Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
lakkon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne okt 28, 2018 5:35 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a lakkon So nov 03, 2018 5:15 pm

Pozdravljeni!

Hvala za te nove odgovore.

Sem opravil meritve tako svojega 29'' gorskega kolesa kot tudi prtljažnih prostorov c-maxa in sportsvana. Torej gorsko kolo potrebuje ob staknjenem sedežu in jasno brez 1. kolesa 155cm x 75cm. Ford c-max, ki mi je sicer zelo všeč, me je presenetil, da je po dolžini prtljažnika, ko sta prva sedeža maksimalno še sprejemljivo naprej, kar krajši od Sportsvana, starega in novega Scenica. Ob prav odstranjenih sedežih bi pridobil kak cm, samo mislim, da bi bilo vseeno premalo. Je pa res, da ima več višine od obeh. Je morda že dokončno odpisan. V Sportsvanu bo glih zadosti prostora za stoječo namestitev. Če bo težava, bom pač kolesa dal malce postrani. A če dobro premislim, lahko dam brez težav dve 29'' gorski kolesi na eno stran avta v ležečem položaju eno na drugo, pa bo na drugi strani po celi dolžini verjetno ostalo zadosti prostora za preostalo prtljago. No, v igri bo glede na tu prebrano in da imam možnost nekoliko bolj ugodno kupiti nove Renaulte, morda tudi novi Scenic. Jasno, če mi ponudijo res dobre pogoje. Rabljenih novih želenih Scenic-ov pa ni glih v ponudbi. Nekak pa ne bi izključil zadnjega letnika ta starega Scenica, za katerega upam, da so proizvajalci odpravili težave prejšnjih let. Glede na to, da ima prtljažnik dovolj dolžine, ob odstranjenih sedežih pa tudi dovolj višine, bi ga moral upoštevati. Morda tudi Toyota Verso. Pri obeh sem malo v dvomih glede uživanja v bolj dinamični vožnji, kjer se menda ne izkažeta glih najbolje. Pa iskreno, mi je Sportsvan bolj simpatičen, tako da je za zdaj številka ena. Sem se tudi odločil, da ne bom vzel daljšega od 4m40cm.

Sam bi delal vsaj 20.000km letno, lahko pa se zgodi, da bo tudi bližje 30.000. v glavnem daljše relacije nad 80km. Ne bo pa v pogonu vsak dan. Po avtocesti normal vožnja do okrog 140km/h. Regionalne ceste, kjer dopušča teren, bolj dinamična vožnja, malce nad omejitvami. Še vedno pa govorim o bolj normalni kot športni vožnji. Kolikor se poznam, bom imel avto za daljše obdobje. Letnik 2014 in mlajši. Dizel. Ročni menjalnik. Za največ 14.000 eur, z do cca 125.000km, morda oboje malo več.

Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline ali Highline 81 kW (110 KM)... menda čisto zadosti za moje potrebe in ne potrebujem 2.0 TDI 110 kW (150 KM).
Vidim, da je v ponudbi rabljenih Sportsvanov občutno manj tistih z 6 prestavami. Kaj več in če sploh dobim pri tem Sportsvanu, če bi imel 6 prestav? Koliko nižja poraba na avtocesti in drugod?
Če je bilo kaj hujših problemov: katere letnike naj bolj gledam in katerih se je morda bolje izogibati?

Bencinarji Sportsvan 6 prestav: 1.2 TSI 110KM, 1.4 TSI 125KM in podobni bencinarji 2014 in mlajši. Vidim, da jih je zelo malo med rabljenimi. Se tako hitro prodajo ali jih je res bilo malo prodanih?
Če bi res vzel Sportsvana za daljše obdobje, naj z vidika zanesljivosti, udobja pri vožnji, vseh stroškov gledam v smeri dizlov ali tudi pogledam za bencinarji? Sam se nagibam k dizlom.

Hvala za pomoč.
 
P2008
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe sep 26, 2014 1:44 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a P2008 Ne nov 04, 2018 4:18 pm

VW Sportsvani 1.6 TDI imajo večinoma 5 prestav, 6 prestav imajo samo "eko" izvedbe Bluemotion (kar ni enako kot Bluemotion technology - BMT)!
Razlika med 5 in 6 prestav: pri 5 prestavah je manj prestavljanja, pri 130 km/h cca 2.400-2.500 obratov. Pri 6 prestavah je več prestavljanja, 1 prestava je zelo kratka, in nekje 100-200 obratov manj pri 130 km/h kot pri 5 prestavah. Porabi sta praktično enaki (0,1 l manj na 100km v korist 6 prestav).

