srcnik je napisal/-a:void je napisal/-a:Zato, ker je danes nacionalni šport imet 5 let starega Audija ali BMWja pred bajto, ki je sive, bele ali črne barve pred bajto. Pa vsekakor obvezno 2.0 dizel, pa magari se pelje 2km na šiht. Aja pa kupec pričakuje od magičnih premiumski avtomobilov, da ne bo treba šraufat naslednjih 5 let, saj je vseeno to "znamka" ne pa Dacia al pa Renault.
Vi ne bi verjeli kolikokrat, ko strankam postavim diagnozo na teh premiumskih avtomobilih gledajo kot da bi jim nekdo psa zbiu. Pol se pa začne, kako je to možno, saj to je audi, saj to je nemc, saj ima samo 150k km? itd.
Počakaj, a nisi renojev mehanik? Če so take diagnoze kot tule, da nekdo v detajle opiše probleme z renojem, pa mu daš res strokoven nasvet, nič o tem kaj je lahko vzrok oz. kako odpravit problem, ma neee od specialista za renoje pride samo to da se na njegovem mestu ne bi vozil kam daleč... Potem ne dvomim da te tudi ostali malo čudno gledajo
(medtem ko v ostalih (sploh vag temah) imaš pa dovolj časa za smetenje)
Lako pa limasu poveš še za kak problematičen motor od renaulta, ker nazadnje je trdil, da je 2.2 dci edini v renaultovi dolgi zgodovini...
Al jaz imam doma tudi popoldansko obrt odprto in svojo delavnico. Kot sem omenil že nekajkrat in nisi prvi ki se je zapičil v to kako jaz vem o VAGu toliko kot vem ker sm kao reno mehanik. P. S. Če nisi vedel motor na notranje izgorevanje deluje na isti princip pri vseh znamkah?
In sori ampak sploh ne razumem tvoje poante in argumentov, res ne. Jaz vedno pomagam na forumu, če gre za dobro znan problem, če je manj znan težko pomagam, ker je treba malo prečesat stvari, jaz tudi ne vem vsega. Tudi jaz se učim vsak dan, ne bos verjeu.
Najslabši so ubistvu 2.2 in 3.0 dci iz začetka 2000s.