In če se lučka na armaturki prižge, je kar okvara?
Vse lepo napisano - ampak žal nikoli prebrano - v navodilih za uporabo avtomobila. Če nimaš navodil za tegale, pa kateregakoli drugega z dizel motorjem.
Ne ženi si k srcu določene komentarje (ali pa komentatorje), tako pač je. Glede špulce, ki se prižge za pol sekunde je to pri VW popolnoma normalno in ni nič narobe. Če bi bilo zunaj recimo -5°C bi le ta gorela cca 2-3 sekunde. S tem samo kaže kako dolgo delajo grelne svečke. Problem bi bil, če bi se prižgala sredi vožnje in bi neprestano gorela. Tako da trenutno to ni napaka.
Ne vem kako to da ob vseh modernih tehnologijah in mojstrih ne morejo ugotoviti v čem je problem.In zanimivo da se problem niti ne pojavlja skoz ampak se lahko pelješ tudi 30-+km pa ni nič.Potem pa se ti prižge po 3km vožnje
Olimpicus je napisal/-a:In zanimivo da se problem niti ne pojavlja skoz ampak se lahko pelješ tudi 30-+km pa ni nič.Potem pa se ti prižge po 3km vožnje
Berem po nekih drugih temah da je napaka povezana z dpf filtrom.Jutri sem naročen preko GSV-ja pri podjetju,ki se ukvarja z obnovo,menjavo,odstranitvijo le teh.
Razmišljam negativno ker zaenkrat tako tudi je.Ali je možno da mi v primeru problema z filtrom le tega enostavno odstranijo brez da bi mi to povedali?Da bi se mafija med seboj to zmenila?Se ta filter vidi od zunaj da ga poslikam predno odpeljem avto tja?
Razmišljam kot laik in bi rad zavaroval zadevo predno ga morda odstranijo in imam morda kasneje težave zaradi tega.
Jaz sem ime tudi ta letnik in 1.5dci, moj ni imel DPF filtra, mislim da so prišli s tem leto kasneje. Drugače pa če so kilometri res realni, ta mašina mora delat brez problema 200.000 in več, samo menjat olje na 15.000 prevoženih največ. Pa tudi Start stop sistema nima, tako da gre navaden akumulator notri- cenejši.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
seveda ne bomo rešili problema...se samo pogovarjamo
danes se mi je zgodilo da sem avto prižgal in po minuti se je prižgal napis engine failure hazard in check esp.med vožnjo mi je jemalo moč.sem mislil da se bom moral ustaviti nekje ob cesti.
Po nekih 5km se je zadeva sama umaknila iz displeya in ni bilo več težav ne z napisi ne z izgubo moči....
Jaz pa bi najprej preveril in očistil mase. Najprej tisto, ki gre iz akumulatorja na karoserijo, potem tiste, ki gredo iz karoserije na motor itd.
Dokler elektrika (kabli, kontakti, akumulator, alternator, ...) v osnovi ni OK, so lahko napake povsem naključne in tudi 'najboljši tester' nič ne pomaga.