VW je imel še do predkratkim nekje 70/30 razmerje dizel/bencin, zato tako malo bencinskih izvedenk tudi med VW Sportsvani. Prav tako so imeli na začetku težave z 1.2 TSI in 1.4 TSI motorji in so se jih oz. se jim še zmeraj ljudje izogibajo.

p.s. 2x specialka gre v VW Sportsvana.

Lp
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne nov 04, 2018 7:40 pm

Pri Sceniku (2009) 2010 - 2015 (2016) lahko odstranjuješ zadnje sedeže, vsakega posebej, pri NOVEM modelu pa je klop, če ti je ta podatek pomemben.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
lakkon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne okt 28, 2018 5:35 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a lakkon Ne nov 18, 2018 5:44 am

Sem začel razmišljati tudi v smeri nabave novega bencinarja ali dizla Golf Sportsvana.

Ko sem vprašal enega mehanika za Sportsvan rabljene 1.6 tdi 110km, mi jih ni ravno priporočal. Garancije oz. jamstva, če so ali ne, da jih raje ne bi vzel. Da so imeli eni kar probleme s temi mašinami. Pa da nikoli ne veš, kaj pride pri dizlih in da nastanejo ''lepi'' izdatki. Pravi še, da pri rabljenih ni izključeno, da te lahko okoli prinesejo tudi kakšne bolj priznane avtohiše oz. pooblaščeni prodajalci. Morda prej da bi vzel 2.0 tdi 150km. Ta starejših bencin 1.2 in 1.4 tsi pa se naj izogibam, za kar pa sem že imel info. Mi je priporočil, da bo morda bolje, da kupim kar novega scenica bencinarja s 130km ali 140km, ki jih lahko dobim še nekoliko ugodneje. Ja, ta mi je lepši, a nekak imam boljši občutek v Sportsvanu. En drug mehanik pa pravi, da ni panike, da naj kar grem k kaki preverjeni avtohiši, morda še najbolj k pooblaščencem za VW in tam nabavim, a da naj bo obvezno neko jamstvo. So pa že kolikor toliko spodobni rabljeni 2-4 leta stari Sportsvani z ne glih nizko ceno (13-15.000 eur). Zato bo morda res bolje, da ker si trenutno lahko privoščim, da gledam v smeri novih. Ja, vem, da me zna priti več sama nabava avta, a bom vsaj pri drugih stvareh (vsaj upam) imel 4 leta mir.
Pa itak bi imel ta avto kar daljše obdobje. Sem že omenil, da pričakujem malo nad 20.000km letno. Običajno bo vožnja po regionalnih cestah, vsaj 1x na teden pa lahko v povprečju nanese cca 500km avtoceste, ob posebnih dogodkih in daljših dopustih pa bo zelo veliko avtocestne vožnje in se lahko približam tudi 30.000km letno. Tako bo občasno tudi bolj poln avto. Ponavadi vozim povsod malo nad omejitvami (5-10km/h več), se pa zna kar pogosto zgoditi, da me priganja čas in takrat grem iz udobne v bolj dinamično vožnjo.
Ne bi razmišljal o novih za okoli 20.000 eur, če ne bi bilo še kar všečnih načinov financiranja z kar nizkimi preplačili. In le, če greš v to, se občutno zniža nabavna cena avtomobila. Pri VW, to je Porsche kredit klasik, kredit plus, finančni leasing ali finančni leasing plus. 50% polog, 25-35% obročno 5 let, ostanek vrednosti 25-15% pa v enkratnem znesku po 5ih letih. Že po treh letih pa menda, če si zmožen, lahko poplačaš ves preostali dolg brez obresti. Seveda so še dodatni stroški (kasko zavarovanja, vzdrževanja), a ti so tudi pri vseh rabljenih. Samo še vse info treba dobiti in ves drobni tekst prebrati.
Počakam do decembra do kakšnih spodobnih akcij pooblaščenih prodajalcev VW? Vidim, da imajo nekateri že sedaj pod ''Praznimo zaloge'' še kar sprejemljive cene.
Upoštevaje stroške, udobje, učinkovitost, zadovoljstvo, itd, kateri novi Sportsvan se bo bolje odrezal na daljši rok: bencinar 1.5 TSI 130km ali dizelaš 1.6 TDI 115?
Kaj pravite o prav novih Scenic-ih? Mislim, da malo starejši bencinar 1.2 116km, novejši bencinarji 1.3 115 oz 140km, malo starejši dizel 1.5 110km, novejši dizel 1.5 120km. V primerjavi z navedenimi Sportsvani na dolgi rok?
In samo kot dodatek: a sploh ''povoham'' bencinarja Sportsvana 1.0 TSI 115km al bo preslab zame?
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne nov 18, 2018 9:43 am

