Firediver je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:Kaj bi pa ti drugega počel na pospeševalnem pasu?
Življenjsko bi bilo, da se avtomobili, ki na odseku avtoceste z veliko uvozi/izvozi gredo naravnost, da se prestavijo na prehitevalnega, ostali pa, ki nameravajo na izvozu ven, pa se dajo na voznega. Posledično imajo tudi oni, ki se 100 m kasneje vključujejo iz pospeševalnega dovolj praznine na voznem, da se varno vključijo na avtocesto. Pač taka logika, kot notranji in zunanji pas v rondoju.
Ampak neeee, treba je vozni pas zabasati do amena, ker je prehitevalni samo za prehitevanje! Analogno, vas nič ne moti, da nekateri v rondoju vozijo cel krog po zunanjem pasu preden izvozijo ven?
Saj ni treba iz enega ekstrema (stalno na prehitevalnem) v drug ekstrem (nikoli na prehitevalnega)...
Da, prehitevalni pas je za prehitevanje. In ko se pelješ mimo nekoga na pospeševalnem pasu, je to prehitevanje. Zato se, če je možno in varno in s tem ne oviraš nikogar, ki morda že prehiteva tebe, normalno prestaviš na prehitevalni pas in ko si mimo, se normalno prestaviš nazaj na vozni pas. Saj ni tako težko...
Če vidiš oz. oceniš, da revčku na pospeševalnem ne bo uspelo dovolj pospešiti, na prehitevalni pas pa ne moreš ,
je dovoljeno tudi malo zmanjšati hitrost in mu tako omogočiti varno vključitev na vozni pas - seveda, če to lahko narediš varno in s tem ne oviraš tistih za seboj.
Po drugi stani se lahko v promet varno vključiš le tako, da na pospeševalnem pasu (vsaj) izenačiš svojo hitrost s hitrostjo prometa na voznem pasu, kar res ne bi smelo biti tako težko, ker je 'tako opevani' vozni pas itak 'zabit s kamioni', ki pa vozijo z max. 90 km/h. Če ti pa na pospeševalnem ne uspe priti iz 40 do 90 km/h, pa delaš nekaj narobe.