Stran 4 od 6

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Ne okt 20, 2019 10:21 am
Napisal/-a Nimrod
Tisto identifikacijsko ploščico od motorja sem potem (po pol ure iskanja) končno našel, skrita je čisto tam noter v motorju, ga moraš skorda razstavit, če jo hočeš videt. Očitno je res bolj namenjena mehanikarjem kot pa navadnim voznikom.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Ne okt 20, 2019 4:05 pm
Napisal/-a void
Tale nalepka se nahaja na deklcu ketne na levi strani motorja. Ampak kot sem rekel, ključen je VIN.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Po nov 04, 2019 9:33 am
Napisal/-a Nimrod
Če slučajno koga zanima, ene par (subjektivnih) vtisov po parih tednih vožnje.

Plusi:
Avto je lepo dizajniran, tako od zunaj kot od znotraj, to je po mojem njegova glavna prednost. Tudi videti je dokaj prostoren za tako majhen avto, ker ima zelo skupaj stisnjen motor in ker so kolesa pomaknjena na obeh straneh zelo proti koncu avtomobila. Glede motorja (gre za najšikejšo različico z 90KM, slišal sem, da naj bi bil isti kot od Cliota?) sem se bal, da ne bo zmogel tistih klancev in da se bo "matral" na avtocesti, ampak ni nobenih problemov, čist normalno vozi v klanec in tud na avtocesti, če ne divjaš, se pravi, če voziš okrog 130km/h ta motor popolnoma zadošča.

Minusi:
Avto je sicer tih pri nižjih hitrostih, pri višjih pa je dokaj hrupen. Zanimivost je, da pri tem avtomobilu ni najtežje prestavljanje v prvo pri speljevanju, pač pa prestavljanje iz prve v drugo, tukaj najbolj "cuka", ne vem zakaj, moraš ali zelo počasi spuščat sklopko ali pa zelo pohodit plin. Po moje ena slabši strani avtomobila je multimedia (gre za sistem Media Nav evolution). Zemljevid za navigacijo mi je denimo napačno lociral naslov neke ulico, ki ni bila stranska, ampak ena glavnih cest v ne tako majhnem kraju (Domžale), tako da to bi moralo delovati brezhibno, pa ni! Velika težava je, da je pogled zemljevida (za moj okus) preveč približan (zoom in), sicer ga lahko oddaljiš, vendar potem izginejo stranske ceste. Potem kadar ni vnešen cilj navigacije, ampak imaš samo prižgan zemljevid, ne moreš naštimati, da bi bila trenutni položaj vozila ves čas v sredini zemljevida, pač pa ko se premikaš, znakec za položaj avtomobila sčasoma "pomakne ven" čez rob zemljevida. Nadalje pri multimediji imaš na zaslonu tudi meni Eco, kjer naj bi ti računalnik ocenil vožnjo z vidika porabe goriva, to kako pospešuješ, zaviraš, prestavljaš ti oceni z zvezdicami od ena do pet, problem pa je, da je vožnja vedno ocenjena enako, ne glede na to, če si dejansko porabil več ali manj goriva. Zadeva je sicer brez zveze, vendar imaš občutek, da Renault enostavno nateguje svoje kupce, obljublja jim nek program/asistenco, za katero se samo pretvarja, da jim zagotavlja. Velik problem je vožnja s funkcijo eco. Če vklopiš to funkcijo, lahko porabo goriva po moji izkušnji zmanjšaš za slab liter s približno 7l na 6l/100km. Vendar se zmogljivost motorja tako zmanjša, da denimo pri vključevanju na avtocesto enostavno ne pospeši dovolj hitro in moraš to funkcijo izklopit. Tudi pri vožnji v klanec jo moraš izklopit, ker enostavno ne zmore tistih klancev. V navodilih sicer piše, da se ECO izklopi, če do konca pohodiš plin, vendar se pri mojem avtomobilu to ne zgodi, ali vsaj ni opaziti. Skratka take malenkosti, šlamparije, zaradi katerih so Francozi Francozi in ne Nemci.

