Stran 2 od 2

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 3:49 pm
Napisal/-a lotko
Ker je govora o passatu b8, bom kar tu vprašal, kar me zanima. No, gre pa za vprašanje glede kilometrine in sicer me zanima kaj pravite o nakupu rabljenega passata, letnik 2015, 2.0 TDI, 110 kW, kateri ima 200.000 km za sabo? Avto je slovenski, naj bi bil vožen večino po avtocesti - daljše relacije. Vem, da bi takoj moral narediti veliki servis (210.000 km), zanima me, kaj bi lahko pričakoval, glede morebitnih težav - napak pri teh km, kljub temu, da je bil avto redno servisiran? Če slučajno kdo ve koliko € je bil leta 2015 nov, s comfortline opremo in kakšna bi bila realna cena danes?? Vem, da je veliko odvisno od ohranjenosti, ampak če rečemo, da je ohranjenost kilometrom in letom primerna?

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 5:10 pm
Napisal/-a luxxx7
Ne bi smelo biti kaj ekstra narobe, če je bil servisiran redno... Najbrž so pri tej kilometrini menjane vse zavorne ploščice, veliki servis moraš narediti obvezno. Tudi kakšen amortizer lahko da je spustil dušo, ampak najbrž ne, sploh pri vožnji po AC...

Vrednost takega avta jaz ocenim med 12-13k€. Če je limuzina bi lahko bila vredna še kakšenga petstotaka zraven.

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 5:50 pm
Napisal/-a emozul
Zakaj raje ne gledaš avte z manj kilometrov, ter, da ima garancijo z jamstvom (2+4). Tukaj imaš že 210tkm, ti pa to že odpade. Vem, da jamstvo ne pokrije vsega, je pa še vedno bolj ziher in varno. Vsaj jaz bi tako naredil.

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 6:15 pm
Napisal/-a lotko
Gledam vse, itak da bi imel najraje takšnega s čim manj km, me pa zanima kako je s takšnim, ki jih ima že nekoliko več. :)

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 6:45 pm
Napisal/-a esem
50 kkm samo agresivno po mestu in slabih cestah je več kot 200-300 kkm "normalnih" samo po AC.
Vprašaj lastnika

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 6:47 pm
Napisal/-a titanius
3leta 210k km. Nikar ne bezi stran. Tak avto je boljsi kot tisti z 120k km,ker je najbrz prevrten.

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 6:52 pm
Napisal/-a Firediver
Čisto isto dober ali slab avto je lahko, samo da je z 210k km realen, z 120k km pa lepši.
Samo do preprodajalca mora pridet..

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 6:54 pm
Napisal/-a lotko
In ravno to sem tudi sam razmišljal, takšni km so najverjetneje realni in predvidevam, da je tudi ohranjenost boljša, če se je vozil večinoma po avtocesti oz. na daljše relacije.. Kako je pa kaj z vztrajniki pri teh modelih?

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 7:25 pm
Napisal/-a esem
Najprej razčisti, ali je bil nov kupljen v Slo ali morda dve leti star uvožen v Slo. Ker "slovenski" ima pri nekaterih več pomenov.

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 7:35 pm
Napisal/-a lotko
Jutri pokličem prodajalca, pa da vidmo.

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Ne jan 27, 2019 8:14 pm
Napisal/-a mevden
Ne enačite vozila, ki je 200km nabiral 10-15 let ali vozila, ki je to doseglo v 3 letih. V Sloveniji je to bolj težko doseči, v tujini je pa teh vozil kokr češ. Ne bojte se vozil iz tujine, še najbolj je da si ga s uvoziš. Čeprav je Passatov kot listja na netu, težko je najti pravega. Kolega je picajzl, jih je šel 10 pogledat in pri vsakem je kaj bilo čudnega. Nato si ga je sam uvozil iz Nemčije. Comfortline, pomoje je bil cca 27k ob nakupu s popusti, če ni bilo nič dodatnega naročenega k opremi.

Vsekakor, veliko avta za ta denar. Izogibaj se primerkov za 12, 13 k eur. Raje 15k eur in več.

