To je tudi res!J.McLane je napisal/-a:Saj Amaroka lahko opcijsko naročiš tudi s HD vzmetenjem in se pelje isto slabo kot ostali
Osnovno vprašanje se je nanašalo samo na udobje in to brez kakršnekoli omembe cena...tukaj je pa resni igralec dejansko samo Amarok, ker koliko MB X V6 si pa že videl na cesti?!J.McLane je napisal/-a:Motor ima pa res edini take prostornine in moči, ampak je cena tudi way out there... Ne ni res MB X ima tudi V6 pa še bolj udobno vijačno vzmetenje zadaj, pa še malo višjo ceno.
Oboje je en velik nesmisel...J.McLane je napisal/-a:Če iščeš udobje za 50k € potem je za premislit o Ford Ranger Raptor s Fox vzmetenjem (vijačne vzmeti zadaj), to se pa po terenu pelje kot po putru. Nosilnost Raptorja je znižana iz 1t na 620 kg.
Sedaj pa nazaj v realnost, kaj dobiš za 35k €, ki je kolikor toliko udobno?
- Stock Navara (vijačne vzmeti zadaj in nižja nosilnost).
- Ranger/Hilux/L200 z zamenjavo vzmetenja za 2.000 € - 5.000 €
Tattoo- je napisal/-a:Če kupuješ za 50k+ EUR in iščeš udobje so na voljo bistveno boljše alternative kot pa katerikoli pickup...če pa uporabljaš pickup za tisto za kar je dejansko namenjen (kot delovno vozilo), potem je pa pomembnost udobja tam na ene 36 mestu, ko izbiraš novo vozilo!
J.McLane je napisal/-a:Kombiji imajo veliko različnih izvedenk, recimo Transit ima 290, 310, 330, 350 in celo 470. Če si vozil 290 ali 310 morda res ni neke sile, poleg tega je še vprašanje kakšno je udobje spredaj vozniku in kaj se dogaja zadaj. Vem za Trafica 2900, spredaj niti nisi čutil nekega neudobja, ko si pa gledal v vzvratno ogledalo ko si peljal čez ležeče policaje kaj dela potnikom zadaj se pa človek mal zamisli. V kombiju pa voznik sedi še bolj na sprednji osi, poleg tega je tudi medosna (L2 ali L3) daljša kot pri pickupu, tako kot voznik ne čutiš toliko neudobja te zadnje osi.
Pojem udobja je zelo relativen, kakor za koga.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov