Stran 2 od 2

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 5:02 pm
Napisal/-a jack86
No ja.. V40 v primerjavi z A3 z osnovnimi opremami, je volvo gospod. Ne govorim o opremi, ampak o sami ergonomiji sedežev in počutja za volanom.
Meni to več šteje kot značka na havbi.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 10:28 pm
Napisal/-a maniaxxx
emozul je napisal/-a:
titanius je napisal/-a:Volvo ne doseze Audi? hahahah izjava leta. Volvo je ladja napram Audiju. Pa da ne bo pomote, vsec sta mi obe znamki ampak ce bi odlocal med a4 in v60, vzamem v60 ampak samo r-design.

Kaj pa recimo vzdrzevanje za v60 r-design?


Tudi sam imam raje volvota, vendar definitivno, po imidzu, ni na nivojh audija.


In hvala bogu da ni tako, vsaj glede na osebke ki vozijo in si ga mečejo na audija

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 10:20 am
Napisal/-a srcnik
mrtwelvetrees je napisal/-a:Taki ljudkje ki razmišljajo tako so pa tudi hecni. Žvižga mu turbina, zdej so pa vsi Volvoti zanič, vsi modeli, vse, in zaradi tega ga ne bo več kupil. :lol:
Potem bo menjal znamko, pa bo tam neki drugega, pa bo spet ista pesem. :mrgreen:


Če je avto redno servisiran in v garanciji in ti žvižga turbina, pa te na servisu "odjebejo", potem je res hecen, da še vsaj enega ne kupi, mogoče mu bodo pri drugem ali pri tretjem priznali že kakšno reklamacijo...

Ne vem, a pri ostalih stvareh ste enaki, npr. če imate probleme s telefonom, z delovanjem in s servisom, ki napake ne odpravi ali noče odpravit... a še vedno kupite naslednji telefon iste znamke? verjetno komaj čakate, da se spet skeširate za novega...

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 11:13 am
Napisal/-a limas
Tukaj void ne more nič pomagati.
Motor ima konstrukcijsko napako in velja za najbolj (in edini) problematičen motor v dolgi zgodovini renoja. Vsakemu proizvajalcu se zgodi kakšen kiks z motorji, celo honda ni imuna (1.5 T). Kar se tiče zanesljivosti vw motorjev v zadnjih 2 desetletjih pa bolje, da ne razvijamo debate.

Ali gre za žvižganje turbine pri Volvu za osamljen primer? Naj lastnik stopi do enakega avta od drugega lastnika (na servisu) in primerja zvok turbine. Nekateri motorji imajo kar glasno turbino in delujejo brezhibno. Pač takšna je specifika.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 11:34 am
Napisal/-a srcnik
In kaj ma pri volvotu veze renault? :roll:

Drugače pa za avto ranga V90, da slišiš turbino tako močno, da te moti med vožnjo ni pod nobenim pogojem sprejemljivo. (to ni rang avta clio, polo za dobrih 10k€, kjer bi še lahko kaj takega toleriral)

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 2:07 pm
Napisal/-a limas
Dejansko imata volvo in reno zvezo iz preteklosti. Nekaj desetletij so v volvoje vgrajevali renojeve motorje. Če se ne motim so bili tako bencinski kot dizelski.

Volvo in audi? Volvo je za gospodo. V naši "regiji" je specifika, da razni drobni kriminalci, lastniki raznih gostinskih objektov, psevdo-estrada, imetniki kupljenih diplom, gospodične obogatene z botoxom in silikoni, korumpirani politiki in še kdo, na veliko posegajo po vozilih znamke audi - seveda v črni barvi. Seveda so izjeme.
Nikoli pa se ne vidim teh kategorij ljudi v V60 ali V90, niti ne v CX modelih.

Grobo karikirano, ampak resnično. V mislih imam prostor naše bivše države.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 2:53 pm
Napisal/-a PogachnyK
940 Polar.... Ta bi bil zame...

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 9:19 pm
Napisal/-a srcnik
limas je napisal/-a:Dejansko imata volvo in reno zvezo iz preteklosti. Nekaj desetletij so v volvoje vgrajevali renojeve motorje. Če se ne motim so bili tako bencinski kot dizelski.

Volvo in audi? Volvo je za gospodo. V naši "regiji" je specifika, da razni drobni kriminalci, lastniki raznih gostinskih objektov, psevdo-estrada, imetniki kupljenih diplom, gospodične obogatene z botoxom in silikoni, korumpirani politiki in še kdo, na veliko posegajo po vozilih znamke audi - seveda v črni barvi. Seveda so izjeme.
Nikoli pa se ne vidim teh kategorij ljudi v V60 ali V90, niti ne v CX modelih.

Grobo karikirano, ampak resnično. V mislih imam prostor naše bivše države.


In kateri je ta najbolj problematičen motor renoja, ki ga omenjaš en post prej in so ga vgrajevali v volvote?

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 9:42 pm
Napisal/-a limas
Noben renojev motor, ki so ga vgrajevali v volvo ni bil problematičen.

V prvem odstavku iz posta (Če avg 15, 2019 10:13 am) sem imel v mislih drugo temo: Espace 2.2 dci.
Mislil sem na ta problematični motor. Torej sem se zatipkal glede teme.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 9:45 pm
Napisal/-a Cefizelj
1.9 dci, tisti z mnogo problemi v Lagunah in Meganih okrog leta 2001 do 2005. Sodelovec ga je imel do lani v italjanskem uvoženem Volvotu V40, on je naredil 250k km z njim, koliko jih je imel prej ne ve nihče, prodal se je z 370k km in ni imel ene težave z motorjem. Predpisani interval menjave olja pri volvotu pa 15k km in ne 30k km kot pri Renaultu.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 15, 2019 11:17 pm
Napisal/-a srcnik
Kako, če pa limas piše, da je bil edini problematičen renaultov motor v njegovi dolgi zgodovini samo 2.2 dci... :roll:

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Pe avg 16, 2019 10:16 am
Napisal/-a limas
Tako je kot sem napisal.
1.9 dci ph2 je odličen in zanesljiv motor. Ph1 je imel nekaj težav.
Tema je volvo in vzdrževanje.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Po avg 19, 2019 1:08 pm
Napisal/-a Irmscher
kdo ve kero olje gre v V60 D4 2016 190KM?

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Po avg 19, 2019 1:43 pm
Napisal/-a JG2
V V70 D4 181km (VEA) gre castrol edge profesional V 0W-20.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Po avg 19, 2019 10:32 pm
Napisal/-a Irmscher
verjetno si mislu 0w-30?

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Po avg 19, 2019 11:23 pm
Napisal/-a Godward
Bo kar 0W20 V

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: To avg 20, 2019 9:06 am
Napisal/-a JG2
Irmscher je napisal/-a:verjetno si mislu 0w-30?


Ne mislil sem 0w-20. Razen če imaš še stari petvaljnik v modelu V60 ampak tam je D4 (190 konj) samo v kombinaciji z AWD, če imaš pa FWD D4 pa Volvo priporoča olje kot sem ga napisal.

Re: volvo vzdrževanje ...

Objavljeno: Če avg 22, 2019 12:32 pm
Napisal/-a SkIDiver
Imel V50 D2 in sedaj imam A4 2.0 TDI. Pri Audiju mi je všeč razporeditev navora pri motorju kar je pri D2 vsekakor graja. Če bi imel D3 ali D4 bi se mi verjetno smejalo v tem delu. Sicer pa mi je bil Volvo bolj všečen kot mi je sedaj Audi. Od vsega najbolj pogrešam klimatsko-prezračevalni sistem, ki je bil v Volvu vrhunski v primerjavi z Audijevim in aktivni xenon. Volvov mi je bil češnja na tortici. Je pa res, da je bil Volvo Summom oprema, Audi pa je Business oprema, ki je nekaj več od osnovne. Oba pa sta bila 2011 letnik. Volvo pa se je prodal, ker ni bilo potrebe po dveh vozilih in, ker je bil Audi pri hiši od novega in je imel pol manj kilometrov.

