Stran 1 od 2
Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: So jan 05, 2019 7:48 pm
Napisal/-a promixer
Pozdravljeni,
ker imam namen iz nemčije uvozit A6 avant 2.0 TDI (190km) nekje v sredini tega leta, iz tega razloga malo zbiram informacije glede tega avta. Sem povprečen voznik, ki naredi cca 15k km na leto (vem da se iz tega vidika splača bencinar, ampak jih je žal večinoma diezel.).
Nekako opremo gledam da ima:
- spredaj matrix luči
- S line zunaj in notri
- avant
- avtomatik
- Quattro? (ali je sploh pametno vzemat Quattro pri 2.0TDI?)
Sedaj pa me bolj zanima, na katere napake je treba biti pozoren pri nakupu tega avtomobila? Ima kakšne hibe?
Razmišljam pa tudi o 3.0 TDI, kateri imajo že večinoma poleg tudi Quattro, ampak po drugi strani pa je spet 245km malo preveč za naše ceste, samo plačuješ registracijo po nepotrebnem. Me pa zanima kakšna je poraba 3.0 tdi proti 2.0 tdi? Ker bi znala biti kar blizu, glede na to na A6 avant ni ravno lahek avto. Mogoče bolj pametno vzeti 2.0 TDI ter čiperati na cca 220km?
Za vsako informacijo se že vnaprej zahvalujem.
Lp
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: So jan 05, 2019 7:58 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Auto. menjalniki se kar radi kvarijo, gledaš ročnega ?
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: So jan 05, 2019 7:58 pm
Napisal/-a NUTREND
Audi A6 se jemlje z 3.0TDI neboš razočaran. Zelo vzdržljivi in dobri motorji.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: So jan 05, 2019 8:07 pm
Napisal/-a promixer
Je tudi meni bolj logična izbira 3.0 TDI, vendar kakšna je sploh razlika v neki normalni povprečni porabi med 2.0 in 3.0 TDI?
mrtwelvetrees je napisal/-a:Auto. menjalniki se kar radi kvarijo, gledaš ročnega ?
Sem dodal še v opis, da je želja glede avtomatika. Je glede avtomatskega menjalnika tudi problem?
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: So jan 05, 2019 8:18 pm
Napisal/-a NUTREND
Sami avtomatski menjalniki niso problem, problem je VZDRŽEVANJE. Pri 3.0TDI teh letnikih je večinoma na voljo S-Tronic avt. ki je na dobrem glasu po zanesljivosti. Ampak vsaka stvar se pokvari, če ni vzdrževana (olje, sito).
Za takšen denar se ne gleda nekaj porabe

3.0TDI popije povprečno 9-10l/100km odvisno kako ga pelješ. Sam imam 3.0TDI starejšega letnika Q. in mi pije 11-12l samo ga ne šparam. Prednost imaš, da pri 3.0TDI nimaš velikega servisa ker ima pogonsko verigo. Z 3.0TDI neboš “sfalil”, če kupuješ pa A4 pa vzemi 2.0TDI. Še sam sem imel A4 2.5TDI in 3.0TDI.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Ne jan 06, 2019 7:45 am
Napisal/-a pskoda
Glih tako je veliki servis.
Če je gnan na ketno ti ni potrebno menjat jermena (cca 30€) vse ostalo se pa menja in podret je treba vse zaradi vodne pumpe.
Ko 1x začne ketna rapotat boš plačal za ketno 10x več kot stane jermen. Ketna pa nikoli ne zdrži življensko dobo 10 jermenov tudi pol manj ne.
Pod črto je dražje vzdrževanje, če je motor gnan na ketno
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Ne jan 06, 2019 8:41 am
Napisal/-a NUTREND
Za velik servis sem se narobe izrazil, ja seveda je treba menjat jetmen za vodno črpalko, CR pumpo itd. odvisno koliko bo prevozil. Ima oče enako 500.000km z prvo ketno in ne ropota pri hladnem zagonu in je v odličnem stanju. Na kratek rok je ceneje, na dolgi rok je pa dražje.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Ne jan 06, 2019 11:29 am
Napisal/-a Irmscher
2.0 TDI 2015> ima tudi S-Tronic avt. menjalnik
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Ne jan 06, 2019 8:06 pm
Napisal/-a danci1973
pskoda je napisal/-a:Glih tako je veliki servis.
