Napisal/-a leon_dobnik Ne sep 15, 2019 8:02 am
Najprej se moraš rešiti obsedenosti foka z značkami in značkarstva, sicer je tako ali tako nesmiselno, da ti sploh dajemo nasvete - nimam v mislih tebe direktno, ampak omenjena mehanika. Druga kar se moraš odločiti, ali ti je avto statusni simbol in podalšek kurca ter nekaj kar moraš pokazat sosedom, ali želiš samo npr. nekaj varnega, kar te pripelje od točke A do točke B. Predlogi:
- odloči se kakšen avtomobil potrebuješ - ali bo to polo razred, ali golf razred. Morda gledaš celo oboje in ko najdeš kar ustreza kriterijem po velikosti, ceni, varnosti in stanju vozila, ga pač kupiš
- glede nato, kako malo prevoziš, svetujem nakup bencinarja - dizel je smiselen, če delaš 25.000 do 30.000 km letno, rabljen dizel pa je še večji loto. Z vožnjo po pameti, se da tudi porabo bencina držati smiselno nizko
- ko narediš en nabor avtomobilov, ki so kandidati za nakup, poglej kdaj je bi prvi izdelan in kdaj je prišel novi model. Težave novih modelov so po dveh, treh letih odpravljene (pa splošen proces je bolj utečen, težav bo manj)
- pri seznamu avtomobilov, poizkusi izvedeti, kateri motorji so najbolj problematični. Primer: celotna WV grupa in 1.2 TSI motorji so bili masterclass polom. Sestra je imela novo ibizo, lepo dela z avtom, v 60.000 km ostala 3x na cesti, vsakič motor. Vozila s takim motorjem se izogibaj kot hudič križa
- porabo motorjev pogledaš na spritmonitor.de, odsvetujem nakup najosnovnejšega motorja, ker so ti vedno prešibki - posledično jih je treba bolj terat, več pijejo, itnp.
- nisem sicer navdušen nad izjavami mehanikov, ampak poznati človeka, ki ti bo avto rihtal za zmeren denar, je zlata vredno. Tudi to lahko, da prednost nekemu modelu
- na noben način ne kupuj avtomobila pri raznih preprodajalcih in NIKAKOR NE NA OBMOČJU CELJA, ker to je raj da boš nategnjen kot najstnica s strani bogato obdarjenega črnca. Kupi direktno od privat osebe (po možnosti 1. lastnik, dokazila o opravljenih servisih) ali avtohiše (groba ocena ali nategujejo pogledaš vozni park - če so vsi avtomobili dizli z magičnimi 90.000 - 120.000 km veš koliko je ura). S seboj imej nekoga, ki bo celoten avtomobil pregledal, oz. ga zapelji na AMZS na korenit pregled
Generalno pa je največja težava pri nakupu rabljenega avtomobila, da ne veš, kaj se je z njim dogajalo. Tisto kar naredi avtomobil po 100.000 km dober oz. slab je kako je bilo vozilo voženo in vdrževano - npr. gas na polno čez luknje na cesti, ali po pameti, teranje mrzlega, redno menjavanje olja (redno servisiranje in general), prestavljanje na rdečih obratih ali spet druga skrajnost prestavljanje prenizko, itnp - nobene škode ni, če te voznik (če je njegovo vozilo zapelje).