Toliko zaenkrat, sem se že dovolj razpisal.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Po nov 04, 2019 2:08 pm
Napisal/-a xxl
Ne sklepaj prehitro. Pri Nemcih imaš vozne programe tudi pri ročnem menjalniku, za doplačilo seveda, ki so totalen fake. Eko ti mora izklopit (imel Kadjara), mogoče ne čutiš, ker ima samo 90 KM, pa še to bencinskih, koliko se spomnim, kaj ste vzeli. Seveda je enak v Cliotu.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Po nov 04, 2019 2:26 pm
Napisal/-a TihaVoda
Glede izklopa Eco načina - pedalko moraš pohoditi čisto v poden, da začutiš rahel klik. Ko misliš, da si jo pritisnil do konca, pritisni še malo bolj, da začutiš omenjeni klik in se pedalka premakne še za par mm bolj globoko. To je tudi override za omejevalnik hitrosti, če bi se zgodilo, da bi moral pospešiti čez nastavljeno hitrost.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Po nov 04, 2019 4:22 pm
Napisal/-a Nimrod
xxl, Tihavoda, vidva sta imela oziroma imata Renaulta, kot je razbrati iz vajinih postov. Ali se pri vama, ko pritisneš plin do konca, potem tista zelena lučka ECO na inštrumentni plošči (po domače števcu) ugasne?

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Po nov 04, 2019 4:51 pm
Napisal/-a xxl
Mislim da ne, nisem te bedarije uporabljal, samo za probo, niti omejevalnika hitrosti, nikdar in na nobenem avtu.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: To nov 05, 2019 6:10 pm
Napisal/-a Nimrod
OK, hvala.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: To nov 05, 2019 6:49 pm
Napisal/-a ribko
Nimrod je napisal/-a:xxl, Tihavoda, vidva sta imela oziroma imata Renaulta, kot je razbrati iz vajinih postov. Ali se pri vama, ko pritisneš plin do konca, potem tista zelena lučka ECO na inštrumentni plošči (po domače števcu) ugasne?

Na kombiju se lučka ne ugasne. nevem pa kako je z ostalim renojevim modelim

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Sr nov 06, 2019 9:51 am
Napisal/-a Nimrod
OK

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 11:34 am
Napisal/-a Nimrod
Bom še par stvari dodal, če kdo mogoče razmišlja o nakupu tega avtomobila. Tisti slabi pospeški, o kateri sem govoril v enem izmed zgornjih postov, niso zaradi vožnje v načinu ECO, pač pa ker ta avto v 4. prestavi ful slabo pospešuje, če pospešuješ iz 3., pol je vredu. Nadalje funkcija ECO se dejansko izklopi, če pohodiš gas do konca, sem stestiral na strmem klancu, le da se takoj spet vklopi, tudi če samo malo (ne do konca) popustiš gas.

Izjemno moteča zadeva je, da je ponoči luč na predalu na sovoznikovi strani prižgana. Ko sem šel preverjat v navodila, tam piše, da se luč prižge avtomatično hkrati s pozicijskimi lučmi. Ker so pozicijske luči ponoči samodejno vklopljene (skupaj z nočnimi žarometi), je prižgana tudi ta luč na predalu. Zakaj je to dober, ne vem, verjetno je to ušlo pozornosti Renaultovih inženirjev.

Še ena moteča zadeva je, da se zadnji parkirni senzorji prižgejo samo, ko prestaviš v vzratno. Če je teren mal nagnjen nazaj, jest skoraj nikoli ne prestavljam vzratno, ampak samo pritisnem sklopko in pustim, da avto sam zleze nazaj in v taki situaciji bi mi zadnji senzorji prav prišli. Ne vem, kako imajo drugi avtomobili to urejeno.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 2:53 pm
Napisal/-a VW T4
Če se voziš v 4. prestavi 35km/h je normalno, da slabo pospešuje. Zato imaš menjalnik, da prestaviš v območje vrtljajev, kjer je optimalna moč!
Park senzorji, če bi ti piskali tudi ko nimaš v R prestavi, potem bi ti piskalo vsakič, ko bi stal v koloni in bi imel avto 0.5m za seboj ...

