Stran 1 od 2

Pick up udobje

Objavljeno: Po sep 30, 2019 9:06 pm
Napisal/-a meganer
Kateri sodoben pick up je kao najbol udoben. Ker Renger me je zeloo razočaral (ja vem, da je to delovni avto) sam z tovornjakom se pa tudi ni za vozit.

Čisto informativno. Kakor imam v spominu je L200 najudobnejši.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 6:45 am
Napisal/-a Firediver
Najudobnejši bi moral biti Mercedes X, ker je bolj za udobje kot pa za delati.
Če ga L200 šiša, pa ne bi vedel.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 6:57 am
Napisal/-a xxl
Meni bi bil zanimiv z dvojno kabino, če bi lahko zadaj prevažal motor, ampak, kesoni so večinoma prekratki. :)

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 7:24 am
Napisal/-a Kristjan123
Vozil samo l200 tako da ne morem primerjat. Na asvaltirani cesti skozi ovinek moras kar sklenit kompromis proti temu kar ti tak avtomobil ponudi v zameno na drugih podrocjih. Vozniki in pricakovanja so razlicni ni druge kot poskusit.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 7:27 am
Napisal/-a J.McLane
Saj motor lahko prevažaš ob odprti zadnji stranici kesona.

Najbolj udoben bo načeloma tisti, ki ima najmanj nosilnosti. Večina današnjih pickupov je neudobnih ravno zaradi tega dejstva, v keson lahko naložiš skoraj 1 tono tovora, vzmetenje pa ni pri nobenem prilagodljivo (zračno ali kako drugače). Fizika je popolnoma enaka kot pri prazni tovorni prikolici.

Torej najbolj udobni: Navara, MB X, Ranger Raptor...

Se pa da marsikaj narediti "aftermarket", da je zadnje vzmetenje mehkeje, ponavadi v navezi z vgradnjo zračnega vzmetenja.

Za tale primer vem:
https://siol.net/avtomoto/testi/kaj-in- ... oto-473571
Vzmetenje je predelal tule: http://www.marolt4x4.com/sl/

Imaš še veliko dražjo varianto (3k+ €) VB Full-Air za Rangerja, MB x, Navaro, Amarok. Ampak v resnici ne vem koliko tako vzmetenje naredi na udobju, ker v osnovi so ti kiti za še višjo nosilnost.

Najceneje je jasno keson naložit z nekim tovorom in to ves čas voziš s sabo :lol:

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 8:04 am
Napisal/-a chad
Zanimivo, ford transit (kombi furgon, no saj pa tudi večina ostalih novih kombijev) pa ni več prazen neudoben. Ko je prazen ni direktno na listnatih vzmeteh, ampak mislim da na dodatnih amortizerjih, v glavnem zadeva je zelo sprejemljiva in se da vozit brez muke, ni skakanja po cesti. Medosna razdalja nima toliko veze, ker sem peljal in L2 in L3 in je v obeh primerih enako blaženo, L2 je pa že nekaj takega kot ranger z medosno. Jaz bi vgradil blazine pa je.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 8:25 am
Napisal/-a J.McLane
Kombiji imajo veliko različnih izvedenk, recimo Transit ima 290, 310, 330, 350 in celo 470. Če si vozil 290 ali 310 morda res ni neke sile, poleg tega je še vprašanje kakšno je udobje spredaj vozniku in kaj se dogaja zadaj. Vem za Trafica 2900, spredaj niti nisi čutil nekega neudobja, ko si pa gledal v vzvratno ogledalo ko si peljal čez ležeče policaje kaj dela potnikom zadaj se pa človek mal zamisli. V kombiju pa voznik sedi še bolj na sprednji osi, poleg tega je tudi medosna (L2 ali L3) daljša kot pri pickupu, tako kot voznik ne čutiš toliko neudobja te zadnje osi.

Pojem udobja je zelo relativen, kakor za koga.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 9:36 am
Napisal/-a Firediver
Pri starih Fiat Ducatih vem, da sta bili vsaj dve verziji različnih "trdot" podvozja (tovorni ali kamper), pa najbrž je bila še kakšna tretja verzija za furgone.