Glede Scenika, je preverjen motor 1.5 dci 110, od letnika 2010 brez napak, prve mašine 1.6dci so imele neko napako glede enega valja, pa so to rešili.
Jaz se v tvojem primeru nebi odločil za novega, samo zato ker ne mores odstraniti zadnjih sedezev, do letnika 2015 (konec leta) ko je bil se prejsni model pa lahko zadnje sedeze posamezno odstranjujes.
tukaj prikazuje kako ga lahko nagnješ naprej, lahko pa ga tudi odstraniš: https://www.youtube.com/watch?v=2npKi_j2dio
malo si hih poglej: https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn ... rt=&stran=
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a Clancy Ne nov 18, 2018 11:15 am

Treba znati ločiti starejše TSI motorje z verigo in novejše z jermenom, kar pa tvoj mehanik očitno ne zna. Motorji z verigo, so se vgrajevali mislim da do letnika 2012, zato jih v Sportsvanih več ni.
Imam Sportsvana 1.4 tsi 92kW starega 4 leta in prevoženih 50k km in glede motorja nimam pripomb. Dela brez napak in poraba je za tak motor in velikost avta majhna. Sedaj se ti motorji ne vgrajujejo več, ampak novi 1.0 in 1.5.
Sam bi ti priporočal 1.5 130km. Če nisi zahteven, pa bi ti tudi 1.0 115Km bil dovolj.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6391
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a IcEm4n Ne nov 18, 2018 1:58 pm

lakkon je napisal/-a:Kaj pravite o prav novih Scenic-ih? Mislim, da malo starejši bencinar 1.2 116km, novejši bencinarji 1.3 115 oz 140km, malo starejši dizel 1.5 110km, novejši dizel 1.5 120km.


Scenica ne dobiš več z 1.5 dCi motorjem, razen tistega, kar je še na zalogi. Oba (tako 120 kot 150 konjski) sta z novim 1.7 dCi.
Slika
 
lakkon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne okt 28, 2018 5:35 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a lakkon Če nov 22, 2018 2:19 am

Pozdravljeni!

Za moje tukaj izražene potrebe sta ostala v izboru le nova Renault scenic ali VW Golf Sportsvan. Ročni menjalnik. Scenic mi je od zunaj bolj všeč, ceneje ga lahko dobim in ker je višji bi bilo z njim iti bolj varno po slabših cestah. Sportsvan mi zgleda znotraj lepše zaradi bolj klasičnega izgleda, bolj praktičen, od zadaj prostoren. Sicer menda obstaja (da ali ne?) model, ki je za 2cm višji (dodatno plačilo?).
Avto nameravam imeti daljše obdobje. Letno bi delal vsaj 15.000km, morda tudi 25.000km. Vožnja ne bo vsak dan, bo v glavnem po regionalnih cestah. Redko pod 14km, občasno 25km, sigurno 2x90km tedensko, morda vsaj 5xmesečno 2x200km avtoceste. Poleti in med prazniki tudi daljše relacije.

Golf Sportsvan 1.5 tsi act 130km
Golf Sportsvan 1.6 tdi 115km

Renault Scenic 1.5 energy dci 115km
Renault Scenic 1.6 energy dci 130km
Renault Scenic 1.3 energy tce 115km
Renault Scenic 1.3 energy tce 140km

Ob neki normalni dinamični vožnji,malce nad omejitvami, me zanima, kateri od navedenih bi bil bolj primeren zame in zakaj?

Iz vaših izkušenj, a je res pri Renault in VW pooblaščenih prodajalcih pričakovati decembra še nekoliko nižje cene novih avtomobilov oz kakšne druge ugodnosti? To v primerjavi s še trenutno ponudbo.