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Sr jul 03, 2019 7:37 am
Napisal/-a koprivcs
Pozdravljeni lepo bi vas prosil ,če mi lahko poveste kaj ste rešili glede verglanja na passatu ,ker meni isto dela hvala za odgovor.
l.p

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Sr jul 03, 2019 3:20 pm
Napisal/-a lotko

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: So jul 06, 2019 5:22 pm
Napisal/-a koprivcs
Hvala za odgovor koliko pa pride kaj menjava tega cenovno.
Se je to dogajalo pri vasemu avtu .
je to preverjeno da je to to .
l.p

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: So jul 06, 2019 6:32 pm
Napisal/-a lotko
Če je vse ostalo vredu, potem je lahko še ta možnost. Zaenkrat je vredu, koliko pa pride pa nebi vedu, ker nisem plačal sam :)

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: So jun 06, 2020 1:26 pm
Napisal/-a golfabimu
Če si naročis iz ebay in daš enmu sp-jovcu za zamenjat, te kaj več kot dobrih 100eur ne bo prišlo.
Na uradnem bo cena x5.

Lp,

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Če mar 04, 2021 6:32 pm
Napisal/-a Gregor32
Pozdravljeni, imam težavo pri omenjenem vw passatu variant b8 150 km.ročni menjalnik. Prevoženih ima 140 000 km in sem drugi lastnik, avto je pa od das welt auto. Tako da preverjena zgodovina in vse tako kot mora biti. Z avtom imam sledeč problem. Avto dela "zadušljivo".. Včasih nima polne moči in kdaj tudi recimo da cuka. Recimo počasi enakomerno pospešujem in pri okol 2000 obratov kar za sekundo "počepne" oz. Cukne. Ne dela tega vedno tako da kokr ma dan očitno.
Avto sem kupil pri porsche koper in sem ga tudi nazaj peljal in niso popolnoma nič ugotovili. Pravijo da je avto brez problemov. Res je da ne javi nobene napake ne nič. Sem ga tudi na drug uradni servis peljal so rekli da imam zamašene šobe, sem vlil original aditiv, nič boljše. Pri porsche koper so rekli da je vse v redu s šobami itd. Mi lahko nekdo lepo prosim pomaga, ker sem že izgubil upanje in voljo v načeloma zelo super avto.
Najlepša hvala za kakršno koli informacijo.
Lep pozdrav, Gregor

Re: Volkswagen Passat Variant B8 2.0 TDI BMT Comfortline -mn

Objavljeno: Sr mar 10, 2021 9:25 pm
Napisal/-a Mo Fo Sho
edit mod
Predhodni post se
NE citira


To kar opisuješ meni deluje kot ena izmed dveh stvari:
1. "Problem" z DPF filtrom/EGR ventilom. Če ne sveti nobena lučka v armaturki probaj it na AC, daljša vožnja (vsaj 100 km), konstantno vozi nad 2000 obrati. Večkrat tudi pohodi gas (ne dosti nad 160, takrat je kazen že kr sočna). Pri meni to deluje, imam letnik 2012 230k km 1.6 TDI. Avto se mi je zdel tekom karantene zadušen, ker nisem bil na AC cca. 3 mesece. Potem pa grem na turo, 200 km in je avto deloval krepko bolj tekoče in zvezno. To sta dve nebistveni komponenti novih dizlov, ki pa bistveno vplivata na kvaliteto vožnje... Če se dosti voziš po AC, DPF ni problem, je pa mogoče EGR. Ni tak draga menjava drugač...

2. Kar se tiče šob - vevem kiri aditiv si probal, poskusi v glavnem Antigrip+ če ne bo boljše, dobiš ga v raznih spletnih trgovinah, reklo se mu je tudi Antigrippante. Znancu je baje ful pomagalo.. Ampak pri tvojem opisu ne bi rekel, da gre za kakršnokoli težavo s šobami. Preveri, če ti obrati skačejo med 750 in 1000, ko zjutraj zaženeš avto. Če se to dogaja sta lahko EGR ali šobe (ali pa še par drugih, sicer manj verjetnih stvari). Probaj Antigrip v tem primeru.

Če ti cukne okoli 2000 obratov je sicer malo čudno, takrat bi avto moral delovati vrhunsko. Si prepričan, da cuka okoli 2000 in ne 1500? Lahko probaš še menjat pumpo, kjer ponavadi tankaš. Upam, da rešiš težavo. Ti pa priporočam ne več vozit na pooblaščence, ker nimajo pojma kaj delajo, marsikje niti vitreksa ne znajo vlit.


lp