Za Pick-up pa opažam, da imajo potniške (udobnejše) verzije keson bolj za šminko (ker brez njega to ni pick-up), ni pa to toliko uporabno zaradi višine nakladanja, neodporna obloga na udarce, majhna nosilnost, znotraj pa vse tapecirano in usnje na sedežih.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 10:01 am
Napisal/-a PogachnyK
A pick upa se kupi zaradi udobja?

Zgleda nekateri obožujejo sadomazo. Tako telesni kot finančni.

Najcenejša Fiat Panda je udobnejša od teh lojtrnih vozov.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 12:03 pm
Napisal/-a DX5050
Edini pick up ki sm ga vozil je bil L200 (mislim da letnik 2012). To je bil res tak občutek, kot bi vozil kamion... se vsak kombi lepše pelje.

Glede novih pick upov, pa mislim da ima navara celo fedre zadaj in ne listov, tako da je mogoče kaj bolj udobna.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 12:47 pm
Napisal/-a Tattoo-
Če se pri pickup-u išče "udobje" oziroma vozniško izkušnjo čim bolj podobno osebnemu vozilu, potem po mojih izkušnjah pride v poštev samo VW Amarok...vsa ostala konkurenca (L200 / Hilux / Navara / Ranger) enostavno ni na nivoju, saj je veliko bolj "delavska" in posledično neudobna (neobtežena pa tudi precej klavrna kar se samih voznih lastnosti tiče). Amarok je tudi edini, ki ima V6 motor (kar je OGROMEN plus) in zaradi katerega si lahko že kar perverzno hiter...večina enostavno ne pričakuje, da ima tak kolos lahko take pospeške! :shock:

Se pa strinjam s @PogachnyK...pickup-a se ne kupi zaradi udobja oziroma za normalno vožnjo, ampak zato ker tako vozilo nujno potrebuješ! :roll:

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 1:13 pm
Napisal/-a J.McLane
Saj Amaroka lahko opcijsko naročiš tudi s HD vzmetenjem in se pelje isto slabo kot ostali :lol: Motor ima pa res edini take prostornine in moči, ampak je cena tudi way out there... Ne ni res MB X ima tudi V6 pa še bolj udobno vijačno vzmetenje zadaj, pa še malo višjo ceno.

Če iščeš udobje za 50k € potem je za premislit o Ford Ranger Raptor s Fox vzmetenjem (vijačne vzmeti zadaj), to se pa po terenu pelje kot po putru. Nosilnost Raptorja je znižana iz 1t na 620 kg.

Sedaj pa nazaj v realnost, kaj dobiš za 35k €, ki je kolikor toliko udobno?
- Stock Navara (vijačne vzmeti zadaj in nižja nosilnost).
- Ranger/Hilux/L200 z zamenjavo vzmetenja za 2.000 € - 5.000 €

Re: Pick up udobje

Objavljeno: To okt 01, 2019 2:22 pm
Napisal/-a Tattoo-
J.McLane je napisal/-a:Saj Amaroka lahko opcijsko naročiš tudi s HD vzmetenjem in se pelje isto slabo kot ostali :lol:
To je tudi res! :lol:
J.McLane je napisal/-a:Motor ima pa res edini take prostornine in moči, ampak je cena tudi way out there... Ne ni res MB X ima tudi V6 pa še bolj udobno vijačno vzmetenje zadaj, pa še malo višjo ceno.
Osnovno vprašanje se je nanašalo samo na udobje in to brez kakršnekoli omembe cena...tukaj je pa resni igralec dejansko samo Amarok, ker koliko MB X V6 si pa že videl na cesti?! =P
J.McLane je napisal/-a:Če iščeš udobje za 50k € potem je za premislit o Ford Ranger Raptor s Fox vzmetenjem (vijačne vzmeti zadaj), to se pa po terenu pelje kot po putru. Nosilnost Raptorja je znižana iz 1t na 620 kg.