Stroškovne razlike med firmama ter med dizli in bencinarji? Redni letni servisi oz po določenih kilometrih + veliki servis + drugi verjetni izdatki?

A občasno krajša vožnja oziroma njih več v enem dnevu, po mestu, kaj škodi novejšim dizlom?
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a Ivan36 Če nov 22, 2018 10:12 am

A občasno krajša vožnja oziroma njih več v enem dnevu, po mestu, kaj škodi novejšim dizlom?

Novemu sigurno NE :lol: bo pa trpel start&stop sistem posledično kmalu prazen AGM Akku :DDD 8) Kratke relacije sploh pozimi torej do konca marca naslednje leto se bo poznalo na malo napolnjen akku, gretje kabine, volana in sedežev itak :mrgreen: :roll:
 
nejc1986
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Pe dec 11, 2015 5:59 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a nejc1986 Če nov 22, 2018 10:43 am

Lakkon...

Verjetno mislis model Alltrack, ki prinese malo plasticnih obrob, bolj terenski videz in vecjo oddaljenost od tal....
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a meganer Če nov 22, 2018 12:04 pm

Sam se vozim z drugim dizlom ene 10xdan po 500-800m in ni nobenih težav. Res pa je da mrzel motor ne tiščim. Treba je tudi vedeti da ko ne dovolijo v mesto dizlom, da so to stari EURO5 in predhodniki. Novi so pa EURO6+ tako, da .... sam bi vzrl dizla. Sam bi bolk kot konje imel pogoj 6 prestav oz. še rajši avtomatik.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3578
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a ban Če nov 22, 2018 12:35 pm

DPF filter ti sigurno ne bo hvaležen, če ga boš večkrat vozil na kratke relacije. Moj glas gre bencinarju.
 
lakkon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne okt 28, 2018 5:35 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a lakkon Če nov 22, 2018 1:06 pm

Hvala za info. Nisem več mogel odlašati in sem danes nabavil novega bencinarja:
Golf Sportsvan Highline Tsi Act 6 prestav 130km
Pač sem izkoristil nekaj popustov in me je prišel s spodobno opremo lepo pod 20.000 eur.
Bilo je kar nekaj matranja v glavi med dizlom in bencinarjem, a mislim da sem se prav odločil.
Avta še nimam, ko pa ga stestiram, pa lahko poročam o zadovoljstvu, o konkretnih info in podatkih in še čem.
Upam da sem zdej miren za morda celo desetletje.
Še enkrat hvala za vašo pomoč. Bodite fajn :)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3578
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a ban Če nov 22, 2018 1:25 pm

Srečno in uživej v vožnji.
 
lakkon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne okt 28, 2018 5:35 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a lakkon Ne dec 09, 2018 7:30 am

