Gledam rabljena vozila pa mi je v oko padel Ford Mondeo. Zanimam se za letnik od 2015 - 2017, 2.0 diesel (150KM), titanium oprema in avtomatik. Ima kdo kakšne izkušnje s tem modelom, realna poraba, morebitne serijske okvare, kakovost izdelave (črički),...?
Hladilnik zna spustit, tud termostat je za kontrolirat (problem novejših vozil-plastika,...). Sem vozil avtomatika in se odlično pelje. Lepo menja, hitro, brez cukanja. V kolikor redno vzdrzuješ ne bi smelo biti težav, vsaj nič več težav, kot pri konkurenci.
Definitivno priporočam Titanium opremo in LED žaromete.
Ja kot piše zgoraj hladilniki vode so bolj švoh in začne po malem puščat med plastiko in satovjem, pri malo večji kilometrini (cca 200k) zna spustit ohišje termostata in kak EGR lahko začne štekat, drugih problemov načeloma ni. Menjalniki so ob predpisanem rednem vzdrževanju (menjava olja in filtra menjalnika vsakih 60 kkm) zelo zanesljiva zadeva...
Zanimivo je, da so redni servisi za Mondea celo nizji kot za Focusa. Cene rezervnih kosov so nekje na nivoju VW ja. Kot je napisal Nejc, brezhibnost/vzdrževanost menjalnika je pomembna, ker so cene popravila le tega lahko zelo visoke. Je pa pri vozilu tega ranga in z dizelskim pogonom vedno priporočljivo imeti na rezervi od 1.000 - 1.500 eur za morebitne izredne stroške, da se lažje spi. Do 300k km bi moralo biti dovolj.
Lahko ti povem primerjavo mondeo - passat 2015. Mondeo ima manj oz nima čiričkov - passat veliko čričkov Mondeo touchscreen deluje do kurca - passat deluje dobro Mondeo veliko lepše blaži lukinje in ovinke - passat začne kar poskakovat (limozina v obeh primerih) Led luči inata oba super Porabo ima passat nižjo Izgleda mondeo veliko bolje Pri passatu sediš zelo blizu vetrobranskega stekla, ima majhno armaturko, v mondeotu vetrobranskega stekla ne dosežeš in je velika armaturka - dobesedno filing, da si v veliki ladji, passatu to manjka.
Obvezno titanium ker sedeži v trend/bussiness so slabi in nima digitalnih števcev.
@immbm13, pisal si, da priporočaš vsaj 2016. Kakšna je razlika v primerjavi s prvimi 2015 modeli? Tudi sam izbiram mondea in sem opazil, da imajo letniki od 2016 naprej spredaj pri meglenkah LED dnevne luči v primeru, da ima avto zasenčene 'halogenke'. Pri Dynamic LED pa so dnevne LED že v luči sami in so spodnje meglenke okrogle kot pri 2015. Edino to spremembo sem jaz opazil - je še kaj bistvenega poleg vizualnega izgleda, so odpravili kakšno večjo težavo, ki se je pokazala pri prvih 2015 modelih? Hvala.
Nekaj razlik med 2015 in 2016 je. Pri prvih modelih 2015 je bilo nekaj tezav s termostati in nekaterimi komponentami, ki se niso bile optimirane (malce manjsa zanesljivost) 2016 model ima vgrajen sync3 namesto sync2, ki ze ima android auto, car play in bistveno boljso odzivnost (sync 3 sloni na blackberry u, sync 2 pa na miscrosoftu!) Digitalni cluster je updatean in ima vgrajene dodatne opcije, kot so npr. boljsi pregled nad porabo, digitalni speedo,...
Dnevne luci v podrocju meglenk imajo samo nekateri osnovnejsi modeli brez led dinamicnih luci.(st line,...)
Misljeno je bilo nadgradnja v smislu na obstojece komponente in nizkimi stroski. Tole kar je uporabnik yeo napisal pa je potrebno odstranit display, ter zamenjat modul in anteno. Strosek cca. 400 eur ali vec(ebay), kar se meni osebno zdi prevec, da bi se spustil v ta projekt. Da bi pa zaradi tega iskal samo model, ki ima sync3... hmmm, kaj pa vem, ce to igra tako pomembno vlogo pri nakupu. Lp
Definitivno ni vredno menjave ali zaradi tega iskanje izkljucno Sync3. Po enem tednu se itak navelicas in je vseeno kaj je vgrajeno. Prav tako je touchscreen neuporaben med vožnjo, ker ne moreš vozit in tipkat...
Se pa da odklenit navigacijo na sync2, če ga dobiš brez (ima že vgrajeno, samo malo kodiranja in nakup map na SD kartici)