Stran 1 od 3
Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 4:54 pm
Napisal/-a b3er
Pozdrav vsem.
Zanimam se za nakup Passata B8 letnik 2015 (za okoli 10 do 11 000 €). Trenutno se bolj usmerjam v uvoz avtomobila, saj se mi zdi bolj ugodno. Imam par vprašanj na katera še ne vem točnega odgovora.
1. Glede na letnik, imajo rabljeni primerki okoli 170 - 220 tisoč kilometrov. Je potemtakem bolje kupiti tistega z 210 tisoč, saj ima opravljen veliki servis, ali tistega z na primer 180 000.
2. Ne potrebujem nevem kakšnih pospeškov, zato me zanima ali je 1.6, 120KM motor dovolj močan za avto s takšno težo? Slišal sem že da je ok, nekateri pravijo da je bolj "pokvarljiv" kot 2.0 tdi. Ker so passati z šibkejšim motorjem cenejši, bo verjetno takšen model bolj primeren za moje zahteve.
Nekaj primerov takšnih avtomobilov sem prilepil spodaj. Na mobile.de gledam oglase glede na ocene avtohiš, cenovno pa nekje med 9 in 10 000 €, ker je potem še strošek uvoza (za razliko od nakupa v Sloveniji).
Hvala za pomoč pri izbiri
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 6:41 pm
Napisal/-a emozul
120 konjev, je za tak avto malo.
2.0 tdi je bolj zanesljiv, vendar tudi ta ni biser, veliko je odvisno od sreče.
Raje daj malo več denarja, ter vzemi slovensko vozilo z znano zgodovino (elektronska knjiga).
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 6:50 pm
Napisal/-a limas
Naj ti stanje kilometrov ne bo glavno vodilo pri ohranjenosti avta. Lahko, da je tisti z 240k bolj ohranjen od tistega s 180k. Nič se bati velikega servisa; mnogi kupci opravijo veliki servis takoj po nakupu, ker je stanje kilometrov in servisna zgodovina pri rabljenih avtih vedno sporno.
Lasten uvoz te bo kar precej stal.
Še vedno obstajajo uvozniki, ki so vredni zaupanja.
120 konjev je dovolj za nezahtevnega voznika, ki ne opravi veliko relacijskih voženj z natovorjenim avtom (velika družina, obrt...).
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 7:06 pm
Napisal/-a b3er
Najlepša hvala obema za odgovore. Glede slovenskega porekla res ne vem ali sem pripravljen plačati cca 1 500€ več, še vedno ne pomeni da bo biser

. Tisti iz mobile.de, ki sem jih prilepil sumim da so pač flota nekega podjetja(dosti podobnih od istih avtohiš), ne vem pa natančno.
Sam uvoz nameravam prepustiti nekemu uvozniku, kot ste predlagali. Ciljam približno 1 000€ stroška celotnega uvoza.
Torej načeloma 170 - 220 tisoč kilometrov ni neke bistvene razlike kar se tiče ohranjenosti in velikega servisa (ga naredim ko kupim avto - preventivno, ali pa vsaj preverim).
Okvirno trenutno stanje cen avtomobilov, ki jih gledam (vsi 150 KM, Comfortline):
Mobile.de - 9 800 € + 1 000 € uvoz = 10 800 € (najcenejši tudi 9 000 + 1 000 = 10 000 - mogoče sumljivo?)
Avtonet, uvoženo - 12 000 €
Avtonet, slo poreklo - 13 400 €
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 8:29 pm
Napisal/-a xxl
Ajmeee, spet Passat b8 in podobna j***a. Pa kaj vam je? Pri tej kilometrino ni čudno, da se prodajajo. Ti kar kupi, saj je denar tvoj. Zame tak avto ni vreden 5 000.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 8:38 pm
Napisal/-a void
Strinjam se. Prodajo se ker bo treba v roku enga leta novo turbino, komplet sklopke, vse selenbloke, amortizerje itd itd.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 8:46 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Uvoz avta po naročilu je dražji, kot pa da trgovec pripelje šlepar iz ene dražbe.
To se ti ne splača.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 9:13 pm
Napisal/-a emozul
void je napisal/-a:Strinjam se. Prodajo se ker bo treba v roku enga leta novo turbino, komplet sklopke, vse selenbloke, amortizerje itd itd.
Dober, pretiravt pa tudi ni treba. Sam, do 170tkm, pri cdti, nisem menjal turbine, amortizerjev, sklopke in vztajnika.
Verjetno ni vse cisto zanic, ali pac?
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Ne jul 07, 2019 9:21 pm
Napisal/-a void
Zelo odvisno od primerka do primerka in seveda same uporabe vozila. Če je vozilo bilo rent-a-car, službeno vozilo ali pa taxi, kar velikokrat je! bo kr problem. Treba se je zavedat da je velik del passatov in golfov, ki se prodajajo v nemčiji službena vozila na takšen ali drugačen način.
Ampak večina si zatiska oči, da je kupila avto do Gunterja iz Munchena, ki se je sam vozil v službo in nazaj 200km na dan...
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 12:33 am
Napisal/-a esem
Zanimivo, kako nekateri "resni" kupci verjamejo v št km, ko je vendar jasno, da je velika večina takih avtov službenih, z njimi pa ne delajo povprečno 700 - 1000 km na teden - večja verjetnost da na dan, trgovski potniki tudi več. Tudi v Nemčiji na veliko prevrtavajo km, pri nas pa sploh. O taxijih in rent-a-car raje sploh ne bi.
Torej ni problem npr v turbini sami ampak v splošnem stanju avta (iztrošenost glede na ceno, nepreverljivost, nujen veliki servis...). In to ni pretiravanje, je precej velika verjetnost.
Iskanje pri nemških "privatnikih zna bit loterija in predvsem potrata časa in denarja, iskanje pri trgovcih pa isto loterija, hkrati pa še plačevanje marže trgovcu, našemu uvozniku (+ stroški) in še (dražji) transport.
Seveda te besede naivcev oz vernikov v VAGino (nekdanjo!!) zanesljivost ne bodo odvrnile od nakupa morda prešibkega in vprašljivo zanesljivega
Passatamrtwelvetrees je napisal/-a:Uvoz avta po naročilu je dražji, kot pa da trgovec pripelje šlepar iz ene dražbe.
To se ti ne splača.
Po naročilu je dražji, dokler so ostali še na šleperju. Ko se zapeljejo dol (in na hitro obdelajo), je njih cena bistveno višja in se približno izenači s primerljivimi ali s slo poreklom.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 5:51 am
Napisal/-a soso
Mene pa zanima koliko od vas tukaj na forumu je imelo priloznost videt kako poteka nakup rabljenega vozila s strani prodajalca glede na to, da tako vztrajno trdite, da je vse nateg in so "vsi" km zbiti? Kaj je lahko narobe, ce ti pokazejo VSO dokumentacijo od vozila vkljucno s prt/scr licitacije?
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 7:05 am
Napisal/-a b3er
V odgovor na komentarje: "spet VAG/Passat". Sem temeljito pregledal trg, tudi kakšni citroeni ali peugeoti imajo podobno ceno (s tem, da je b8 novi model, kar mu poveča ceno na trgu). Notranjost renaulta mi pač ni všeč in se mi zdi škoda kupit nekaj kar ti že vnaprej ni všeč. Škoda Octavia s podobnimi lastnostmi (letnik 2015, 150 KM - vem da se naj bi primerjala z golfom) pride približno tisočaka manj. Seveda imam v poštevu tudi takšne avtomobile, ampak trenutno sem se osredotočil na passata.
Gledal sem tudi da povečam budget, in kupim novega Focusa, Ceed, Octavia, i30, ... karavana (Pridejo nekje okrog 18 000 €, če je kje kakšna dobra ponudba naj me kdo prosim popravi)., ampak se to pač ne splača. Tudi če upoštevam potencialne stroške pri pasatu v vrednosti 2 000 € ali celo več.
Se mi pa ne zdi čisto nič narobe s temi ponudbami (upam da se ne motim). Podjetje kupi novo floto, ko doseže iztek garancije pa jo zamenja. Tako dobiš 3-4 leta star avtomobil s cca. 150 - 220 tisoč kilometri.
O uvozu specifičnega avtomobila proti šleparju iz dražbe pa še nisem razmišljal. Verjetno je res bolje, da na takšen način kupiš od kakšnega zaupanja vrednega prodajalca, hvala.

Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 7:12 am
Napisal/-a Veron
Imam dostop do licitacij (1 italjanska, 1 belgijska). Cene avtomobilov (ko prišteješ DDV, transport, stroške aukcije in priprave vozila in nekaj male marže, cca 500eur) je enake ali celo višje kot na avto.netu. Seveda govorim o avtomobilih na dražbi, ki imajo normalno število kilometrov.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 7:37 am
Napisal/-a danci1973
Kreativni Najemi imajo na spletu kalkulator stroškov za uvoz po naročilu - po tem kalkulatorju oni za uvoz takšnega Passata zaračunajo cca. 3500€, tako da te na koncu avto stane nekaj čez 13k€. Sicer dopuščam možnost, da se v direktnem dogovoru lahko tudi kaj bolje izpogajaš.
Dejanski stroški uvoza pa so:
- stroški prevoza (do Judenburga v Avstriji npr. je to 45-40€ v gorivu)
- izvozne / preizkusne tablice in zavarovanje (računaj na kakšnih 200€)
- DMV (za takšno vozilo 0,5 - 1% - pri 9700€ torej 50-100€)
- homologacija oz. 'identifikacija vozila' (cca. 100€)
Skupaj torej ene 400-500€. V primerjavi s 3500€ se kar splača investirat kak dan, dva časa in nekaj živcev, da opraviš z birokracijo...
V Avstriji je manipulacija stanja kilometrov kazniva vsaj že od 2004...
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 7:56 am
Napisal/-a void
V vsakem primeru je novi avto za 18k boljša varianta, 5 let garancije, 5 let miru in čez pet let boš dobil 10k za avto, če ne bo imel več kot 100k.
Kolk boš pa zmetau na passata, ki ima že na začetku 200k in je star že nekaj let? Mislim da boš prišel zelo blizu do cene novega avtomobila pa še zmerj bo avto star in rabljen. P.S. koliko je vreden passat ki ima 300k in je star cca 8 let?
Jaz mislim da se danes res splača kupit nov avto, ker imaš 5 let neko garancijo da bo avto delovau, včasih tega ni bilo in so ble garancije eno leto, max dve. Pri rabljenem dizlu, pa še VAG (ki je daleč od zanesljivostnega prvaka) je pa tu veliko stvari ki gredo narobe pri 200k.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 8:13 am
Napisal/-a mevden
Za 18k ne dobiš novega avta v passat razredu. Kakšno kio ali megana. Octavia je še malo dražja, razen če uzameš kakšno testno ali z nič opreme.
Jaz sem dejansko za passata, ker menim da so avti podcenjeni. Edini kriterij ki bi ga imel je da ima avto do cca 130k km in da je iz be, de, nl.
P.s. kolegu je crknla turbina na audiju pri 230000km-realnih. Pooblascen je hotel 2500eur za novo. Dal je enemu potem obnavljat za cca 700eur drugje, ampak mehanik pravi da je turbina crknla zaradi motorja, češ da se nekaj lomi notri. Dokler ne razdre motorja ne bo vedel kaj je. Ocena stroskov cca 4000 eur. Torej, pri dizlih se z 200k km začno stroški.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 8:14 am
Napisal/-a Stumpjumper
Z novim avtom za 18k izgledaš "revež", s 5 let starim zjahanim passatom za 10k si pa glavni v selu.

Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 8:23 am
Napisal/-a VW T4
Je pa tudi splošni izgled avta lahko varljiv. Enemu lokalnemu dilerju sem popravljal stol od nekaj let starega pasata - bočnica je bila malo potrgana in sem mu zamenjal tisti kos blaga. Avto so imeli za taxi, v pogonu vsak dan 24ur. Imel je preko 500.000km ampak, notranjost (po popravilu bočnice) kot nova, volan, ročka, stoli, vsa tapiserija, bi rekel da ima 100.000km. Ko sem mu stol prinesel nazaj, je bilo na števcu samo še 220.000km

Je pa avto bil namenjen za prodajo v bosno

Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 8:35 am
Napisal/-a Kristjan123
Ok ta je bil namenjen v bosno ... ampak dosti takih konča tudi pri nas. Ker kaj se vse privleče iz uvoza in slovenski trg požre samo zato da se vozi "znamko" včasih spominja na države vzhodno od nas
Jst ne vem da se niti toliko ne cenimo in pokupimo ves šrot samo da se impresionira sosede...
mevden je napisal/-a:Za 18k ne dobiš novega avta v passat razredu. Kakšno kio ali megana. Octavia je še malo dražja, razen če uzameš kakšno testno ali z nič opreme.
Jaz sem dejansko za passata, ker menim da so avti podcenjeni. Edini kriterij ki bi ga imel je da ima avto do cca 130k km in da je iz be, de, nl.
P.s. kolegu je crknla turbina na audiju pri 230000km-realnih. Pooblascen je hotel 2500eur za novo. Dal je enemu potem obnavljat za cca 700eur drugje, ampak mehanik pravi da je turbina crknla zaradi motorja, češ da se nekaj lomi notri. Dokler ne razdre motorja ne bo vedel kaj je. Ocena stroskov cca 4000 eur. Torej, pri dizlih se z 200k km začno stroški.
Poglej v istem postu ugotavljaš
Da so pasati "podcenjeni" in da se nakup izplača potem ugotoviš "torej se pri dizlih z 200k km začnejo stroški.... in če bi že kupoval bi kupoval do 130k km...
Koliko imaš "rezerve do začetka stroškov" cca 70k km kaj je to dve leti uporabe? Avtor pa gleda pasate za 9-10k kar je že zdavnaj mimo "meje ko se začnejo stroški"
Enostavno ta količina denarja in brezskrbnost brez popravil v tem segmentu ne gre skupaj.
Re: Uvoz/Nakup Rabljenega Passata B8 2015
Objavljeno: Po jul 08, 2019 9:05 am
Napisal/-a void
Pravtako je treba se zavedat da je ogromno preprodajalcev rabljenih avtomobilov v Nemčiji iz vemo kje vse. (sploh sedaj ko se je to uvažanje avtov toliko razpaslo v zadnjih letih) In so najverjetneje daleč od moralnega vzora, kot so ponavadi avtohtoni nemci...