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 7:39 pm
Napisal/-a Nimrod
Fora je, da te tisti indikator (lučka) za spremembo prestave na števcu že pri 50km/h opozori, da moraš prestavit v 4. Ampak tudi pri starem Meganu, ki sem ga prej vozil, sem se brez težav s 4. vključeval na avtocesto, pri tem pa enostavno ne gre, preden ga priteraš do 90 ali 100km/h, si že globoko na odstavnem pasu.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 7:50 pm
Napisal/-a Renault VG
Moj bog ljudje, ja ta 0.9 Tce je mrtev pod 2000 obrati. Prejšnji Megane je imel verjetno krajše prestave in se je dalo pri tem pa pač ne. Pa če boš dobro pristisnil gas v 4. pri 50 km/h ti bo pokazalo da prestavi dol.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 7:58 pm
Napisal/-a Tattoo-
Nimrod je napisal/-a:Fora je, da te tisti indikator (lučka) za spremembo prestave na števcu že pri 50km/h opozori, da moraš prestavit v 4. Ampak tudi pri starem Meganu, ki sem ga prej vozil, sem se brez težav s 4. vključeval na avtocesto, pri tem pa enostavno ne gre, preden ga priteraš do 90 ali 100km/h, si že globoko na odstavnem pasu.
In kaj je smisel tega?! :noro

Mene so v avtošoli učili, da je pospeševalni pas nemenjen temu, da čim hitreje dosežeš avtocestno hitrost in tako kar najmanj oviraš ostali promet...ne pa podiranju daljinjskih rekordov zaradi slepega sledenja indikatorju priporočene prestave! :roll:

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 8:23 pm
Napisal/-a Firediver
In kaj je iz te teorije, ki smo se jo učili v avtošoli, sploh izvedljivo na naših avtocestah?
S kakšnim pospeševanjem na pospeševalnem pasu se lahko varno vključiš na avtocesto, če je tako opevani vozni pas zabit s kamioni?
Po prehitevalnem pa samo, ko prehitevaš, sicer moraš takoj nazaj na vozni pas delat gužvo, da se oni na pospeševalnemu še težje vključijo na avtocesto- seveda morajo na pospeševalnem samo pospeševati, ker so se tako učili v avtošoli in ker je pas pač - pospeševalni!
Budale!

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 9:46 pm
Napisal/-a danci1973
Kaj bi pa ti drugega počel na pospeševalnem pasu? :shock:

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 21, 2019 10:26 pm
Napisal/-a Nimrod
Dejstvo je, da proizvajalec zavaja uporabnike svojih vozil, pri 50km/h jim sugerira 4. prestavo, pri kateri so pospeški katastrofa. To je lahko celo nevarno, kadar se denimo pospeševalni pas ne nadaljuje v odstavnega ali pa kadar prehitevaš na dvosmerni cesti. Ampak zdej vsaj vem, kako se motor obnaša in bom pač pospeševal s 3. :vrum

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 6:08 am
Napisal/-a Firediver
danci1973 je napisal/-a:Kaj bi pa ti drugega počel na pospeševalnem pasu? :shock:


Iskal možnost vključitve na vozni pas preden se pospeševalni pas konča!
To pa - žal, ker avtošole tega ne učijo - ne pomeni, da se na pospeševalnem samo pospešuje in potem kar BUM na voznega, pa magari tik pred vozilo na voznem pasu.
Opažam sicer dobrodošlo prakso, da se vozilo na voznem pasu umakne na prehitevalnega, da se lahko vozilo na pospeševalnem varno vključi, ampak ko je sedaj taka gonja, da je vozni pas za se vozit, prehitevalni pa samo za prehitevati, je žal bolj varno, da se vsa vozila lepo nagnetejo na vozni pas in tisti, ki se na pospeševalemu vključuje, naj se pač je.be!
Najbrž je to zato, ker avtošole ne predvidevajo tako gostega prometa na avtocesti, gonijo pa nerealne scenarije. Get a life!

Življenjsko bi bilo, da se avtomobili, ki na odseku avtoceste z veliko uvozi/izvozi gredo naravnost, da se prestavijo na prehitevalnega, ostali pa, ki nameravajo na izvozu ven, pa se dajo na voznega. Posledično imajo tudi oni, ki se 100 m kasneje vključujejo iz pospeševalnega dovolj praznine na voznem, da se varno vključijo na avtocesto. Pač taka logika, kot notranji in zunanji pas v rondoju.
Ampak neeee, treba je vozni pas zabasati do amena, ker je prehitevalni samo za prehitevanje! Analogno, vas nič ne moti, da nekateri v rondoju vozijo cel krog po zunanjem pasu preden izvozijo ven?

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 7:35 am
Napisal/-a VW T4
Nimrod; a nas malo vlečeš za nos? Indikator prestave ti kaže, v kateri imej da bo optimalna poraba goriva. Če želiš pospeševat, pač zbiješ prestavo. Ali pa ti more tudi to računalnik sporočit. da zbij prestavo, če želiš pospeševat? Kot da prvič vidiš avto...