Kako je glasen Auris v 5. prestavi na avtocesti? Kako dobro je zvočno izoliran? Je ta motor primeren za daljše relacije (služba je vsakdanja relacija Bled-Ljubljana, 65km, od tega okoli 50 km avtoceste), ali pije preveč in bi bilo bolje gledati dizla?
Pregled napak, okvar in vpoklicev
Težke okvare
Pogostejše okvare turbopolnilnikov na iCTDi dizelskih motorjih.
Pogoste težave z razpokami na blokih motorjev (vpoklic). Prihaja do puščanj olja in hladilne tekočine kar zahteva menjavo motorja.
Velika ali pa vsaj večja poraba olja pri dizelskih iCTDi motorjih.
Pri dizelskih 2.2 iCTDi prihaja do težav z vstopnimi loputami zraka v sesalnem kolektorju, prav tako se pojavljajo razpoke v sesalnem kolektorju.
Pogoste težave s sklopkami pri vozilih z 2.2 iCTDi dizelskim motorjem, kjer se po 50 000k km lahko pojavlja izrazito drsenje le-teh. Za težave je lahko kriva tudi pogosta okvara dvomasnih vztrajnikov.
Druge napake in pomanjkljivosti
Intenzivna obraba zavornih diskov in ploščic, še posebej zadnjih. Pri zadnjem zavornem sistemu prihaja do korozije podlog zavornih ploščic, kar onemogoča normalno odmikanje od diska, kar privede do neprestanega rahlega zaviranja in obrabe.
Pri nekaterih bencinskih vozilih prihaja do korozije in odpovedi bencinskih črpalk.
Pogoste razpoke na izpušnih kolektorjih pri iCTDi dizelskih motorjih.
Pogoste težave z glasnimi in slabše delujočimi zadnjimi amortizerji.
Intenzivna obraba nosilcev zadnjih stabilizatorjev.
Pogostejše odpovedi nosilcev motorja.
Redne težave z obrabo gumjastih delov prednjega vzmetenja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 127 gostov