Stran 1 od 2

DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 1:33 pm
Napisal/-a Jenc0
Živ

Ker je prakticno skoraj nemogoce, dobiti rabljenega bencinarja na modelih ki jih gledam, me zanima kake so opcije ce nabaviš diesel avto in se dnevno vozis le 14/14 ....30km..150/teden siht. Predvsem v praksi, gledam opel in vw dizle je opcija kljub kratki dnevni kilometrini vzdržati da motor, dpf, turbina ne zacne problem delat?
Je enkrat na teden dovolj ena 50km voznja da se "saje" popucajo?
Tnx

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 1:38 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Če boš pazil, da mrzlega ne tišiš, menjaš olje redno (še malo prej od predpisanega) ne bi bilo problemov. Spet za zavisi od znamke, nekateri imajo bolj "občutljiv" DPF druge ne.

SRANJE je to, ker ne veš kdaj dela regeneracijo (vsaj pri novejših avtih) zelo težko opaziš da jo dela. Mehaniki bodo rekli da se to takoj opazi, pa spet ne, odvisno od proizvajalca. Če bi vsaj lučka svetila, bi človek pustil, da se regeneracija opravi do konca, tako pa proizvajalcem to vseeno, sam da crkne in da ima servis pol več dela.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 1:44 pm
Napisal/-a abbe
je če ga bo vozu ko po jajcih poj sploh nau regeneracije naredu,niti v tisit 50 km dolgi vožnji ne.sploh pozim.
da ne govorimo kako bo egr delal pa kaj se bo dogajal.
jst sigurn nebi kupu dizla za take relacije.to se nau nikol zgrel in bojo sam težave.
kva pa gledaš za en model da ni bencinarjev v ponudbi?

lp

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 2:44 pm
Napisal/-a Jenc0
Ja..po naravi vedno bolj pritisnem, zato po jajcih verjetn ne. Iscem kaksne karavnske astre, golfe,..
Sicer dobi se, samo je naproti dizlom v manjsini.
Lp

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 2:50 pm
Napisal/-a nejc1
V tem razredu se pa res najde kar nekaj bencinarjev, če ne najdeš primernega pri eni znamki pač poglej še kaj drugega, focus, megane itd..

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 3:34 pm
Napisal/-a J.McLane
Saj ni napisal kater model gleda, če je kak SUV potem bencina itak ne bo dobil. Glede tega kako se vozi, načeloma je tako da relaciji do šihta v "rush hour" ponavadi nimaš kaj dosti narediti na načinu vožnje.

Če pa tako laično opazujem kdaj stari dizli brez DPF najbolj dimijo in se takrat verjetno najbolj zabija DPF je pa ravno ob hitrih kratkih pospeševanjih. Torej da bi na neki počasni relaciji brezglavo prehiteval in bremzal, ker bi kao hotel ogreti mašino je IMO en velik fail. Z umirjeno vožnjo se bo DPF verjetno kasneje zabasal, ko pa dela regeneracijo pa verjetno najboljše iti na AC, kjer bo konstantna obremenitev.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 3:38 pm
Napisal/-a nejc1
Pa dajmo še enkrat ponovit :mrgreen:
Jenc0 je napisal/-a: Iscem kaksne karavnske astre, golfe,..

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 4:09 pm
Napisal/-a motom
Za TDI vem, da ne bi bil problem, če bi pazil na regeneracijo in bi si vzel čas. Npr. prideš domov in ne ugasneš avta, ampak prestaviš v ler in spustiš sklopko. Če start, stop motor ne ugasne pomeni, da se izvaja regeneracija. V tem primeru ga pustiš še laufati 10min in regeracija je opravljena. Tvoja ideja, da se enkrat tedensko pelješ 50km in takrat izvedeš regeracijo je pa čista loterija, praktično nemogoče, da zadanes. Še to... če ob koncu vožnje ugasneš motor in opaziš delovanje ventilatorja na hladilniku pomeni, da si prekinil regeracijo. Če potem takoj ponovno zaženeš motor, se regeracija kljub temu ne izvaja več.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 5:18 pm
Napisal/-a Jenc0
Hm...morda enkao deluje tudi na CTDI, na avtih z start/stop.Hvala za info, vredno v razmislek.
Je pa zanimivo pogledati malo po cestah, dizel pri dizlu, jih veliko poznam, ki se na delo vozijo po samo par kilometrov...
Lp

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 5:49 pm
Napisal/-a kseb
motom je napisal/-a:Za TDI vem, da ne bi bil problem, če bi pazil na regeneracijo in bi si vzel čas. Npr. prideš domov in ne ugasneš avta, ampak prestaviš v ler in spustiš sklopko. Če start, stop motor ne ugasne pomeni, da se izvaja regeneracija. V tem primeru ga pustiš še laufati 10min in regeracija je opravljena.


