Mi imamo doma že od novega takšnega tourega letnik 2007, sicer 3.0 motorjem. Zakaj 3.0? Ker je avto težak tam nekje 2,4 tone in res nam ni žal, da smo vzeli močnejšega. Pri 3.0 sta sicer 2 verziji, ena z 225 in ena z 240 konji. Naš ima prevoženih udi 140.000. Verjetno nam nihče ne bo verjel, da jih ima toliko, če bi ga prodajali. Hibe avtomobila na splošno? Kljub temu, da ročno odtegneš, še kar kaže znakec. Rešitev je da samo malce rukneš z nogo v pedal in lučka neha svetit. Nobena težava v bistvu. Slabo so pa narejeni ti zračniki od ventilacije, ko nastavljaš smer pihanja. Obupno slabo, nam so popolnoma vsi se zlomili. Preveč robat ne smeš bit niti do plastične ročke za ročno odtegnit, ker se zlomi. Večina lučk, ki se pojavi na armaturki dejansko ni posledica okvare, ampak se senzorji očitno malo zmedejo in kdaj kje kakšna lučka posveti, ki potem hitro neha svetiti. Naš ima še zračno vzmetenje. Super stvar kar se tiče vožnje skozi luknje, ker jih res preplava, nam je crknil sicer nek del in to mislim, da je bil tudi 2.največji strošek v 12 letih (300 evrov). Najdražja je bila ksenonska luč, ki sledi smeri volana, ta parabola je namreč crknila in je treba luč zamenjati, kar je 1200 evrov. Vmes pa seveda so bile kakšne manjše okvare kot je recimo hupa, počena cevka za klimo in kakšna žarnica odzadaj in pri tablici kar pa je itak potrošni material. Na splošno gre za zanesljiv avtomobil (previdevam, da zato ker je facelift), ki se tudi po 12 letih še vedno odlično pelje in dobro izgleda. Ko pa pride na kak teren, se pa tudi obnaša kot pravi terenec in pri tem avtomobilu 4x4 res ni za okras. Poraba je pa tako, da na kratke relacije po kakšnih hribih, regionalni...takoj povprečna 13l, na dolge razdalje, recimo do dalmacije pa po avtocesti, če se voziš večinoma 170 na uro, 9,5-10 litrov, kar se mi zdi na moč in težo ter višino avta precej dobro. Pri 170 se pa ta avto tudi pelje neverjetno lahkotno, motor se ne matra, obrati so nizko...Menjalnik je super (6 stopenjski avtomatik), če je le ustrezno servisiran (menjava olja!). Rja se seveda ne pojavlja, pri takšni ceni se še 20 let ne bi smela
Na kratko: dober avto z nekaj elementi, ki so nelogično slabe kakovosti, ampak ne vplivajo nekaj na funkcionalnost in voznost avtomobila in če prištejemo dobre plati (udobna vožnja, dober 4x4, zmogljiv motor, res debel pleh karoserije, solidna poraba, dober menjalnik, varnost, še vedno dober izgled...), je jasno, da gre za prijeten avtomobil, ki se ga da dokaj ugodno servisirati. Sploh motor sam do zdaj res razen rednega servisa, ni rabil nobenega posega, kak del pa seveda zna pošteno odpret denarnico, naprimer kakšno zračno vzmetenje, če crknejo ta pravi deli.