Re: Nakup novega mestnega avta
Objavljeno: To jun 12, 2018 2:52 pm
Včeraj in danes sva šla testirati nekaj vozil; najin budget max 13.500€
- VW polo comfortilne 95km 1.0TSI; dodatna oprema: gretje sedežev, senzor dež in vzratno ogledalo, meglenke spredaj, 8" zaslon z bonbončki.
Avto suveren na cesti, pospeški super, menjalnik tip-top, hrup na AC v mejah normale. Motro tih, razen ob vžigu podoben kot prehlajen šestvaljnik Prostoren, veliko odlagalnih prostorov, pregleden, velik prtljažnik za ta rang. Skratka pozitivno navdušena oba. Po redenem ceniku 15.026€. Takoj dobiva za 13.500€ brez pogajanj. Plačilo na keš.
- Renault captur Intens 90km 0,9TCE; dodatna oprema: gretje sedežev, navigacija. Pozitivno višje sedenje, drugače pa notri cenen plastičen občutek, obupen menjalnik (zatikanje, nenatančen), čuden zvok izpod sklopke ob prestavljanju. Ropotajoč zvok mlinčka. Pospeški logično slabši kot pri polu, ampak v mejah sprejemljivega. Soliden prtljažnik. Motro me je razočaral, enako menjalnik; tudi žena skeptična. Cena 15.750€. S popustom max 14.750€. Izpade iz igre.
- Nissan micra 90km, 0.9TCE; nisva šla sploh na testno, ker ženi ni bil všeč zunaj - preveč zašiljena spredaj, še posebej se nama je zamerilo obema ročno odpiranje zadnjih stekel tudi pri boljših paketih opreme. Prodajalec nama je razložil, da je to celo prednost pri majhih otrocih, da ne odpirajo stekel na tipko Drugače notranjost ok, ne deluje ceneno; malo odlagalnih emest. Ima majhen prtljažnik. Cena kar zasoljena. Po rednem ceniku bi bil blizu 14.500€, s tem da niso radodarni s popusti. Izpade iz igre
- Peugeot 208 Allure 82km 1.2PT; nepremičnina na cesti - atmosferski motor. Všečen zunaj, notri nevtralno. Počutje ok - materiali ok na otip, odlagalnih mest bolj malo. Izpadel iz igre tudi z 1.2TP trubinčkom - 110km, ker ima volan tako nizko pozicioniran, da ima žena težave z nogami, ker ji dno volana drajsa ob stegna. Majhen prtljažnik. Cen nisva sploh gledala.
- Citroen C3 Shine 110km 1.2PT; zanimiva zunanjost (všečen brez plastičnih bumperjev na bokih), ženstven. Vožnja z njim ok, poskočen, a ne kot TSI, tih motor,menjalnik ok, zvok na AC v mejah normale, občutno mehkejši kot polo, manj suveren v ovinkih - povratne info volana. Notranjost posebna, izstopajoča, simaptična in všečna; nasprotje konvencionalnem polu, micri, peugeoutu. Posrečene določene funkcionalne rešitve (npr. ročaj za odpiranje vrat, zračne šobe). Prtljažni: nič posebnega: 300L. Zelo ok sedeži, še posebej material tkanine. Velikoserijske opreme, celo več kot polo pri tem paketu, ki je pri njih najvišji. Recimo srednji paket pa se sploh ne da dobiti s tem motorjem, ki je pogoj za nakup, saj je 82km nepremičnina (tako kot P 208). Čudna politika za kupca Dodatna oprema: gretje sedežev. Še ena fora: če vzameš lite feltne dodatno (serijsko so jeklena) za 400€, je avto upravičen do dodatnega popusta in je cenejši kot brez njih. Končna cena o rednem ceniku 15.820€, s popustom (na keš) 13.750€. Brez pogajanj.
- Ford fiesta odpade zaradi oblike.
Torej zaenkrat sta v končnici polo in C3. Tudi cenovno mislim, da je še manever do 13 tisočakov pri obeh, ker sta oba cenovno tam tam. Opreme ima C3 nekaj več. Na čustva bolj igra C3. Obema je vsak po svoje všeč. Sem pa pri TSI malo skeptičen glede motorja, ki je dokaj nov, nepopisan list, v C3 je že dlje časa na voljo, a je meni neznanka... Nasveti prosim!
Ima kdo kake izkušnje s temi motorji oz. C3 na splošno? Kje so hibe pri Citroenu oz tem modelu, ki je dokaj svež?
- VW polo comfortilne 95km 1.0TSI; dodatna oprema: gretje sedežev, senzor dež in vzratno ogledalo, meglenke spredaj, 8" zaslon z bonbončki.
Avto suveren na cesti, pospeški super, menjalnik tip-top, hrup na AC v mejah normale. Motro tih, razen ob vžigu podoben kot prehlajen šestvaljnik Prostoren, veliko odlagalnih prostorov, pregleden, velik prtljažnik za ta rang. Skratka pozitivno navdušena oba. Po redenem ceniku 15.026€. Takoj dobiva za 13.500€ brez pogajanj. Plačilo na keš.
- Renault captur Intens 90km 0,9TCE; dodatna oprema: gretje sedežev, navigacija. Pozitivno višje sedenje, drugače pa notri cenen plastičen občutek, obupen menjalnik (zatikanje, nenatančen), čuden zvok izpod sklopke ob prestavljanju. Ropotajoč zvok mlinčka. Pospeški logično slabši kot pri polu, ampak v mejah sprejemljivega. Soliden prtljažnik. Motro me je razočaral, enako menjalnik; tudi žena skeptična. Cena 15.750€. S popustom max 14.750€. Izpade iz igre.
- Nissan micra 90km, 0.9TCE; nisva šla sploh na testno, ker ženi ni bil všeč zunaj - preveč zašiljena spredaj, še posebej se nama je zamerilo obema ročno odpiranje zadnjih stekel tudi pri boljših paketih opreme. Prodajalec nama je razložil, da je to celo prednost pri majhih otrocih, da ne odpirajo stekel na tipko Drugače notranjost ok, ne deluje ceneno; malo odlagalnih emest. Ima majhen prtljažnik. Cena kar zasoljena. Po rednem ceniku bi bil blizu 14.500€, s tem da niso radodarni s popusti. Izpade iz igre
- Peugeot 208 Allure 82km 1.2PT; nepremičnina na cesti - atmosferski motor. Všečen zunaj, notri nevtralno. Počutje ok - materiali ok na otip, odlagalnih mest bolj malo. Izpadel iz igre tudi z 1.2TP trubinčkom - 110km, ker ima volan tako nizko pozicioniran, da ima žena težave z nogami, ker ji dno volana drajsa ob stegna. Majhen prtljažnik. Cen nisva sploh gledala.
- Citroen C3 Shine 110km 1.2PT; zanimiva zunanjost (všečen brez plastičnih bumperjev na bokih), ženstven. Vožnja z njim ok, poskočen, a ne kot TSI, tih motor,menjalnik ok, zvok na AC v mejah normale, občutno mehkejši kot polo, manj suveren v ovinkih - povratne info volana. Notranjost posebna, izstopajoča, simaptična in všečna; nasprotje konvencionalnem polu, micri, peugeoutu. Posrečene določene funkcionalne rešitve (npr. ročaj za odpiranje vrat, zračne šobe). Prtljažni: nič posebnega: 300L. Zelo ok sedeži, še posebej material tkanine. Velikoserijske opreme, celo več kot polo pri tem paketu, ki je pri njih najvišji. Recimo srednji paket pa se sploh ne da dobiti s tem motorjem, ki je pogoj za nakup, saj je 82km nepremičnina (tako kot P 208). Čudna politika za kupca Dodatna oprema: gretje sedežev. Še ena fora: če vzameš lite feltne dodatno (serijsko so jeklena) za 400€, je avto upravičen do dodatnega popusta in je cenejši kot brez njih. Končna cena o rednem ceniku 15.820€, s popustom (na keš) 13.750€. Brez pogajanj.
- Ford fiesta odpade zaradi oblike.
Torej zaenkrat sta v končnici polo in C3. Tudi cenovno mislim, da je še manever do 13 tisočakov pri obeh, ker sta oba cenovno tam tam. Opreme ima C3 nekaj več. Na čustva bolj igra C3. Obema je vsak po svoje všeč. Sem pa pri TSI malo skeptičen glede motorja, ki je dokaj nov, nepopisan list, v C3 je že dlje časa na voljo, a je meni neznanka... Nasveti prosim!
Ima kdo kake izkušnje s temi motorji oz. C3 na splošno? Kje so hibe pri Citroenu oz tem modelu, ki je dokaj svež?