oba imata skoraj 90 tisoč km. Nakupna cena peugeota je nekaj tisoč eur višja od Citroena. Citroena sem danes šla pogledat. Ja, ga ima že dolgo, ker je imel dosedaj višjo ceno (nekaj nad 6 tisoč eur).
Ford je pa res sinonim za brezhiben avto ja...probaj se z obema malo peljat. Sta čisto solidna avtomobila. Pri citroenu se sedi višje tako, da če ti paše višje sedenje, bo citroen boljša izbira. Zakaj višja cena? 1.razlog je ta, da sta si razlike 2 leti v starosti, 2.pa ta, da nekateri postavijo višjo ceno, ker vedo, da boš jo potem zbijala, 3.lahko, da ima kakšne motnje cenejši ni pa nujno seveda, 4.lahko da se mudi s prodajo.
Če gre za izbiro med dvema iz oglasov, vzemi rdečega. Je prostornejši in preglednejši med vožnjo, pa še moderne oblike je. Še malo spusti ceno in preveri delovanje akumulatorja, ali pa se dogovori za mali servis.
Pa med 2. in 3. servisom je blo dve leti po tej evidenci, ter leto in pol ter 30.000 prevoženih med 3. in 4. servisom.... Jaz bi šel stran od Picassoja
Citroen se sumljivo zelo dolgo prodaja. Mislim da ni kriva predhodno previsoka cena. Koliko lastnikov pa se je že zamenjalo ?? Tudi servisna je nekam čudna, večino nepodpisana in vsakič drugje štemplana !! Pežo je registriran, prodaja ga fizična oseba in ga lahko stestiraš.
Ali lahko dobim potem kaksen predlog, katere avtomobile naj gledam? Moje zahteve so: srednje velikosti (vecji od fabie) z vecjim prtljaznikom za psa (zato se mi je zdel picasso c3 super), manjsa poraba. Bo pa v 90% avto za krajse voznje (vrtec, trgovina). Sedaj imam peugeota 2007 (suv), pa se mi zdi da fuuul porabi (pa je diesel).