že odločil in to večkrat.
Odločil si se za:
1. uvoženega iz Nemčije (ne moreš preverit, kako je bil vzdrževan, koliko realnih km itd)
2. karavana (v Nemčiji priljubljen avto trgovskih potnikov)
3. z vlečno kljuko (isto kot 2. + morda zahtevnejši pogoji rabe)
4. kupovanje na Celjskem, ki je, kot je splošno znano, daleč najmanj zanesljiva/korektna regija z najsposobnejšimi nateguni
5. stare zgonjene značke, kjer bi za isto ceno dobil 3-6 let novejši "navaden", a verjetno celo bolj zanesljiv avto (ne samo zanesljivost/dolgoživost/kasnejša prodaja, tudi oprema oz tehnika je vmes napredovala)
6. .....
Če rezimiramo - odločil si se za drage, tudi popravila, uvožene zgonjene avte brez znane zgodovine namesto za znane cenejše oz novejše slovenske, kjer je možno preverit zgodovino - s tem, da imaš samo 8000, za popravila očitno ne bo. Bo pač avto stal skrit v garaži...
Skrite težave se seveda skrivajo, vendar se nekatere vidi že od daleč, kot na primer tudi tvoje odločitve, ki bodo očitno botrovale nepremišljenemu nakupu z zelo verjetnimi kasnejšimi velikimi stroški.
In BTW - nekateri trg potniki delajo tudi +200 000 km/leto, ne pa 13-20000 km, kot
so obrnili števce na tvojih izbirah. Takih z manj kot 60 kkm/leto je malo. Sam zračunaj, koliko je to v 10 letih in kako so morali garat prevrtalci km.
Razmisli bolje - npr zakaj preplačevat značke (+ precej dražja popravila), zakaj z lastnim žepom podpirat nategatorje ipd...
Za začetek išči
samo slovenskelp