Stran 2 od 2

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 10:02 am
Napisal/-a emozul
J.McLane je napisal/-a:Več hladnih zagonov več saj.


Kdaj, se smatra kot hladni zagon (temperatura olja pod 60 stopinj)?

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Sr maj 22, 2019 3:56 pm
Napisal/-a motom
TDI štarta regeneracijo pri 24g saj, ko je olje ogreto vsaj na 60C. Po prekinitvi spet počaka na enaka pogoja. Če je tudi ta regeracija prekinjena, štarta regeneracijo praktično mrzel, že po kakšnem kilometru.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Pe maj 24, 2019 9:43 am
Napisal/-a abbe
motor v prostem teku ni zmožen narediti regeneracije (razen če zaženemo prisilno regeneracijio)
in tut to da po 1 km po hladnem zagonu začne delat regeneracijo ni res. takrt se začne prisilno ogrevanje motorja da se dosežejo pogoji za regeneracijo.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: Pe maj 24, 2019 9:31 pm
Napisal/-a motom
Pa jo naredi na mestu, oz.dokonča. Prakticiram, da jo dokonča na mestu, če je saj manj kot 15g. Če je saj več ne vidim pravega smisla.
In tudi to je res, da po 2xprekinjeni regeneraciji že takoj po enem km prične z regeneracijo, saj vidim temperaturo dimnih plinov, ki se pričnejo dvigovati do 600C in količino povbrizgov.

Vse to vem, ker imam po novem do službe le 15km in v glavnem sem že preko polovice poti, ko prične z regeneracijo, pri 24g saj. Pač čaka da se normalno ogreje. In potem sem na cilju pri nekih 14g. Res pa je, da z regeneracijo na mestu zaključi pri 8g, med vožnjo pa pri 4g.

Re: DPF in diesel

Objavljeno: So jun 01, 2019 12:06 pm
Napisal/-a lovec1990
Se strinjam z Avtor-jem te teme dobiti bencinarja je kar težko, ker večinoma so bencinarji čisto oskubljeni ali pa kake šport variante z 200+ konji a ko gledaš dizle pa dobiš dobro opremljene.