Napisal/-a Steinkauz Po nov 04, 2019 8:43 pm
Lastnik prejšne 120km, čipirane na 165.
Po čipiranju je motor opazno boljši, še vedno ga za prehitevanje morš gonit v obrate.
Pri nizkih obratih je len, samo jst pač menjam za prestavo ali dve dol, ko rabim. Ko se zvrti je pa kr veselo.
Kljub temu imam povprečje 7.0 litra na 100km.
S tem, da nima tako kompleksnih motorjev, kot so turbo in ti ima manj za crknit, torej teoretično manj potencialih problemov.
Olja ne pije nič.
Preglednost je tko tko. A steber je precej velik, če zadnjo šipo je tut bolj švoh in sm si zmonital sam kamerco (skor isto k original 40eur + 1-2 uri dela).
Na določenih delih se pleh čuti res tanek, recimo zadnje vrata.
Lak nisem opazil, da bi bil kaj posebej občutljiv, imam pa na sprednji šipi pri 5 let starem avtomobilu precej prask, samo to je pomoje prejšni lastnik neki čudn mogu počet.
Zadnji zavorni diski so poddimenzonirani (to mi je na original servisu reku) in jih bom mogu spomladi menjat. 4 leta oziroma 70kkm. Bom menjal za ATE pa upal, da kej dlje zdržijo.
Zvočna izolacija bi bla lahk bolš.
Luči se mi zdijo čist super, snop je sicer malo ožji kot pri halogenki, samo nese pa dlje.
Drugače pele se super, res se dobro drži ceste. Je malo trše podvozje kot sm ga imel na Golfu, ma ni krize.
Lega za volamom oziroma sedeži so tudi kul.
Men eden lepših avtov za nek normalen denar. Nov model mi je sicer v določenih pogledih lepši kot prejšni, v drugih pa grši.
Sam sem jo kupil 3 leta staro z 46kkm in jo uvozil iz Nemčije za 13000eur skupaj z vsemi stroški.
V slabih 2eh letih samo redni servisi.
Zaenkrat zadovoljen, res pa da bi z turbo opcijo motorja vsekakor vzel to. Mislm, da za par let bo vsekakor še.
Menim da je mazda 3 za bolj mlade ljudi (ali pa vsaj po duši).
Folk, ki se pizdi, da ga je treba gnat v obrate, da piči, je verjetno bolj za kak golf TDI karakter.