Nimrod je napisal/-a:Dejstvo je, da proizvajalec zavaja uporabnike svojih vozil, pri 50km/h jim sugerira 4. prestavo, pri kateri so pospeški katastrofa. To je lahko celo nevarno, kadar se denimo pospeševalni pas ne nadaljuje v odstavnega ali pa kadar prehitevaš na dvosmerni cesti. Ampak zdej vsaj vem, kako se motor obnaša in bom pač pospeševal s 3.
Firediver je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:Kaj bi pa ti drugega počel na pospeševalnem pasu?
Življenjsko bi bilo, da se avtomobili, ki na odseku avtoceste z veliko uvozi/izvozi gredo naravnost, da se prestavijo na prehitevalnega, ostali pa, ki nameravajo na izvozu ven, pa se dajo na voznega. Posledično imajo tudi oni, ki se 100 m kasneje vključujejo iz pospeševalnega dovolj praznine na voznem, da se varno vključijo na avtocesto. Pač taka logika, kot notranji in zunanji pas v rondoju.
Ampak neeee, treba je vozni pas zabasati do amena, ker je prehitevalni samo za prehitevanje! Analogno, vas nič ne moti, da nekateri v rondoju vozijo cel krog po zunanjem pasu preden izvozijo ven?
J.McLane je napisal/-a:Nimrod je napisal/-a:Dejstvo je, da proizvajalec zavaja uporabnike svojih vozil, pri 50km/h jim sugerira 4. prestavo, pri kateri so pospeški katastrofa. To je lahko celo nevarno, kadar se denimo pospeševalni pas ne nadaljuje v odstavnega ali pa kadar prehitevaš na dvosmerni cesti. Ampak zdej vsaj vem, kako se motor obnaša in bom pač pospeševal s 3.
Poskusi enkrat peljat v klanec, tako da je motor pod obremenitvijo, ali pa poskusi zahodit na polno v 4. pri 40 kmh.
Kaj ti pokaže indikator predlagane prestave?
V kateri prestavi je optimalno vozit ni preprosta funkcija hitrosti, ampak je upoštevana tudi obremenitev, no vsaj mora biti, vsaj VW ima tako, drugih "sodobnih" avtov s kvačkalico pa nisem vozil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 130 gostov