Glede stroškov servisiranja težko komentiram kako drag je uradni servis. Volva kupil starega 4 leta in sem ga servisiral pri nepooblaščenem serviserju, ki se ukvarja samo z Volvo vozili, Audi pa se servisira na pooblaščenem.
Kar sem menjal izredno pri Volvu je bil senzor tlaka DPF-ja, ki je stal 137€ z delom in pa prednje fedre, ker je eden počil. Cca 165€ za oba in 25€ delo za menjavo. Za redni servis se mi cena ni zdela nič posebnega, cca 100€ z menjavo olja, filtra olja in zraka in filter za ventilacijo kabine. Filter goriva se je menjal na vsak drug servis in me je prišel dodatnih 20€. Avto sem samo pripeljal, počakal slabo uro in se odpeljal - nisem vozil svojega olja ali filtrov. Komplet prednjih diskov in ploščic Textar me je prišel 280€, če se pravilno spomnim. Skupaj z rednim servisom kjer so se menjali vsi filtri in še zamenjava plina in olja v klimatskem sistemu sem odkartal 420€ z nekaj popusta.

Pri Audiju se do sedaj ni menjalo še nič izrednega. Do sedaj redni servisi in velik servis. Redni servis pride na pooblaščenem servisu med cca 160 in 280€. Za prvi znesek se menja samo olje in filter olja, za drugega pa še vsi ostali filtri in olje. Velik servis skupaj z rednim servisom je znesel nekaj manj kot 1300€. Prednje ploščice pa mi je zamenjal serviser, ki mi je vzdrževal Volva, ker se mi je zdela cena 200€ precej svinjska na pooblaščenem servisu. Komplet ploščic in delo me je tako prišlo 65€.

Če bi sedaj kupoval nov avto bi vsekakor hrepenel po Volvu V60, ampak je cena novega previsoka, če upoštevam kakšen je letni prihodek gospodinjstva. Na drugi strani A4 s popusti pade v ustrezen cenovni okvir, vendar brez kakšnega pretiravanja pri opremi oz. oprema v stilu "vzameš kar imajo trenutno v ponudbi". Na koncu pa si rečem hvala bogu, da trenutno ne rabim kupovat novega vozila, ker dejansko ne vem kaj bi kupil. Volvo mi sline pocedi, pri Audiju ali Volvu bi moral pa prašička razbijat, če bi hotel kaj več opreme. Če pa bi že kupil Volva bi ga servisiral na pooblaščencu do izteka garancije, nato pa k mehaniku, ki mi je vzdrževal Volva, ker pooblaščen servis enostavno ni kompetenten kar se tiče znanja in kvalitete - imam bolj mlečne izkušnje z njimi. Edini, ki ga lahko pohvalim je Interclass na Viču.

Podatek iz druge roke... Kolega ima S60 D5 164KS motor. Servisira pri istem mehaniku kot sem servisiral sam, velik servis 400€ (servisni material je dobil precej ugodno, sicer bi prišlo okoli 600€). Material razen olja je nabavil sam. Z avtom nima nobenih težav, kupil rabljenega iz Nemčije po slikah brez, da bi si avto ogledal. Ima pa smešno nizko porabo v primerjavi z mojim 2.0TDI, ki ima 120KS. Jaz ga na umirjeni relaciji z vožnjo po omejitvah spravim na 5.7L/100km, njemu kuri v kombinaciji mesto/relacija pod 5,4L, brez posebnega truda.
Je pa zvok 5 cilindrov in navor, ki ga producira priceless.

Skratka pod črto bi rekel, da redno vzdrževanje Volva ni kaj bistveno dražje, če sploh od recimo Audija, VW ali BMW-ja. Opazne razlike so verjetno pri delih, ki niso ravno potrošna roba, ker je pač strošek proizvodnje večji na kos zaradi manjšega števila kosov.
Da odpre glavo pri D5? Verjetno ni edini. Verjetno tudi pri TDI-jih to ni redek pojav. Sem pa prepričan, da pri nobenem ni pogost pojav. Pri avtu je pač nek delež vzdrževanje nek delež pa sreča. Pri današnjem zmanjševanju stroškov proizvodnje in želji po vse večjem dobičku, se tehtnica zagotovo premika na stran večjega deleža sreče.

Pa en velik plus Volva je zame v tem, da jih ne kradejo kaj dosti :D

PS: Primerjat V50 in Focusa... No go. Že res, da si delita podvozje in del karoserije, ampak to je svetlobna razlika med njima ;) Izkušnja iz prve roke.