Težka bo z regeneracijo v prostem teku.
Kolikor je meni znano so pogoji za regeneracijo najmanj 1800 obratov, četrta prestava ali več in dobro ogret motor.
Velja pa za motorje tdi.

lp

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 7:21 pm
Napisal/-a motom
Govorim iz 1.roke, ker veckrat spremljam regeneracijo preko aplikacije VAGDPF pa se mi zdaj ne da slik gor limat.
Na splošno pa tukaj fantje kar nekaj na pamet o regeneraciji... pa ne le v tej temi.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 7:25 pm
Napisal/-a void
Večina mitov o regeneraciji danes več sploh ne drži, govorim seveda za nova oz. novejša vozila... Sploh pa tisti o teranju v obrate je totalno napačna.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 8:13 pm
Napisal/-a motom
Drži.
Zanimivo je, da je na kratke vožnje cca 40km dnevno, interval regeneracij dobrih 300km, na dolgi relacijski pa preko 700.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 8:17 pm
Napisal/-a void
Res je, ker je dimnost večja tudi zaradi tega ker motor ne deluje v idealnem temperaturnem območju, ter seveda višja poraba poveča količino saj.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: To maj 21, 2019 8:45 pm
Napisal/-a J.McLane
Več hladnih zagonov več saj.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 4:58 am
Napisal/-a meganer
Sam sem imel 1.9dci 130km, sedaj imam pa 2.0hdi 150.

Z obema se vozim skupaj že 10 let v službo 1 km stran, pa vsak dan v trgovino 500m stran, pa do kolega 400m stran itd.

Niti 1x nisem mel nobenega problema, servis na 20000km in gasa. Je pa res da ko pridem z ogretim avtom na AC ali kako ravnino ga pohodim do podna. Pa ne mislim, da ga sedat teram do blokade. Moje mnenje je da če daš vsaj vsake toliko časa gas do podna nima bit kaj. Kolega je mel Captivi 2.2d in je vozil mulce v vrtec ene 1km stran ga je pa skoz hecal. Samo tisti avto ni prišel čez 2000 obratov.

Servisi so ful dražji ..... za mojega 2.0hdi 2015 dam filter kabine, filter olja, naftni filter, filter za klimo ter pred mano odpre olje kanto 5l + 1l in dam 123eur. 1.9dci je bil pa 130. Tistih 20eur na dražjem servisu maš nazaj ko skočiš 1-2x do morja.

Moje mnenje.

Ampak kar kupite bencinarja vsaj nafta nebo šla toliko gor :)

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 7:45 am
Napisal/-a J.McLane
Za tistih 150 km na teden res ne vem zakaj bi bil absolutni pogoj dizel. Če se kupuje nek star rabljen avto za malo denarja je pomembno še kaj drugega kot samo DPF. Pa tudi dizli si niso vsi enaki, niti letniki istih modelov ne.

Bo treba bolj konkretno vprašat, kateri modeli, kateri letniki, za koliko denarja.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 8:06 am
Napisal/-a wavemaker
imam astra k cdti. Do službe imam 24 km in če se mi v tem času sproži regeneracija, je to vedno ene 5 km pred ciljem, se pravi je ponavadi ne opravi do konca. Očitno rabi tistih slabih 20 km da se ogreje. Poleti po verjetno kaj prej. Me pa to ne moti, ker imam tudi tedenske dolge relacije.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 9:28 am
Napisal/-a Jenc0
wavemaker je napisal/-a:imam astra k cdti. Do službe imam 24 km in če se mi v tem času sproži regeneracija, je to vedno ene 5 km pred ciljem, se pravi je ponavadi ne opravi do konca. Očitno rabi tistih slabih 20 km da se ogreje. Poleti po verjetno kaj prej. Me pa to ne moti, ker imam tudi tedenske dolge relacije.


Bi blo zanimivo videt, če bi 10min, preden štartaš,avto v leru pustil...verjetno bi potem prišel do cilja z končano regeneracijo...ali pa ne...


Kolega je sovjega dizela, celo chipiral, pa naj bi te zadeve celo bolj optimiziral....

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 9:36 am
Napisal/-a lm324
Sam vozim dizla, vsakodnevno na relaciji LJ-Kranj (35 km v eno smer). Do prihoda na AC peljem umirjeno, da se počasi ogreje (gledam, da pride temperatura na 90°C) in potem normalna vožnja 120-130km/h nekje čez 2000 obratov. Ali je dovolj, da gledam kdaj pride temperatura na 90°C? Torej je takrat ogret? Se pa pozna, če recimo grem iz enega konca LJ na drugega skozi mesto - takrat se dostikrat sploh ne ogreje na delovno tempraturo.