Sedaj pa nazaj v realnost, kaj dobiš za 35k €, ki je kolikor toliko udobno?
- Stock Navara (vijačne vzmeti zadaj in nižja nosilnost).
- Ranger/Hilux/L200 z zamenjavo vzmetenja za 2.000 € - 5.000 €
Oboje je en velik nesmisel...

Če kupuješ za 50k+ EUR in iščeš udobje so na voljo bistveno boljše alternative kot pa katerikoli pickup...če pa uporabljaš pickup za tisto za kar je dejansko namenjen (kot delovno vozilo), potem je pa pomembnost udobja tam na ene 36 mestu, ko izbiraš novo vozilo! :roll:

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Sr okt 02, 2019 10:12 am
Napisal/-a PogachnyK
Slika

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Sr okt 02, 2019 10:25 am
Napisal/-a J.McLane
Tattoo- je napisal/-a:Če kupuješ za 50k+ EUR in iščeš udobje so na voljo bistveno boljše alternative kot pa katerikoli pickup...če pa uporabljaš pickup za tisto za kar je dejansko namenjen (kot delovno vozilo), potem je pa pomembnost udobja tam na ene 36 mestu, ko izbiraš novo vozilo! :roll:


Jah ne vem, sam si v to debato pripeljal Amaroka, ki je med dražjimi, sicer se pa strinjam, če nimaš namena uporabljat tistega kar nudi pickup (odprt keson, nosilnost, terenske zmogljivosti) potem nima kaj dosti smisla razmišljati o njem.

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Sr okt 02, 2019 6:45 pm
Napisal/-a alexwell
mislim, da je trenutno toyota hilux brez konkurence v tem razredu

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Če okt 03, 2019 9:17 am
Napisal/-a jack86
No ja, glede na to da ima hilux fiksno zadnjo premo je pol k..ca od udobja. Avto je dober, trpežen in vse drugo razen udoben.
Ne govorim na pamet, z njim sem službeno prevozil v nekaj letih 50.000km po afriških cestah.

A nimajo vsi pick-upi zadaj fiksno premo?

Je pa precejšnja razlika, ali sediš na zadnji klopi, ali pa si voznik/sovoznik. In tako kot je nekdo napisal, če je dobro obtežen je precej bolj udoben :D

Slika
Slika

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Če okt 03, 2019 7:05 pm
Napisal/-a cruiser1
Če želiš udobje in uporabnost potem pride v poštev edino full size pick up made in usa. Teli euro azijski nadomestki so en brezvezen klinac.

Triggered by american cars in ...3,2,1... :lol:

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Če okt 03, 2019 7:26 pm
Napisal/-a alexwell

Re: Pick up udobje

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 7:01 am
Napisal/-a chad
J.McLane je napisal/-a:Kombiji imajo veliko različnih izvedenk, recimo Transit ima 290, 310, 330, 350 in celo 470. Če si vozil 290 ali 310 morda res ni neke sile, poleg tega je še vprašanje kakšno je udobje spredaj vozniku in kaj se dogaja zadaj. Vem za Trafica 2900, spredaj niti nisi čutil nekega neudobja, ko si pa gledal v vzvratno ogledalo ko si peljal čez ležeče policaje kaj dela potnikom zadaj se pa človek mal zamisli. V kombiju pa voznik sedi še bolj na sprednji osi, poleg tega je tudi medosna (L2 ali L3) daljša kot pri pickupu, tako kot voznik ne čutiš toliko neudobja te zadnje osi.

Pojem udobja je zelo relativen, kakor za koga.


350 L3 H2 nov kombi. S praznim se peljem bolj udobno kot v avtu na 18" nizkih gumah, zato sem ga tudi vzel, zelo zadovoljen, saj pri nas skoraj nikoli ni večje teže. Master ima L3 še daljšo medosno, tam se čuti, da plava na račun dolge medosne in je super, samo za obračat je bil pa bolj štorast. Me preseneča, koliko ljudi potem jaha v pick upih, v glavnem jih vidim zadaj prazne.