Stran 1 od 3

f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in več

Objavljeno: Ne okt 28, 2018 10:52 pm
Napisal/-a lakkon
Pozdravljeni!

Kmalu nameravam zamenjati avto. Zanima me takšen, v katerega bi ob podrtih/odstranjenih zadnjih sedežih lahko dal v stoječem položaju dve gorski kolesi 29'', kontra obrnjeni, z do konca spuščenima ali staknjenima sedežema in s staknjemi prvimi kolesi. Za to bom najbrž potreboval nek za v prtljažnik nosilec za kolesi, ki ga bom naredil sam ali kje nabavil. Morda bi bili ustrezno nameščeni le z nekaj varovali. V prtljažniku mora ostati še zadosti prostora za spodobno količino prtljage za kakšno potovanje.
Gledam modele, ki minimalno ustrezajo mojim zahtevam in to naj bi bili enoprostorci oz. bolje rečeno compact MPV's. Zavedam se, da bom najbrž zaradi tega izgubil nekaj pri udobju ob dinamični vožnji, ki sem je vajen pri Seat Leonu 1.9 tdi 110km. Ta bi bila verjetno boljša tudi pri karavanskih izvedbah dolžine cca 4,55m (golf variant, seat leon st ali xperience, focus karavan, honda civic tourer, kia ceed sw, toyota auris sw) oz tam nekje z manjšima škodo fabio combi ali renault clio grandtourjem.
A sam nisem glih pristaš daljših avtomobilov, saj bom marsikje v naravi, na parkiriščih bil prisiljen parkirati na kar manjših površinah. Imajo pa karavani povečini preozek vhod skozi vrata prtljažnika za gorska kolesa 29'', na način kot sem si sam zamislil. No, mogoče bi šlo postrani noter in potem nekak v stoječ položaj.

Po pregledu ponudbe sem dal v najožji izbor 2-4 leta stara golf sportsvan (1.6tdi 110km prej kot 2.0tdi 150km) in ford c-max (1.5tdci 120km, 1.6tdci 116km prej kot 2.0tdci 116km, 2.0tdci 150km). V bistvu niti nista ta prava enoprostorca, saj menda premoreta tudi nekaj užitka pri vožnji. V tem razredu morda še renault scenic (stari in novi), opel meriva. Če bi se izkazali ti premajhni, pa še morda toyota verso, ford grand c-max, še najbolj pa še bolj všečni vw touran.

Vaša mnenja o teh dveh izbrancih, + in -, kateremu bi dali prednost in zakaj? Stroški vzdrževanja: servisi, okvare?

Bi dali kateremu od ostalih navedenih morda prednost in zakaj?

Kakšne so vaše izkušnje s transportom gorskih koles znotraj karavanov?

Ford c-max verjetno ustreza mojim željam le ob odstranjenih 1-2 sedežih, morda tudi le ob teh naslonjenih na prve sedeže? To mi je čisto OK in bi mu dal prednost pred sportsvanom, če bi s tem nudil mnogo lažji način za transport koles znotraj avta.

A je ne glede na izboljšave priporočljivo izbrati zadnji letnik pred prenovo, četudi tak avto morda ni več sploh pod garancijo? No, morda pa neke vrste jamstvo da prodajalec. Če pa je že ta zadnji model, naj bo obvezno še nekaj časa pod (tovarniško?) garancijo?
Več cenovno ugodnih je c-max-ov in imajo v večini 6 prestav, cenejši sportvani imajo večinoma le 5 prestav. Nekak se nagibam k temu, da bo bolje oz. obvezno vzeti z 6 prestavami. Prav razmišljam?

