Stran 5 od 5

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 9:24 am
Napisal/-a void
Ne ukvarjajte se z njemu, to je nek otrok ki sploh nima izpita oz. ga je dobil včeraj. :roll:

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 9:53 am
Napisal/-a J.McLane
Nimrod je napisal/-a:Dejstvo je, da proizvajalec zavaja uporabnike svojih vozil, pri 50km/h jim sugerira 4. prestavo, pri kateri so pospeški katastrofa. To je lahko celo nevarno, kadar se denimo pospeševalni pas ne nadaljuje v odstavnega ali pa kadar prehitevaš na dvosmerni cesti. Ampak zdej vsaj vem, kako se motor obnaša in bom pač pospeševal s 3. :vrum


Poskusi enkrat peljat v klanec, tako da je motor pod obremenitvijo, ali pa poskusi zahodit na polno v 4. pri 40 kmh.
Kaj ti pokaže indikator predlagane prestave?

V kateri prestavi je optimalno vozit ni preprosta funkcija hitrosti, ampak je upoštevana tudi obremenitev, no vsaj mora biti, vsaj VW ima tako, drugih "sodobnih" avtov s kvačkalico pa nisem vozil.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 12:46 pm
Napisal/-a danci1973
Firediver je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Kaj bi pa ti drugega počel na pospeševalnem pasu? :shock:

Življenjsko bi bilo, da se avtomobili, ki na odseku avtoceste z veliko uvozi/izvozi gredo naravnost, da se prestavijo na prehitevalnega, ostali pa, ki nameravajo na izvozu ven, pa se dajo na voznega. Posledično imajo tudi oni, ki se 100 m kasneje vključujejo iz pospeševalnega dovolj praznine na voznem, da se varno vključijo na avtocesto. Pač taka logika, kot notranji in zunanji pas v rondoju.
Ampak neeee, treba je vozni pas zabasati do amena, ker je prehitevalni samo za prehitevanje! Analogno, vas nič ne moti, da nekateri v rondoju vozijo cel krog po zunanjem pasu preden izvozijo ven?

Saj ni treba iz enega ekstrema (stalno na prehitevalnem) v drug ekstrem (nikoli na prehitevalnega)...

Da, prehitevalni pas je za prehitevanje. In ko se pelješ mimo nekoga na pospeševalnem pasu, je to prehitevanje. Zato se, če je možno in varno in s tem ne oviraš nikogar, ki morda že prehiteva tebe, normalno prestaviš na prehitevalni pas in ko si mimo, se normalno prestaviš nazaj na vozni pas. Saj ni tako težko...

Če vidiš oz. oceniš, da revčku na pospeševalnem ne bo uspelo dovolj pospešiti, na prehitevalni pas pa ne moreš , je dovoljeno tudi malo zmanjšati hitrost in mu tako omogočiti varno vključitev na vozni pas - seveda, če to lahko narediš varno in s tem ne oviraš tistih za seboj.

Po drugi stani se lahko v promet varno vključiš le tako, da na pospeševalnem pasu (vsaj) izenačiš svojo hitrost s hitrostjo prometa na voznem pasu, kar res ne bi smelo biti tako težko, ker je 'tako opevani' vozni pas itak 'zabit s kamioni', ki pa vozijo z max. 90 km/h. Če ti pa na pospeševalnem ne uspe priti iz 40 do 90 km/h, pa delaš nekaj narobe.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 1:09 pm
Napisal/-a Firediver
Džabe ti je pospešiti na 90km/h, kolikor vozijo kamioni, če se ne moreš vriniti mednje- sploh, če se kamion pripravlja na prehitevanje tistega pred njim.
Ampak ja, pospeševati pa moraš. In potem? Ko je pospeševalnega konec in ni odstavnega naprej? Zavirati ne smeš, upočasniti tudi ne (halo, saj si na pospeševalnem!) in pač se moraš na grdo vriniti na vozni pas. Zelo nevarno je to slišati.

Hmm, kaj pravi avtošola za tak primer? Aja, takega primera sploh nima...

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 3:24 pm
Napisal/-a danci1973
Saj če si dovolj komplikator, lahko najdeš problem za vsako rešitev... :lol:

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Pe nov 22, 2019 4:42 pm
Napisal/-a Nimrod
J.McLane je napisal/-a:
Nimrod je napisal/-a:Dejstvo je, da proizvajalec zavaja uporabnike svojih vozil, pri 50km/h jim sugerira 4. prestavo, pri kateri so pospeški katastrofa. To je lahko celo nevarno, kadar se denimo pospeševalni pas ne nadaljuje v odstavnega ali pa kadar prehitevaš na dvosmerni cesti. Ampak zdej vsaj vem, kako se motor obnaša in bom pač pospeševal s 3. :vrum


Poskusi enkrat peljat v klanec, tako da je motor pod obremenitvijo, ali pa poskusi zahodit na polno v 4. pri 40 kmh.
Kaj ti pokaže indikator predlagane prestave?

V kateri prestavi je optimalno vozit ni preprosta funkcija hitrosti, ampak je upoštevana tudi obremenitev, no vsaj mora biti, vsaj VW ima tako, drugih "sodobnih" avtov s kvačkalico pa nisem vozil.


Ok, bom preveril.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Sr nov 27, 2019 10:34 pm
Napisal/-a Nimrod
Sem stetiral. Pri vožnji v klanec se indikator prestave res pozneje prižge, npr. ko voziš v 2. ti predlaga 3. prestavo namesto pri 30km/h šele pri 40km/h. Tudi na ravnini sem ga stestiral, pri vožnji v 4. pri 45km/h sem do konca pohodil plin, vendar tu indikator prestave ni pokazal ničesar.

Re: Kateri mini SUV izbrati?

Objavljeno: Če nov 28, 2019 9:01 pm
Napisal/-a VW T4
Čemu se tolko ukvarjaš s tem indikatorjem? Vozi kot ti paše... tisto ti samo sporoča pri najnižjih obratih da prestavljaš za kao najnižjo porabo.
Pa ja ti je jasno, da če želiš, da se avto kam premakne je treba zbit prestavo. Ali ti mora to indikator javit?