Stran 1 od 3
Nissan 300ZX
Objavljeno: Če mar 04, 2004 4:48 am
Napisal/-a Slater
Precej me grabi Nissanov 300ZX.
Sicer avto precej visokega razreda in že precej v letih. Bolj je problem v tem, da jih je v SLO le peščica, pa še ti se ne prodajajo. Izgleda da bo treba počakati na nemčijo, pa še tam je najbrž bolj kriza.
Drugače pa me zanima, če ima kdo izkušnje z tem avtom?
Re: Nissan 300ZX
Objavljeno: Če mar 04, 2004 5:06 am
Napisal/-a Spasky
Slater je napisal/-a:Precej me grabi Nissanov 300ZX.
Sicer avto precej visokega razreda in že precej v letih. Bolj je problem v tem, da jih je v SLO le peščica, pa še ti se ne prodajajo. Izgleda da bo treba počakati na nemčijo, pa še tam je najbrž bolj kriza.
Drugače pa me zanima, če ima kdo izkušnje z tem avtom?
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... r3dvrmzir1
Če še nisi mogoče mau pregledal,jih je kr nekaj,izkušenj nimam s tem avtomobilom,zgleda pa strupeno

Objavljeno: Če mar 04, 2004 11:21 pm
Napisal/-a Slater
Si bom z veseljem pogledal izbiro.
Nekaj sem že bral po netu o "boleznih" 300ZX-a oz. o stvareh, ki se l leti pojavijo. Zato me zanima kaka praktična izkušnja. Je pa definitivno padla odločitev, da če se gremo kupovanje takega avta, da bo najmanj '94 oz. raje '95 letnik.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 1:57 pm
Napisal/-a Mica
Moj nasvet:
Če že hočeš športni avto in še to da bi ga iskal v Nemčiji, ti povem samo eno:
Ubodi enega E36 M3, definitivno ti je to naj, naj, avto in še to, da je NAJCENEJŠI športni avto za vzdrževat. Tam je izbira ogromna in velika in nega boga, ka nebi najšu enega fajnega, vzdrževaneka, lepega....skratka čika sima!!!
Kar se tiče Nissana ZX....bodo problemi ogromni ob kaki okvari.....sepravi ostane ti samo pooblaščeni servis, pol pa veš kje si.
Kaki delov za to mrcino (rabljenih) pri nas nena dobiš.
PS
Tudi jaz sem mel na piki kupit za 1milijonček 300-taka, ki se je prodajal prvo na Ptuju, pol pa v Miklavžu. (če bi hotu avto zrihtata mi ne uide vložit v njega 1.5 miljončka, da bi pol vedu s čim se vozim..)
Zato pa HITRO proč od take REDKE EKSOTIKE.
Bo preveč problemov.
Objavljeno: Če mar 11, 2004 7:05 am
Napisal/-a Slater
avto ima ime redka eksotika samo v SLO. Drugje so ti avti precej bolj pogosti. Zato bi itak letel v Nemčijo.
Kolikor sem uspel izvedeti, ima avto kar nekaj standardnih "bolezni", ki se seveda začnejo intenzivneje pojavljati, ko je avto malo bolj v letih. Zato prideš do zaključka, da moraš vzeti čim-mlajši avto, se pravi zadnji model - letnik 1995.
BMW M3, tudi ni slaba ideja, vendar sem bolj nagnjen k japoncem. Tako, da bi ziher izbral izdelek iz vzhoda.
Objavljeno: Če mar 11, 2004 8:09 am
Napisal/-a mazda-mx3
Objavljeno: So mar 13, 2004 8:30 am
Napisal/-a gre_up
če se prav spomnim ima Krulc enega na dvorišči brez tablic...
LP
G
Objavljeno: So mar 13, 2004 9:11 am
Napisal/-a iKst
Na mobisuxu je prijavljen uporabnik z nickom Snuffy. On ima 300zx letnik 90, črnega in pomoje daleč najlepše ohranjenega. Za avto skrbi kot za lastnega otroka in o avtomobilu ve res veliko. Če te detajli zanimajo njega kontaktiraj in boš najlažje do informacij iz prve roke prišel.
Drugač pa, serijski TT model ima 280 konjev in ne 310, ni pa noben problem dobit zraven še 100 konjev za malo denarja. Jaz sem se pelu s takim in avto kar pošteno potegne, kljub svoji veliki teži. Tudi drugače je avto zakon. Notranjost je lepa, opreme je dost, na zunaj pa itak
Deli niti niso problem, če jih naročiš iz USA so dokaj poceni. Tisto o 1500$ za eno stran strehe je mogoče res, če kupiš novo, ampak vedno se da dobit cenejša varjanta. V USA je teh avtomobilov ogromno, obstaja celo en page kjer imajo vedno po par 10 Zjev na zalogi za dele in tam dobiš vse. Odvisno je kolk se znajdeš. Če kupuješ vse original nissan boš bankrotiral, pa original nissan deli tudi niso vedno najbolj kvalitetni.
Če boš kupoval, probi dobit čim novejši letnik in takšnega s čim manj kilometri. V Nemčiji se še dobijo avtomobili s 60kkm. Res boš dal precej denarja za njega, ampak pomoje se splača. Morš pa vedet da ima avto skor 300 konjev in 3000ccm kar ti zagotavlja porabo nad 15 litrov. Poleg tega računaj na redne menjave olja vsakih 5000km, seveda čiste sintetike. Pa registracija tudi ni poceni. Pa gume so velik strošek... Uglavnem, stroški bodo sigurno večji kot za kakšno primero