Hvala za pomoč.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 5:57 am
Napisal/-a Ivan36
Na kratko. Rešitev je v NOVEM Dokker-ju :twisted: je Dacia a ima točno to kar rabiš!!!
1. je kratek a peostoren
2. Stepway je športen 6 prestav 1.2 TCE
3, je že NOV poceni ... cca 12.500€
Trenutno je samo tale 2 NOVa modela ostali novi so STARI modeli! :roll: :twisted:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... play=Dacia Dokker 1.6 SCe 100 Ambiance
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... play=Dacia Dokker Black White 1.5 dCi 90
Rabljen star model
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... play=Dacia Dokker stepway

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 6:04 am
Napisal/-a meganer
Berlingo in kompanija. C-max nma nobenega prostora.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 7:01 am
Napisal/-a nejc1986
V xsaro picasso gre 29colar brez problema notri. Sedez v avtu je potrebno odstraniti, prav tako prednjo gumo na kolesu, kolesarski sedez pa ostaja nedotakjen (je pa res da je nastavljen na mojih 173cm). Jaz ga potem fixiram z trakovi.

Zame najboljsi in edini nacin transporta kolesa.

Lp

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 10:26 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
golf sportsvan: kle ni šans da boš notri spravil kolesa enostavno.

Poglej tudi za Renault Scenica 2014-2015 ker se mu zadnji sedeži odstranijo vsak posebej.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 11:15 am
Napisal/-a RedBaron
Samo v razmislek, zakaj tlačit kolesa v avto?? Nabaviš avto, ki ti ustreza (iz napisanega sklepam, da ti koncept teh sportsvanov, c-maxov ipd, ne leži najbolj.) in lepo daš par nosilcev na streho... Prostor v avtu ti ostane, kolesa so lepo na strehi.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 11:43 am
Napisal/-a tomik
Meni je bilo najboljše pri Scenicu II, da so bili zadaj trije ločeni sedeži. Čez zimo srednji sedež ven in smo lahko šli štirje z vso opremo na smučanje. Poleti pa dva sedeža ven in sem v stoječem položaju peljal tri gorce + tri osebe.(res pa je bilo samo eno kolo 29"). Tako da ta opcija z odstranljivimi sedeži je super. Pri sedanjem avtu(Koleos),kjer se naslon položi , sedalni del pa dvigne je veliko manj prostora.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 11:44 am
Napisal/-a ban
RedBaron je napisal/-a:Samo v razmislek, zakaj tlačit kolesa v avto?? Nabaviš avto, ki ti ustreza (iz napisanega sklepam, da ti koncept teh sportsvanov, c-maxov ipd, ne leži najbolj.) in lepo daš par nosilcev na streho... Prostor v avtu ti ostane, kolesa so lepo na strehi.

+1

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 11:53 am
Napisal/-a Cefizelj
Če se kolo res veliko uporablja so strešni nosilci preštorasti. Alternativa je kljuka in nosilec za kolo na kljuko. Sodelovcu je dopiz*ilo in je na koncu kupil traffica da lahko vrže not kolo. Ampak to gre kolo dnevno 10x not in ven.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 12:05 pm
Napisal/-a Tattoo-
RedBaron je napisal/-a:Samo v razmislek, zakaj tlačit kolesa v avto?? Nabaviš avto, ki ti ustreza (iz napisanega sklepam, da ti koncept teh sportsvanov, c-maxov ipd, ne leži najbolj.) in lepo daš par nosilcev na streho... Prostor v avtu ti ostane, kolesa so lepo na strehi.
Še bolj praktična/enostavna zadeva je pa da kupiš nosilec za kolesa, ki se montira na vlečno kljuko! ;)
Slika

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 12:08 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Sam tele nosilci za na kljuko - kvalitetni so ZELO dragi.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 12:16 pm
Napisal/-a ban
Da zarad tega kupiš drug(ačen) avto je pa še dražje.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 12:37 pm
Napisal/-a RedBaron
Tudi strešni nosilci (kvalitetni) niso ravno poceni, vendar, ko enkrat nabaviš, ti ostane tudi po menjavi avta.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 12:53 pm
Napisal/-a lakkon
Hvala vsem za info. Zanimivo je slišati več mnenj.
Iz izkušenj vem, da se zna pri meni velikokrat zgoditi, da bom tik pred kolesarjenjem ali po njem nekje daleč od doma v stanovanju prespal, pa da tam ne bom imel možnosti v stanovanju pustiti koles. Še posebej, če bosta ne glih čisti. Dostikrat pa tudi grem že na šiht z avtom in s kolesom, pa potem takoj po šihtu ali pa pred njim bike akcija. Pa časa zmanjka za oditi domov in se tam v miru urediti, šiht pa ni glih blizu doma. Nepridipravi najbrž ne bi samo opazovali, ampak tudi ukrepali. Nekak najbrž ne bi bila več luštna vožnja z nečim na strehi. Pa kakšno parkiranje vsepovsod po naravi ali drugod zna biti oteženo z kolesi na strehi. Višek vsega bi bil, da se spozabim, da jih imam na strehi ali pa od zadaj – kar se res zna zgoditi - in jih poškodujem. Zato bolje da je v avtomobilu, saj nimam glih možnosti, da puščam avto na varovanih parkiriščih.
Pa itak nameravam kupiti bolj prostoren avto tudi za druge potrebe. Če daš lepo kolesi v avto eno ob drugega, morda ne nujno kontra obrnjeni, ampak le, da je krmilo v ravnini z okvirjem, verjetno zavzameta max nekje 60% širine prtljažnika in še vedno ostane zadosti prostora za ostalo. Meni npr. itak ni problem stikanje/natikanje prvega bike kolesa in uštimanje sedeža.
C-max in Sportsvan sta mi za njuno velikost in če gledam na uporabnost, razmerje cena/vrednost, velikost in praktičnost prtljažnika, voznimi karakteristikami, mnenji nekaj znancev, pa tudi po všečnosti še najbolj padla v oči. Novi Renault Scenic (nov ali rabljen) mi je od vseh še najbolj všeč, a se ga upoštevaje mnenja drugih ne upam vzeti. Ne vem, kako bi se obnesel na dolgi rok.
Najbolje bo, da se čimprej naslikam s svojim kolesom pri obeh želenih avtih in v praksi poskusim, kako gre in če sploh najprej en bike noter in potem razmislek še o namestitvi drugega. Pri Ford c-max-u mi ni problem, da bi imel tudi dva zadnja sedeža stalno staknjena, saj se redko zgodi, da se vozijo 3 osebe, kaj šele 4. Bi pa vseeno raje vzel Sportsvana, če se izkaže v preizkusu. Če rezultat poskusa pri obeh ne bo zadovoljiv, bom gledal druge avtomobile tega razreda oz. podobne velikosti. Če me pa ti ne prepričajo po ustreznosti prtljažnika in drugih karakteristikah, pa grem verjetno na še kar všečnega in zelo praktičnega zadnjega vw Touran-a. Z njim pa bi najbrž ubil več muh na en mah.

Kak dodaten komentar na moje razmišljanje?
Vaša mnenja o dizlih Toyota verso, renault scenic (stari in novi), opel Meriva, ford grand c-max, predzadnji vw touran in njih uporabnosti in dolgi rok? Ker bom vseeno gledal tudi na izgled avtomobila, bi mi še najbolje poleg omenjenih dveh ustrezal zadnji (nov – lahko ga dobim kar ceneje - ali rabljen) renault scenic dizel. A se ga malo bojim kupiti. Me kdo prepriča v nasprotno?

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 1:10 pm
Napisal/-a radar
Pozdravljen.

Bojazni pri renaultovih dizlih 1.5 ali še bolje 1.6 takorekoč ni.
Slabe so bile prve serije 1.5 dci motorjev (imel sem ga sam cca.150 kkm čipanega, redno servisiranega na 15 kkm in z njim nisem imel nobenih problemov do 200 kkm, ko je šel v prodajo), in tudi 1.9 dci (do prenove motorja na 96 kW). Kolegica vozi megana l. 2010 z 305 kkm in zaenkrat nima slabih besed.
Če dobiš dober primerek 1.6 dci 130 km ali pa 1.5 dci, z znano servisno zgodovino in tudi sam naprej servisiraj na 15 kkm, ne bi smelo biti problemov. Če vzameš še prostoročno odklepanje, si pa zmagal. Sem ga imel na laguni in ga še vedno pogrešam pri passatu.

