Pozdrav po dolgem casu mogoce je prisel cas ko sem se navelical svojega Cla, ceprav se vedno po vec ko 3letih vse bp.. V oci mi je padla nova Mazda 3 bencin..testi so res neverjetno dobri glede kvalitete. Cene so nekje 22t tako da ne bi kaj veliko doplacal...torej kaj menite o novi Mazdi 3 oz. ce je kdo od vas lastnik?
Pomoje še ni prav veliko lastnikov novih mazd v slo, tako da bo verjetno najboljši nasvet, da se greš najprej v salon usesti v eno in zatem še na testno vožnjo in boš sam videl, kako ti odgovarja.. Jaz sem ravno prejšnji teden sedel v novi CX-30 in se mi zdi, da je z mazdami tako, da ali ti je izjemno všeč in poštekaš ta njihov drugačen dizajn oz. filozofijo, ali pa ti je čisto mimo oz. ti sploh ne potegne, nekako se mi zdi, da vmesne stopnje ni..
Sam menim da z njo nič ne zgresis. Avto je kvaliteten. Dobro se pelje, predvsem volan izstopa od konkurence. Slaba lastnost Mazd je lak in barve. Sicer pa priporočam obisk mazda foruma.
Edini minus meni osebno pri mazdah so motorji (kar se tiče poskočnosti). Precej anemično vse skupaj. Kot sem prebral v mnogo testih, tudi novi skyactive x precej dobro skriva tistih 180 hp.
Jah ni turbo. 120 konjski je precej len, ker je elektronsko omejen. 165 konjski je precej bolš, je pa vseeno treba v obrate gnat da piči. Sam to je nekak za večino atmosvercev.
165 konjski v novem modelu ni več na voljo, lahko pa 120ko čipaš na takšno moč... Ja atmosferca se pač vozi malo drugače od turbaka, se prilagodiš temu in to je to...
Motor ima v osnovi 165 konjev in je elektronsko omejen na 120 ali 122 konjev, zato je pri teh dveh moč od nekje 4000 obratov naprej konstantna in se ne viša več z obrati, tako da vse kar rabi popravit je po domače povedano, da ga "odpre" čez celotno območje obratov, pa imaš 40 konjev več... https://www.youtube.com/watch?v=7Fuy7KJIS4E
To, da se atmosferca vozi drugače kot turbaka je slab izgovor. Na pamet nebom govoril, ker mazde 3 s tem 180 konjskim motorjem še nisem peljal (v vseh testih omejajo, da precej dobro skriva 180 hp), ampak ko sem malo gledal čase pospeševanja, jo cca. 200 konjski turbaki (megane gt/308 gt/leon fr 2.0 tsi 190, civic 1.5t...) naščijejo kar konkretno, kljub zanemarljivi razliki v moči. Kar se tiče pa "odpiranje" motorja, pa niso mazdini motorji edini, pri katerih lahko to storiš. Tudi turbaka lahko precej odpreš...
Ja je res da ima 120 konjski daljše prestave kot 165., ampak je razlika vseeno opazna po čipiranju. Sedaj pa z večjimi obrati dejansko dobiš večjo moč.
Sam za novo generacijo ne vem, če je isti motor pol.
Če bi hotel imeti cca. 150 hp bencinarja, definitivno nebi vzel 120 konjske mazde in jo naknadno čipiral, ker je na trgu precej alternative. Boljše alternative (kar se motorjev tiče).
Ti veleznalec stein...nisi povedal pa prav nič novega. Da je po čipiranju razlika opazna? Ma nemoj...
Po pregledu tistega prilimanega linka, kjer naj bi dvignil moč na 175KM mi je zanimivo, da prirastek 55KM poviša navor samo za 8nm (prej 215nm potem 223nm) Očitno prestavna razmerja res niso posrečeno izbrana...(prejšnjo linijo avta s tem bencincem sem vozil cca 400 km po AC)
Malo razlike vseeno mora biti med 2.0 Skyactiv-G in Skyactiv-X, ker ima slednji kompresor in 224 Nm razvije pri 3.000 rpm, ni baš nešto, je pa bolje kot G verzija.
Prius (prodan): Prius (2018): Hilux (prodan): Subaru XV Bi-Fuel:
Sam imam novo Mazdo 3 - (bencin 122 ) malo več, kot dva meseca. Bolj, kot zunanjost me je pri nakupu prepičala notranjost, ki je izdelana res kvalitetno in stilsko Tudi sedeži so zelo udobni. Edino piano plastika v sredini kabine, bi lahko bila uporabljena v malo manjšem obsegu.
Glede preglednosti nazaj se kaj hitro navadis, pa tudi HD kamera, ki jo dobis ze v Plus paketu ti da jasno sliko kaj se dogaja zadaj.
Kot je bilo ze slišano, je najvecji manko motor, ki pač ni ravno poskočen. Meni to ravno ne moti pri umirjeni vožnji, je pa res, da me pri uvozih na avtocesto malo spravlja v zadrego. Pri sami voznji pa to malo odtehta volan in natančen menjalnik.
Trenutna poraba je 6,5 pri čemer se večinoma vozim po podeželjskih cestah.
sašo5 je napisal/-a:Po pregledu tistega prilimanega linka, kjer naj bi dvignil moč na 175KM mi je zanimivo, da prirastek 55KM poviša navor samo za 8nm (prej 215nm potem 223nm)
To je razlika pri max. momentu - ampak poglej razliko v navoru pri 5500-6000 obratih - tam je razlika 30Nm...
Ja, pri neuporabnih obratih. To čipanje je en d...k, če ti ne dvigne navora pri nizkih vrtljajih. Vzrok za to pa je seveda, da je to atmosferec. To dviganje moči nad 4k obrati je uporabno samo za mularijo in divjanje in nima uporabne vrednosti v normalni vsakodnevni vožnji. Posledično pa ti porabo dvigne v višave, ker moraš motor gonit v visoke obrate. Že serijski 122hp motor v Mazdi CX-30 pije 9l (Srbski test vrele gume).
Po moje je to slaba poteza Mazde, da vztraja pri atmosfercih in razvojem Skyactive-x mottorja. Raje bi se naj posvetili (če že nočejo uvesti turbaka), razvoju hibrida z večjo podporo elektrike, ki bi nadomestil manjko navora atmosferca.
Kdaj ga pa goniš v visoke obrate? Samo ko prehitevaš ali se vključuješ na AC, za tistih par sekund je pa čisto vseeno če poraba narase in se motor malo zadere, bolj vidim problem v tem ko bi vsi radi imeli ročni menjalnik potem se jim pa ne da šaltat.
Moč v visokih obratih je še vedno boljše kot pa, da te moči sploh ni nikjer.
Prius (prodan): Prius (2018): Hilux (prodan): Subaru XV Bi-Fuel: