mihastare je napisal/-a:
Torej po vašem mnenju - kater kombi pa naj raje gledam?
VW T4 je napisal/-a:vw transporter četrte generacije (T4), letniki 1991-2003. Motor 2.4 diesel (brez turbine), podaljšan, dobiš da ni kaj dosti rjav in si zmagal. Mogoče celo dobiš kakšnega bivšega rešilca, ki ima višjo streho.
Sem ga imel, z bendom prefurali z njim ogromno, potem pa prodal. Sedaj po par letih mi je žal, zdaj bi mi prišel prav za predelat v kamper...
chad je napisal/-a:Tudi jaz svetujem previdnost pred rjo. Oziroma, če boš kupil rjav kombi, tisoč do dva+ tisoč boš dal, da rjo saniraš tako kot se zagre, seveda ne za večno. Brez, da saniraš rjo in greš v prihodnost z rjastim kombijem, ne bo dolga ljubav. Rjavi pa vse staro, sprinter, crafter, iveco daily, jumper ...you name it, vse rjavi. Zelo malo starih kombijev je, ki so bili nekje garažirani, redno voženi in redno spirani pozimi. Največkrat je na zunaj pleh v redu, pogledaš podvozje, pragove, žlebove ob stranskih in zadnjih vratih in znotraj pod haubo, pa vidiš koliko je ura.
Odloči se tudi, a bi imel glomaznejši kombi na šasiji z zadnjim pogonom (crafter, daily, sprinter) ali preprostejšega s prednjim pogonom (jumper, boxer, master, ducato, movano...ipd). Prvi trije na zadnji pogon so konjski, močni, kabina na tovornjaški šasiji, zato jih imajo romuni, ker so res močni kombiji za preobtežit. Za turizem bi jaz raje gledal na prednji pogon. Ker zadnji pogon je takoj še nekaj dodatnih stroškov, kot prvo za udobno vožnjo poleg amortizerjev, imaš tam še gumijaste nosilce kabine (med šasijo in kabino blaži udarce), dalje zadnji pogon - kardan, pa če boš imel premalo teže boš zakopal marsikje, kjer si misliš, da ne boš. Imaš tudi manjše vw transporterje, ampak to je manjši kombi in seveda manjši tloris, ne vem kakšne imaš želje, pa tudi ni imun na rjo. V glavnem, jaz bi gledal kombije na prednji pogon (manj stroškov z vzdrževanjem) in v račun si vkalkuliraj rjo, se pravi, bo kombi dražji že ob nakupu ali pa boš sam švasal in tam doplačal. Jaz bi raje dodal kakšnega tisočaka več že ob nakupu, če boš našel kaj zanimivega in ustreznega. Mimogrede, pri dilerjih boš lahko videl blazno lepe stare kombije - na zunaj, preveri podvozje, pragove, pod haubo, žlebove ob stranskih in zandjih vratih, če so povarjeni tako kot je treba ali samo na zunaj lepi.
Mogoče še samo za občutek, sem imel starega ivecota in me je vzdrževanje letno prišlo preračunano redno dobrih tisoč eurov, kilometrov je delal 15k letno, malo za kombi. Se pravi, kvari se tudi, ko stoji. Servis zavor, še posebej ročne pa vsako leto nujno, v štirih letih je dvakrat tudi hladilnik spustil kar tako. Sicer pustil me ni nikjer, ker sem vse sproti servisiral. S tem ti ne pošiljam panike, da ne kupit nič starega, saj se dobi kaj dobrega in boš dobro speljal projekt, samo da veš, kaj lahko pričakovati.
errhec je napisal/-a:Tudi naAVTO.net-u se jih najde, zgoraj izbereš pravo rubriko.
titanius je napisal/-a:Kolikor jaz vem so Ducato,Jumper in Boxer enake izdelave zaradi Fiat-PSA pakta,prav tako Movano in Master. Turbine ne bi smele bit tezavne,ce je kombi vozen kot se zanj spodobi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov