Stran 1 od 1

Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: Po okt 22, 2018 9:01 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Z ženo iščeva manjši awd avtomobil zanjo, saj je dosedanji Clio odslužil svoje. Želi si awd, saj smo doma v hribih, in tudi pot v službo ki jo ima, mora prevoziti veliko hribov, ki so pozimi slabo očiščeni. Ker večinoma vozi kratke relacije do 15km, sva izločila dizle. Najbolj ji je v oči padla subaru impreza awd z 1.5R motorjem (108KS). Gledava pa letnike 2008, 2009 in 2010. Zanimajo me pa predvsem:

- Kako se obnese 1.5 motor (gre za turbo varianto ali klasiko)?
- So kakšne poznane okvare okrog tega motorja, ali gre za bullet-proof motor (ala redno servisiraj in tankaj)?
- Na kakšne intervale se delajo veliki servisi, in kaj spada pod veliki servis, ter kolikšna je okvirna cena le tega?
- Ima motor verigo ali jermen?
- Kako se obnese low-high ročica (in v kakšnih primerih se jo uporablja -> predvidevam da zna biti precej uporabna pri spustih, kar bi bilo zanjo precej uporabno)?
- Kako je s pogonom, zahteva kakšno posebno vzdrževanje?
- Kako je pogon primerljiv recimo z haldex-om ipd?
- Kako je s karoserijo, rado kje kaj rjavi?
- Znane napake?

Vprašanja glede pogona me predvsem zanimajo iz stališča, ker imam sam awd (A4 quattro), in subaruja ne poznam, naju pa je avtek zelo pritegnil, in bi bil pravšnji. Za vsak nasvet, in pomoč pa se že vnaprej lepo zahvaljujem...

Gledava pa te modele (model je podan zgolj kot referenca, saj gledama tudi nemško tržišče):
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... A-GARANC...

Re: Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: Po okt 22, 2018 10:52 am
Napisal/-a xxl
Nimam Izkušnje s Subaruji, vem pa, da gre za odlične trpežne izdelke, delni lastnik je Toyota. Motor je sicer malo len, ker nima turba, šparoven tudi ne preveč, ampak, če je na plin in je že predelan prišel iz salona, je to super nakup.

Re: Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: Po okt 22, 2018 11:03 am
Napisal/-a danci1973
- Kako se obnese 1.5 motor (gre za turbo varianto ali klasiko)?

Klasika. Impreza s tem motorjem je morda malce podhranjena.

- So kakšne poznane okvare okrog tega motorja, ali gre za bullet-proof motor (ala redno servisiraj in tankaj)?

Kakšnih posebnih napak nisem zasledil. Morda povprašaš še na Subaru forumu, kjer boš našel tudi kakšnega lastnika takšne Impreze.

- Na kakšne intervale se delajo veliki servisi, in kaj spada pod veliki servis, ter kolikšna je okvirna cena le tega?

Zobati jermen se menja na 160000km, olje in filter na 12000km.

- Ima motor verigo ali jermen?

Jermen.

- Kako se obnese low-high ročica (in v kakšnih primerih se jo uporablja -> predvidevam da zna biti precej uporabna pri spustih, kar bi bilo zanjo precej uporabno)?

Reduktor (low-high) je zelo uporaben tako za vzpone kot tudi za spuste.

- Kako je s pogonom, zahteva kakšno posebno vzdrževanje?

Olje v menjalniku in zadnjem diferencialu se menjava na 60000 km.

- Kako je pogon primerljiv recimo z haldex-om ipd?

Hahahaha. :lol:

- Kako je s karoserijo, rado kje kaj rjavi?

Kot pri vsakem (skoraj) 10 let starem avtu se bo najbrž že našla kakšna reč, da pa bi imele Impreze tega letnika kakšne resne težave z rjo, pa mi ni znano.

- Znane napake?

Kot že rečeno - preveri Subaru forum.


Toyota ima 16,5% solastniški delež v Subaru-ju.

Re: Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: Po okt 22, 2018 11:29 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni
Hvala za mnenje. To, da bi avtek moral biti največji šparovček sploh ni pomembno, ker se bo delalo v eno smer max. 15km, se pravi 30km/dan. Tudi zdajšnji Clio (2005 letnik), je imel porabo 7.5l. Bolj se nama gre, da je zadeva vzdržljiva, in da avto ni prevelik in pretežek, ter da ima dober awd, da se lahko brezskrbno pelje tudi če je 10cm snega na cesti. Drugače pa, če že ima LPG, gledava takšne, ki imajo tovarniško vgrajeno LPG napeljavo (LPG drugače ni pogoj).