Tudi pri vw je bilo ogromno problemov z motorji in še čem, pa se jih je oz. se jih še vedno zagovarja, kako so oh in sploh.

Vsak rabljen avto pa je rizičen nakup.

Če te še kaj zanima glede renaulta pa vprašaj.

tale bi znal biti soliden...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ay=Renault Grand Scenic dCi 130 Energy Bose...


lp

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Po okt 29, 2018 9:43 pm
Napisal/-a nejc1986
Jaz sem od kolega zastonj dobil prečke in nosilec za kolo za na streho in sem vse skupaj uporabljal max5x. Po hitrem postopku sem vse skupaj vrgel dol.

Zame je enostavno vec plusov pri prevozu v vozilu.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Če nov 01, 2018 11:36 am
Napisal/-a nevahafner
Ivan36 je napisal/-a:Na kratko. Rešitev je v NOVEM Dokker-ju :twisted: je Dacia a ima točno to kar rabiš!!!
1. je kratek a peostoren
2. Stepway je športen 6 prestav 1.2 TCE
3, je že NOV poceni ... cca 12.500€
Trenutno je samo tale 2 NOVa modela ostali novi so STARI modeli! :roll: :twisted:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... play=Dacia Dokker 1.6 SCe 100 Ambiance
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... play=Dacia Dokker Black White 1.5 dCi 90
Rabljen star model
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... play=Dacia Dokker stepway

Kakorkoli, samo ne forda, noben model, če nočete imeti težav. Imam focusa l. 2012, ki ima že tretji motor. Tudi če berete spletno stran Ford ecoboost nightmare boste videli, kakšne težave imajo uporabniki z vsemi modeli. Tudi C- max. Samo proč od forda, za druge težko komentiram.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Če nov 01, 2018 12:17 pm
Napisal/-a limas
Najbolj racionalen nakup je dačija. Največ denarja za svoj denar. Trenutno veljajo renojevi dci motorji za zelo zanesljive - nič se bati.
Tudi renojev senik z 1.5 dci ali 1.6 dci je primeren za transport koles. Ja, in zelo zanesljiv je. Slišal si negativne svari od slabih poznavalcev. Renojevi dizli so imeli nekaj težav med leti 2000 in 2005, to pa je izven dosega tvojega nakupa. Kupuješ skoraj novo vozilo.
Osebno bi se na tvojem mestu odločil za novo dačijo. Ni lepšega občutka kot sedeti v novem avtu; brez skritih napak, brez neznane servisne zgodovine, brez vsakržnih rizikov, garancija...tojotini verzoti v dizelskih uzvebah so redkost na a.netu, 2.0 in 2.2 dizli pa so glede zanesljivosti nekaj okoli povprečja. Uporavi iskalnik.
Opel meriva - absolutno premajhen za dve kolesi, je pa fiatov 1.6 dizel zelo zanesljiv.
Folcvagen turan (1.6 ali 2.0 tdi) - precenjeni in ne preveč zanesljivi.
Za forda so ti že napisali, da je rizičen.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13578082

Kakorkoli, pojdi vse preverit in se odloči.

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Če nov 01, 2018 1:09 pm
Napisal/-a esem
morda tudi C4GP. 5008 (stari?, ima poličko) ali vrsta velikoprostorcev (berlingo etc)

Re: f.c-max vs. vw.g.sportsvan: znotraj za 2 mtb kolesi in v

Objavljeno: Če nov 01, 2018 1:38 pm
Napisal/-a NoFear85
Kolega ima Scenica, zadaj da 3 DH kolesa ob odstranjenih 2 zadnjih sedezih, vsa oprema in 3 osebe v avtu.