mrtwelvetrees je napisal/-a:Auto. menjalniki se kar radi kvarijo, gledaš ročnega ?
pskoda je napisal/-a:Glih tako je veliki servis.
Če je gnan na ketno ti ni potrebno menjat jermena (cca 30€) vse ostalo se pa menja in podret je treba vse zaradi vodne pumpe.
Ko 1x začne ketna rapotat boš plačal za ketno 10x več kot stane jermen. Ketna pa nikoli ne zdrži življensko dobo 10 jermenov tudi pol manj ne.
Pod črto je dražje vzdrževanje, če je motor gnan na ketno
danci1973 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Glih tako je veliki servis.
Če je gnan na ketno ti ni potrebno menjat jermena (cca 30€) vse ostalo se pa menja in podret je treba vse zaradi vodne pumpe.
Ko 1x začne ketna rapotat boš plačal za ketno 10x več kot stane jermen. Ketna pa nikoli ne zdrži življensko dobo 10 jermenov tudi pol manj ne.
Pod črto je dražje vzdrževanje, če je motor gnan na ketno
Jermen za moj prejšnji avto stane cca. 120€ (original). Moj sedanji avto ima verigo (oz. dve verigi) in obe skupaj staneta 99€ (original).
Motorja sta sicer precej podobna - oba sta boxer zasnove, le da je prejšnji bil 4, sedanji pa je 6 valjni...
Ne vem sicer, kako imajo to narejeno VAG polizdelki, ampak pri mojem motorju so vsi zobniki za verigo mazani z oljem in so tako rekoč večni. Tako da če so inženirji svoje delo opravili korektno, je 'vse ostalo' = 0 in je vzdrževanje motorja z verigo lahko kar precej cenejše.
pskoda je napisal/-a:Kater avto?
Firediver je napisal/-a:Pa šponerji za ketno so dražji od tistih napenjalcev za zobati jermen...pa delo, je zastonj?
avto fan1308 je napisal/-a:Pozdrav!
Na službenem A6 2015 mi je na cca 150.000km šla turbina. Avto je na srečo bil v garanciji. Je pa voznik samo eden. Sedaj pa glede teh matrix luči saj so super priznam dokler ni okvare. Ena ledica je šla drugem avtu in so mj na servisu menjali celo luč! Je pa tisti imel že okoli 250.000 in zgodilo se je v Nemčiji. Drzgače pa če kupiš vredu je super avto top.
Lp
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 80 gostov