Važno je tudi, da je motor klasika (brez turbine in brez dpf-ov, ipd. kot je to značilno za dizle), ker bodo res kratke relacije in se želiva takšnim stroškom ogniti v velikem loku. Avto pač mora biti primeren za po hribih in snegu (nobenega offroada ipd.), ter da služi svojemu namenu. Konjenica bo pa po moje več kot dovolj (108KM), glede na to, da se sedaj čez 75KM ni nič pritoževala :)

Po videu sodeč, mora bit pogon odličen:
https://www.youtube.com/watch?v=OnCEyBCoWQg (za poznavalce, je to vožnja z low ali high)?

Hvala vsem, ki ste pripravljeni pomagati z vsakršnim nasvetom okrog omenjenega modela avtomobila.

Lp

Re: Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: Po okt 22, 2018 11:46 am
Napisal/-a xxl
Glede plina, Subaru Legacy si dobil novega z že vgrajenim sistemom BRC, kako je pri Imprezi pa ne vem.

Re: Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: Po okt 22, 2018 7:09 pm
Napisal/-a Kohec
Za takšne potrebe, kot jih imaš ti, je to odličen avto. Poznam kar nekaj ljudi, ki so doma v hribih in imajo Subaruje. O kakšnem drugem avtu sploh ne razmišljajo.

Re: Subaru Impreza 1.5R AWD

Objavljeno: To okt 23, 2018 6:51 am
Napisal/-a nebivedu
Sasqa je napisal/-a:Zanimajo me pa predvsem:
- Kako se obnese 1.5 motor (gre za turbo varianto ali klasiko)?

Motor je klasika. Redno preverjaj olje, če ga začne zmanjkovati, ga zamenjaj in samo vozi.

Sasqa je napisal/-a:- So kakšne poznane okvare okrog tega motorja, ali gre za bullet-proof motor (ala redno servisiraj in tankaj)?

Gre za dober motor. 1.5 ima res malo premalo konjev. Sicer če ga bo žena normalno vozila, ne bo problemov, ni pa to zverina, ki bi skočila, ko pohodiš gas. Sm osebno bi raje imel 2.0 motor, ker bo manj pil.

Sasqa je napisal/-a:- Na kakšne intervale se delajo veliki servisi, in kaj spada pod veliki servis, ter kolikšna je okvirna cena le tega?

Veliki servis je na vsakih 100k kilometrov, cene so primerljive z ostalimi vozili. Material je okoli 260 evrov + delo

Sasqa je napisal/-a:- Ima motor verigo ali jermen?

Motor ima jermen

Sasqa je napisal/-a:- Kako se obnese low-high ročica (in v kakšnih primerih se jo uporablja -> predvidevam da zna biti precej uporabna pri spustih, kar bi bilo zanjo precej uporabno)?

low-high ročica je reduktor. Zveča razmerje prenosa v menjalniku, da se avto pri istih obratih počasneje vozi. Za vožnjo po hribu navzdol je odlična zadeva. Daš v prvo, vklopiš reduktor, pa skoraj ni potrebe po zaviranju,. Avto leze počasi in z lahkoto potem odvoziš vse zasnežene in poledenele klance. Še bolje je za navzgor, ker avto počasi leze in ima zaradi tega stalni oprijem, pa z lahkoto odpelješ v vsak klanec.

Sasqa je napisal/-a:- Kako je s pogonom, zahteva kakšno posebno vzdrževanje?

Redna menjava olja v menjalniku in diferencialih na 60.000km (6 litrov olja po 6 do 7 evrov), pa bo pogon deloval brez problemov do konca življenjske poti avta.

Sasqa je napisal/-a:- Kako je pogon primerljiv recimo z haldex-om ipd?

haldex je prednji pogon s pomožnimi koleščki zadaj (do 50% pogona zadaj, šele ko prednji par koles zdrsne), subarujev awd je stalni štirikolesni pogon in deluje stalno. Blizu mu pride pravi stari quattro, novih pa ni več, ker so vsi na haldexu, zato so vsi slabši.

Sasqa je napisal/-a:- Kako je s karoserijo, rado kje kaj rjavi?

Ponavadi rjavijo zadnji blatniki na starejših imprezah, te novejše pa kolikor vem imajo zaščitene koloteke in ne rjavijo več.

Sasqa je napisal/-a:- Znane napake?

Če ga redno servisiraš, ni nekih problemov.

Bi pa mogoče predlagal, da pogledata tudi kakega subaru foresterja. Je malo večji, ampak tudi višji, poraba bo tam-tam z 1.5 imprezo, predvsem pa je veliko bolj pregleden avto in ženske ga ponavadi zelo rade vozijo, ker se v tem avtu res počutijo varne. Vsaj moja žena je imela 2 do sedaj. Zdej je pa prešaltala še na večjega - ima namreč subaru outback 2006 letnik. To je pa že toliko velik avto, da je noben več ne izsili na cesti, dvignjen je 22cm od tal, da pozimi po snegu ni nobenega problema, pa veliko naloži v avto naenkrat.