Če je gnan na ketno ti ni potrebno menjat jermena (cca 30€) vse ostalo se pa menja in podret je treba vse zaradi vodne pumpe.
Ko 1x začne ketna rapotat boš plačal za ketno 10x več kot stane jermen. Ketna pa nikoli ne zdrži življensko dobo 10 jermenov tudi pol manj ne.
Pod črto je dražje vzdrževanje, če je motor gnan na ketno
Jermen za moj prejšnji avto stane cca. 120€ (original). Moj sedanji avto ima verigo (oz. dve verigi) in
obe skupaj staneta 99€ (original).
Motorja sta sicer precej podobna - oba sta boxer zasnove, le da je prejšnji bil 4, sedanji pa je 6 valjni...
Ne vem sicer, kako imajo to narejeno VAG polizdelki, ampak pri mojem motorju so vsi zobniki za verigo mazani z oljem in so tako rekoč večni. Tako da če so inženirji svoje delo opravili korektno, je 'vse ostalo' = 0 in je vzdrževanje motorja z verigo lahko kar precej cenejše.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Ne jan 06, 2019 11:43 pm
Napisal/-a emozul
Saj, če so opravili korektno, to je bistvo. Še pri BMW-ju so bile j***a s ketno, pa je premium.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Po jan 07, 2019 5:49 am
Napisal/-a meganer
Sam sem odkrito povedano ćisti anti Audi fen. Zadnjič sem dobil službenega A6 3.0tdi mislim da 245km 4x4 avtomatik. Letnik če se ne motim je bil tm 10-12 345000km in prvo presenečenje notri kot nov. Edino letev na vratih je bila obdrsana od ročne ure.
Vožnja z tem motorjem

je čisti avto pornič, Gre ko pes ...... čisto preveč, ampak če si lahko privoščiš si dej.
Na koncu še poraba .... štart iz okolice Ljubljane na ptuj, MB in nazaj grede še Žužemberg. Računalnik je kazal 6.1L. Še danes ne morem vrjeti, da tako malo. Pa sem vozil tm omejitve +10% cca, kak ovinek na polno.
Še danes mi je to vozilo "južnaško" ampak vožnja pa

Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Po jan 07, 2019 6:42 am
Napisal/-a pskoda
danci1973 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Glih tako je veliki servis.
Če je gnan na ketno ti ni potrebno menjat jermena (cca 30€) vse ostalo se pa menja in podret je treba vse zaradi vodne pumpe.
Ko 1x začne ketna rapotat boš plačal za ketno 10x več kot stane jermen. Ketna pa nikoli ne zdrži življensko dobo 10 jermenov tudi pol manj ne.
Pod črto je dražje vzdrževanje, če je motor gnan na ketno
Jermen za moj prejšnji avto stane cca. 120€ (original). Moj sedanji avto ima verigo (oz. dve verigi) in
obe skupaj staneta 99€ (original).
Motorja sta sicer precej podobna - oba sta boxer zasnove, le da je prejšnji bil 4, sedanji pa je 6 valjni...
Ne vem sicer, kako imajo to narejeno VAG polizdelki, ampak pri mojem motorju so vsi zobniki za verigo mazani z oljem in so tako rekoč večni. Tako da če so inženirji svoje delo opravili korektno, je 'vse ostalo' = 0 in je vzdrževanje motorja z verigo lahko kar precej cenejše.
Kater avto?
Jaz sem slučajno pred pol leta gledal ketno za corso b. Cel avto je vreden cca 400€ ketna za 1.0 motor ponaredek pa 140€.
Kar sem jaz gledal je ketna vedno dražja od jermena kar je logično, ker material in izdelava je veliko dražja od jermena
Pri audiju je ketna veliko dražja pri bmwju sem tudi slišal probleme z ketnam, ki tudi niso poceni.
ps.: še ketna za kolo
http://www.eurobike.si/sl/oprema-in-del ... redna.htmlje skoraj 50€ kaj šele za avto
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Po jan 07, 2019 7:11 am
Napisal/-a titanius
Glede na omenjenih 15k km je ze 2.0tdi rizik,kaj sele 3.0tdi. Ko sem jaz imel bencinarje sem prav tako delal okrog 15k km,z dizlom od takrat naprej nekje 10-12k km vec. Sorodnik ima malo starejsega a6 kot ti gledas 2.0tdi pa nima tezav.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Po jan 07, 2019 7:13 am
Napisal/-a Firediver
Pa šponerji za ketno so dražji od tistih napenjalcev za zobati jermen...pa delo, je zastonj?
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Po jan 07, 2019 10:47 pm
Napisal/-a avto fan1308
Pozdrav!
Na službenem A6 2015 mi je na cca 150.000km šla turbina. Avto je na srečo bil v garanciji. Je pa voznik samo eden. Sedaj pa glede teh matrix luči saj so super priznam dokler ni okvare. Ena ledica je šla drugem avtu in so mj na servisu menjali celo luč! Je pa tisti imel že okoli 250.000 in zgodilo se je v Nemčiji. Drzgače pa če kupiš vredu je super avto top.
Lp
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: To jan 08, 2019 12:12 am
Napisal/-a danci1973
pskoda je napisal/-a:Kater avto?
Subaru 3.0 H6 motor.
Firediver je napisal/-a:Pa šponerji za ketno so dražji od tistih napenjalcev za zobati jermen...pa delo, je zastonj?
Moj avto ima dve verigi in dva napenjalca - vse skupaj je stane cca. 246€ s poštnino iz Nemčije:
Tu še OEM kataloške številke s cenami (z DDV):
- 13143AA040 - veriga 1 - 44,80€
- 13143AA050 - veriga 2 - 46,90€
- 13142AA020 - napenjalec 1 - 68,20€
- 13142AA030 - napenjalec 2 - 68,20€
Za 2.0 boxer motor, ki ima en jermen in en napenjalec, oboje skupaj stane 289€ s poštnino iz Nemčije:
- 13028AA240 - jermen - 118,90€
- 13033AA042 - napenjalec - 152,30€
Delo seveda ni zastonj, ampak saj jermen se ti tudi ne zamenja sam...

Dejansko za menjavo verige ali napenjalcev verige (ker če že kaj gre k vragu, gredo tile) ni kaj dosti več dela kot za menjavo jermena in vsega, kar sodi zraven.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: To jan 08, 2019 5:22 am
Napisal/-a motom
Pri bmw je treba motor ven vzet ali menjalnik dol.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: To jan 08, 2019 6:56 am
Napisal/-a promixer
avto fan1308 je napisal/-a:Pozdrav!
Na službenem A6 2015 mi je na cca 150.000km šla turbina. Avto je na srečo bil v garanciji. Je pa voznik samo eden. Sedaj pa glede teh matrix luči saj so super priznam dokler ni okvare. Ena ledica je šla drugem avtu in so mj na servisu menjali celo luč! Je pa tisti imel že okoli 250.000 in zgodilo se je v Nemčiji. Drzgače pa če kupiš vredu je super avto top.
Lp
Cena pa predvidevam da je astronomska za luč?
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Če jan 09, 2020 9:13 pm
Napisal/-a promixer
Da se malo oglasim...sem pred dilemo.
Letnik 2015 in 100.000km ali letnik 2016 in 160.000km? Cenovno je razlika cca 500-1000e drazji letnik 2016.
Hvala za vsak odgovor za lazjo odlocitev.
Re: Audi A6 Avant ultra 2015/2016 2.0 TDI
Objavljeno: Če jan 09, 2020 11:10 pm
Napisal/-a Godward
Predvsem tistega z realnimi in rednimi servisi