Objavljeno: Po mar 15, 2004 7:34 pm
Napisal/-a Mica
Hmm, neke pa še mene zanima!
Sem videl dva Nissana ZX, oba z 197kw, samo da je enemu na mašini pisalo Twin turbo, drugemu pa Twin CAM.
V čem je fora????
Kdo ve?
Objavljeno: To mar 16, 2004 12:52 am
Napisal/-a gre_up
twin turbo = 2x turbina
twin cam = dvakrat odmična gred v glavi
LP
G
Objavljeno: To mar 16, 2004 9:03 am
Napisal/-a Mica
gre_up je napisal/-a:twin turbo = 2x turbina
twin cam = dvakrat odmična gred v glavi
LP
G
Aha, no saj za twin turbo mi je blo tak jasno.
A twin cam se pravi da NI turbo???
Twin turbo pa ma samo eno odmično???
Ampak zakaj ista moč avtomobila???
.....bi bila boljša izbira nakup twin cam, ali???
Objavljeno: To mar 16, 2004 9:10 am
Napisal/-a iKst
Obstajala sta 2 motorja. 3.0 Twinturbo in 3.0 NA. 3.0TT ima cca 280 konjev NA motor pa nekaj čez 200 (se mal razlikuje moč glede na trg kjer so ga prodajali).
Nalepke itak nimajo veze. Lahko lastnik gor nalima kar koli. Tudi pri podatku o konjih se lahko zmoti... Nima veze. Če boš kupoval morš vedet, da je TT edina varjanta. Navaden 3.0 je prešvoh za tako težek avto.
Objavljeno: To mar 16, 2004 9:15 am
Napisal/-a Toni-saxo
NEMCIJA !!!

Objavljeno: To mar 16, 2004 9:17 am
Napisal/-a Mica
iKst je napisal/-a: Navaden 3.0 je prešvoh za tako težek avto.
Saj ima 197kw (najmanjši)??????
Objavljeno: To mar 16, 2004 7:59 pm
Napisal/-a Slater
@toni sax: zakaj pa ne Nemčija?
Ena zadnja guma pride med 45-50k SIT. Deli so večinoma res dobavljivi vendar jih tudi vredu plačaš. Ampak to je stvar katero moraš sprejeti ob nakupu takega avta.
Objavljeno: To mar 16, 2004 8:09 pm
Napisal/-a Suljo
Ja jst sm se že neki cajta nazaj pelu z 300-ZXom ampak je biu 3.0 N/A. Mislm da je meu 220 KM.Jst sam vem da tist auto gre k pr norcih. Mi je kolega reku (ta k je auto) da bi loh u 1. komot 100 km/h not dubu. Drgač je pa res da je biu auto na vn čist razfukan pa skoz je neki crkval, pa žru je tut nemormalno. Smo nardil 300-400 km pa je biu prazn tank

Tko da nevem vzdrževanje je tut drago pa use kr spada zravn. Tko da probi tazga z čimmn km najdt pa čim novejši letnik, drgač boš bankrot naredu vrjem
LP
Objavljeno: Sr mar 17, 2004 11:48 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Mica je napisal/-a:gre_up je napisal/-a:twin turbo = 2x turbina
twin cam = dvakrat odmična gred v glavi
LP
G
Aha, no saj za twin turbo mi je blo tak jasno.
A twin cam se pravi da NI turbo???
Twin turbo pa ma samo eno odmično???
Ampak zakaj ista moč avtomobila???
.....bi bila boljša izbira nakup twin cam, ali???
lako je un 16 oziroma več ventilc, da ima isto moč
Objavljeno: Sr mar 17, 2004 12:10 pm
Napisal/-a Mica
Kje hudiča pa bi se lahko peljal z njim??? (lehko z neregistriranim)
Je kakšen kje bolj na Štajerskem???
A mogoče kdo ve, kje je tisti, ki se je prodajal v Miklavžu, za samo milijonček??
Objavljeno: Če mar 18, 2004 9:33 am
Napisal/-a Mantara
En Nissan 300zx je na obali in stoji kar nekaj časa parkirana na Škofijah!
Čigava je nebi vedu! Je svetlo modre barve in zunaj solidno ohranjen, mogoce potreben zelo malih lepotnih popravk!
Če te zanima se lahko pozanimam če se prodaja pa tudi slikam ti jo lahko da vidiš slike kako zgleda....
Sporoči...
LP
Objavljeno: Če mar 18, 2004 2:36 pm
Napisal/-a Sportivo
Mantara je napisal/-a:En Nissan 300zx je na obali in stoji kar nekaj časa parkirana na Škofijah!
Čigava je nebi vedu! Je svetlo modre barve in zunaj solidno ohranjen, mogoce potreben zelo malih lepotnih popravk!
Če te zanima se lahko pozanimam če se prodaja pa tudi slikam ti jo lahko da vidiš slike kako zgleda....
Sporoči...
LP
Sliki da vidmo kak zgleda.