Napisal/-a Cweto Če apr 02, 2020 1:26 pm
Glede cen servisa: za Superba 2.0 TDI sem plačeval na pooblaščenem servisu za "mali" servis od 140-160 eur, za "veliki" pa cca 180 eur. Na vsake 60.000 pride še malo večji servis, ki stane okoli 240 eur. Žena za Scenica 1,5dci plačuje za servise med 250 in 300 eur, res pa je, da je interval daljši. Za Hondo Accord sem plačaval okoli 350 eur, s tem da so mi na dvewh drugih servisih (AC in eden v radomljah) naračunali celo 400 oziroma 500 eur (in ob tem dali pogled, češ kaj pa voziš "luksuzen" avto). Višje cene so utemeljevali z alumijastim motorjem, posebnim oljem, dragimi originalnimi deli itd...
Glede cen avtomobilov: res so šle precej gor. Nekaj smo krivi tudi sami, saj "hočemo" v avtu že marsikaj, kar ima sicer smisel, a vseeno stane. Leta 2013 sem dal za Superba z srednjo opremo in precej dodatki 25 jurjev, danes stane avto podobne konfiguracije vsaj 35 jurjev. Ker toliko nimam oziroma nočem dati za avto, bom vzel rabljenega, od znanega prodajalca. Avto je star leto in pol in ima 20.000 km, cena pa je "zelo" ugodna (več kot 10k manj od novega), ker ima avto dve napaki, zaradi katerih ga nihče noče: nima LED luči (ima samo dnevne LED luči) in nima radarskega tempomata. Ostalo je, tudi lane assist, dab in podobno. ACC je sicer zakon, a ker denar ne raste na drevesu, bom raje vzel ta avto in za razliko še čoln IN motor.
Glede lizinga: ima smisel, ni pa nujno, da je to ravno lizing. Eni ljudje sicer pravijo, kako so privarčevali itd... To velikokrat ne gre, če pa gre (govorim iz izkušenj ljudi okoli sebe), gre za eno od treh variant: ali ima oseba tako velike dohodke (kar je sicer redko), da to brez težav spravi skupaj v par letih (pa tudi v tem primeru mora vmes kaj vozit), gre za "maminega sina", ki so mu prvi avto kupili starši in potem lahko "varčuje" za naslednjega, ali pa nekdo zavestno 5-7 let vozi neko kripo in daje na stran za kaj boljšega. Najbolj realna je ravno ta zadnja varianta, kar sem probal tudi sam, a ni ravno najbolje šlo, saj je bilo s to kripo toliko stroškov, kot bi skoraj imel obroka za kredit.
Ostane torej kredit ali lizing. Kredit (bančni) je veliko ugodnejša varianta, seveda pa večinoma prodajalci avtomobilov vežejo popuste na sklenitev lizinga pri njih (gre torej za delno navidezni "popust", ker te ponavadi orenk oberejo pri obrestih lizinga. Treba je torej za vsak primer pogledati, koliko bo končen strošek in videti, kaj se res splača.Ko sem kupoval prejšnji avto, je bil Passat praktično toliko kot Superb, a ko sem potegnil skupaj vse stroške, je bila Škoda orenk (5 jurjev) cenejša. Zdajšnji avto bo itak cenejši, za tisto razliko, ki mi zmanjka, pa bo vzel kar bančni nenameski kredit (če se vzame na par let, obresti niti niso velike).