evo, dober teden vožnje z novim Sportsvanom 1.5TSI 130km (highline, krom dodatki, ozvočenje extra, na srečo črn notri) na zimskih continentalkah 195 65 15 (letne imam na drugih feltnah 205) je mimo... jaz res doživljam neverjetne pozitivne šoke pri lastnih avtomobilih... moj prvi je bil 1990 golf2 1.6 diesel 55km, kateremu je sledil 2004 seat Leon 1.9tdi 110km... sedaj je 2018... hudi preskoki... opravljenih 400km... vse dal čez: avtocesta, regionalne, mestna vožnja, daljše klance... povprečna poraba ob nekoliko manj dinamični vožnji in za zdaj še manj priganjanju v klanec kot pri bivšem Leonu je okroglih 6l... če bi si vzel za vožnje nekoliko več časa pri posamičnih vožnjah, pa bi verjetno prišel tudi blizu 5,5l... najbrž bi bilo še nekoliko bolj varčno in lepša vožnja z bencinarjem 150km, glede porabe pa še kar bolje z dizlom 1.6tdi 115km... nekoliko slabše od leona se jasno obnese pri bolj ostrih ovinkih in predvsem pri krožiščih zaradi bolj opaznega nagibanja... a to bom še naštudiral s pravilnim prestavljanjem in ne bo moteče... avto sem nujno rabil, ta je bil zelo všečen na pogled od zunaj in znotraj s priloženo koristno opremo, pa še cenovno ugoden... toliko kilometrov pa spet ne bom delal, da bi nujno rabil dizla in verjetno zna biti, da bom dosti večkrat opravljal kratke vožnje po mestih in drugod... če bi za skoraj isti denar dobil takšnega dizla, bi ga najbrž vzel... a na koncu bi bil verjetno na istem, saj se najbrž čez leta izenačijo izdatki med višjimi stroški goriva bencinarja in višjimi stroški vzdrževanja dizla... čeprav mi je sprva delovalo voznikovo bližnje okolje in multimedia sistem kot znanstvena fantastika, sem se hitro vsega navadil... vse je na pravem mestu in mislim, da se v njem tudi starejši in manj vajeni moderno opremljenih avtomobilov nimajo česa bati... mi zgleda vse skup notri spredaj bolje dodelano kot pri f. c-maxu ali novem r.scenicu... prostorske rešitve v tem avtu pri zgolj 4.35m dolžine so pa res odlične... in mene kot kolesarja še toliko bolj veseli možnost spustitve prtljažnega dna, kar bo še toliko bolj olajšalo način prevoza do dveh mtb koles v stoječem položaju (brez 1. kolesa in s spuščenim/odstranjenim sedežem)... niti ni tako zelo nizko podvozje kot sem sprva mislil, pa povsod je zaščiteno... sedaj ga le še nekak zaščitim na bolj kritičnih delih z neko spodobno zaščitno prozorno folijo in bom šel pozimi ali kod po makadamu bolj sproščeno...
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a titanius Ne dec 09, 2018 11:59 am

1.6tdi ti ne bi kaj manj porabljal. Poleg tega pri 150t+ km rade skripnejo sobe,egr in turbina. Pa imas hitro stroska 2k eur. Jaz osebno ne bi vzel 1.6tdi nikoli,je tudi veliko tem o motorju na forumu. Skratka uzivaj v voznji in zelim ti veliko prevozenih km ter cim manj okvar.
 
Uporabniški avatar
alexwell
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:19 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a alexwell Ne dec 09, 2018 12:50 pm

raje bi caddy-a vzel je bolj praktičen za te stvari.
 
lakkon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne okt 28, 2018 5:35 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a lakkon Ne dec 30, 2018 9:22 am

Evo, včeraj prvič s tem mojim Sportsvanom 1.5 tsi 130km act opravil daljšo pot 400km. Večinoma je bila avtocesta Dolenjska - Vipavska dolina in nazaj. Sem šel večinoma malce pod omejitvami, povprečna poraba do Vipavske d. malce nad 6l/100. Nazaj sem iz Vipavske d. do Razdrtega imel v strmini porabo pri 2.000 obratih v 6. prestavi pri 100km/h cca 10.5l. Po ravnini, ko ga na hitro spraviš do višje brzine in potem to na easy vzdržuješ v tej ravnini, je poraba lahko en čas tudi krepko pod 5l na avtocesti, na regionalni pa še zelo nižja. Od Ravbarkomande tankanja pa do Dolenjske sem ob dokaj normal avtocestni vožnji uspel imeti povpr. porabo 5.3l. Ugotovitev: ta avto mi je od nekdanjega Seat Leona 1.9 tdi 110km skoraj bolj varčen po avtocesti. Ne morem pa še ponuditi info, kako bi bilo ob bolj naloženem avtu z več ljudmi, saj sem to vožnjo dal čez sam z malo prtljage. Drugače pa je vožnja udobna, avto se ne nagiba pretirano pri vožnji čez ovinke.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9968
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a esem Ne dec 30, 2018 12:37 pm

Če bi v strmino ne mučil avta s samo 2000 obrati in prestavil v 5 ali celo 4, bi gotovo poraba padla za liter ali dva. Ne samo denarnica in motor, tudi sklopka in vztrajnik bi ti bila hvaležna
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Napisal/-a titanius Ne dec 30, 2018 3:34 pm

100 km/h na ac.. daj pozeni ta avto. Brezveze gledat porabo,vec ko bos gledal porabo,pocasneje se bos vozil ter oviral promet. Vem,da govoris za strmino. Pritisni ga na ravnem in prides z visjo hitrostjo na vrh. Ta avto bi meni pil vsaj 7.5, ker se vozim na ac vecinoma 140-150,hdi pa mi pije 6.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov