Stran 2 od 2

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 8:14 pm
Napisal/-a xxl
Samo povem kar je res, in ker teče beseda o tem motorju. Saj nisem naredil križ čez Renaulta. :D

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 9:27 pm
Napisal/-a pskoda
Ko renoju crkne turbina je kao nesreća ko pa vwju crkne turbina je motor šrot in ga bi bilo potrebno odstranit iz proizvodnje.

1.6dci je šrot proti 2.2cdi in lahko obračaš kolikor hočeš. Če mene vprašaš v mercedesa paše 2.2 motor, če je pogoj dizel

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 9:30 pm
Napisal/-a void
Ne ponavadi je glih obratno. Ker večina meče reno v drek, VW je pa kao brezmadežna in sveta firma. Vsak renojev motor je drek, pa magari ima 2x manj problemov z nekakovostjo in slabim inžineringom. Da pa imajo vsi svoje cvetke je seveda jasno, samo eni jih imajo več kot drugi.

Js recimo za primer uzamem star 2.0 dci ali pa 2.0 hdi prek vseh teh "renomiranih" dizlov (recimo 2.0 TDI). Tudi preko mercedesovega 2.2 cdi-ja, če smo že pri tem. Ker so dobri motorji, ki delajo veliko kilometrov. Deli so dejansko zastonj proti 2.2 cdi. Malo poglejte koliko košta material pri mercu.

In sem skos govoru, da bi mogu vzet merc 2.0 dcija, ne pa 1.6 dci če že. Pa čeprav je 1.6 dci čisto soliden motor, ki dela veliko kilometrov brez večjih problemov.

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 9:44 pm
Napisal/-a meganer
Mimo grede. Kolega je dal pri 1.6DCI obnoviti turbino z 12 mesečno garancijo + redni servis 520eur. Tolk o "astronomskih" cenah.

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 9:48 pm
Napisal/-a void
model je itak menjau turbino v garanciji, tako da ga ni koštalo nič. turbina danes niti ni nek strošek. Nova šoba zna koštat več kot obnovljena turbina, pa še 4 so.

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 10:11 pm
Napisal/-a freddie
Renaultov R9M (Mercedesova oznaka OM626) je vsaj v C klasah prava katastrofa. Na nemškem MobileTalk je bilo napisanih 17 strani o "turboschaden". Očitno nihče ne ve zakaj ti motorji v Mercedesih tako hitro lužico spustijo - ne Mercedes, ne rumenojopičarji pri Renaultu.

Tudi v Meganih, Talismanih, Scenicih, Qashkaijih je prišlo do odpovedi turbin, a ni bila takšna epidemija kot v C klasi. Mercedes je reagiral. Od 2016 je tudi v 200d (z 7G menjalnikom) le še dobri, stari OM651 (2.2 CDI). Od prenove pa je 200d 1.6 litrska verzija najnovejšega hightech, ultračistega, narod osvobojajočega OM654 (ki se je pojavil v Eju leta 2016).

Tudi brez odpovedi turbin je konstrukcija OM651 (2.2) nekaj povsem drugega od Renaultovega OM626 (1.6). OM651 je delovna živina, ki predstavlja hrbtenico nemške taksi službe (vsi Eji W212 ga imajo), kot tudi dostavnih služb, delavnic, pekarn, premikajočih kebab šopov (večina Sprinterjev prav tako uporablja OM651). Na Mobile.de boš našel cel kup OM651 v E razredih bež barve s 500,600,700 tisoč tudi milijon kilometri. Konstrukcija je neverjetno robustna in skoraj ne pozna starih hib dizlov (injektorji, DPF, turbine, pumpe, EGRji... ). Za periferijo OM626 (R9M) kot tudi za sam blok in bate motorja bi težko povedal isto. Za 200.000 bo že potem pa..

Sicer je imel OM651, ko je prišel na trg konec 2008 kar nekaj težav - npr. Delfi micro-piezo injektorji pri 220/250 (170ps/204ps) različicah, a so te stvari že davno odpravili. Nekateri taksisti so se pritoževali tudi nad simplex verigami, ki so se do leta 2012 v ekstremnih razmerah 16 urnih delovnikov striktno mestne vožnje trgale, a tudi to je bilo urejeno. Skratka - zrel motor, ki ga je ravnokar zamenjal naslednik OM654, ki ima sicer malce slabšo krivuljo navora (vsaj v 220d različici kjer je OM651 biturbo, OM654 pa monoturbo), a je čistejši, tišji in manj porabi. Aja, to je tudi edina resna pomanjkljivost OM651 - pri mestni vožnji je malce kombijevsko glasen. OM626 (Renault 1.6) je v tem pogledu tišji, a kaj ti pomaga, ko po 50.000km utihne za zmeraj...

Skratka - razlika med 1.6 in 2.2 je vredna vsakega evra. Povsem drug avto (tudi zavore so pri večjem motorju boljše, recimo). 200d je bolj za ljudi, ki bi radi vozili Talismana z zvezdo na pokrovu. Res so poceni, a brez garancije si ne bi upal niti vsesti v njega, brez strahu, da bo navilo turbino. Mercedesi pa so zares Mercedesi komaj s svojimi bulletproof motorji in dobro opremo (usnje na sedežih in armaturki, avtomatika, velik Comand zaslon, electric-everything itd).

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 10:37 pm
Napisal/-a void
No očitno je potem problem pri Mercedesu in njihovi nadgradnji motorja, ker jim renojeva livarna dobavlja spodnji del motorja, blok in glavo v Mercedesovo fabriko motorjev, kjer ga sestavijo do konca. Če bi prihajajo do prebitih blokov, pokanja glav in pretirane obrabe blokov bi bila definitivno druga zgodba.
Kaj se tiče ribanja turbin je lahko vzrokov več, ne samo nekvaliteta turbine -> pozicija turbine na motorju (hlajenje le te), prenizek pretok olja (hlajenje in mazanje) na primer. Pri 1.6 dciju resnično ne moremo govoriti o epidemiji odpovedi turbin, ker to enostavno ni res. Se pa seveda lahko dogaja, da dobavitelj dobav pošiljko turbin, ki imajo kakšno napako pri proizvodnji in dobi luft po 50k km. Če recimo gredica ni pravilno balansirana...

Očitno je, da je ta motor neprimerno bolj problematičen v mercedesu, kot renoju. Ker ta motor je bil vgrajevan od leta 2011 do 2018 v renoje in nikdar delal velike probleme. Tako da v tem primeru dvomim da je kriv reno, ker večina motorja mercedesov razvoj.
In verjetno se tudi to sami to zavedajo, drugače ne bi šli spet skupaj v razvoj 1.3 bencinarja, ne bi več kupovali 1.5 dcijev (ki je dejansko skoraj identičen kot v renoju), pri 1.6 pa to enostavno ne drži.

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 10:47 pm
Napisal/-a esem
Hvala!. Take prispevke rabimo na forumu, kvalitetne, povedne in plod izkušenj tisočih.

Re: MB serija C

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 11:59 pm
Napisal/-a xxl
Zanimivo branje. Hvala fanta.
@void, pri meni je pred odpovedjo turbina žvižgala, avto je normalno vlekel in poraba ni zrasla. Ko sem moral 3 tedne čakat na servis (rekli so, pelji), je žvižgnje čudežno izginilo. Zmenjeni smo bili, da pokličem, če se ponovi, trajalo je kakšen teden in je spet začela, tokrat je kazalo, da ne bo še dolgo.

Re: MB serija C

Objavljeno: Po jan 21, 2019 6:42 am
Napisal/-a pskoda
Nekaj sem tudi jaz vedel na podlagi govoric uporabnikov, da ne kupit mercedesa z 1.6 dizlom tako, da za tole :bow

Re: MB serija C

Objavljeno: Po jan 21, 2019 7:28 am
Napisal/-a rs1975
Hvala vsem za komentarje. Nakup je torej prerizičen, pa še vzdrževalni stroški so kot kaže visoki...

Re: MB serija C

Objavljeno: Po jan 21, 2019 10:44 am
Napisal/-a jack86
Kaj boš sedaj dal v izbor?

Re: MB serija C

Objavljeno: Po jan 21, 2019 11:15 am
Napisal/-a rs1975
rs1975 je napisal/-a:Hvala vsem za komentarje. Nakup je torej prerizičen, pa še vzdrževalni stroški so kot kaže visoki...


Pojma nimam :) JE pogojeno z menjavo ženinega avta (v novi temi).

Re: MB serija C

Objavljeno: Po jan 21, 2019 12:25 pm
Napisal/-a Mint
Kar se tiče stroškov vzdrževanja so po izkušnjah manjši kot ostale znamke v tem rangu. Ko sem delal primerjavo nekaterih ključnih delov kot so šobe in podobno je bil MB cenejši od VAG skupine pri podobnem motorju. Trenutno imam OM651 in lahko rečem da je motor skoraj bulletproof če se ga le servisira tako kot je treba in se menja dele na določene km tako kot je predpisano s strani proizvajalca. Pred tem sem imel starejši OM611 in lahko rečem da je bilo veliko več problemov.

Re: MB serija C

Objavljeno: Sr okt 23, 2019 7:27 pm
Napisal/-a murkoslavko
Zdravo druščina, imam OM651 motor(l.2013, Delphi piezo injektorji), avto ima 170kkm, od tega 140kkm v zadnjih 4 letih.

Zadnjih 10kkm imam malo bolj grobi/nemiren tek, vibracije in zvočni brum pri 1300-1500 vrtljajih, drugih težav ni. Centriral sem gume, menjal sem nosilce motorja...

Nazadnje sem tankal OMV MAXXMotion dizl, dva rezervoarja in problemi so občutno manjši.

Sumim da je kaj z injektorji, vendar ne upam preizkusiti čistila za injektorje(varianta za rezervoar npr. Liqui Moly 5128), ker sem bral da so 2000bar visokotlačne črpalke občutljive in lahko zaribajo.

A ve kdo kaj več, ima kdo mašino za čiščenje v SLO, ali kaj delajo ljudje v takih primerih, motor je že 10let na trgu?

Re: MB serija C

Objavljeno: Sr okt 23, 2019 8:21 pm
Napisal/-a void
Pomojem bo najpametneje staknit šobe in jih dati na test. Vsi simptomi kažejo na šobe, sploh pa Delphi je zelo "tako-tako". Ne bi se čudil da so res proti koncu že.