Stran 1 od 2

Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 9:01 am
Napisal/-a soso
Za letnike 2015, 16 me zanimajo paketi opreme in kako si sledijo? Obstaja kaksna stran, kjer je lepo razvidno kar me zanima?Momentum, business, kinetic, ocean, summum, r design...
Opazam tudi, da obstaja business in buisness sport-razlika samo v zunanjosti? Kaj pa podvozje je pri "sportnih" razlicicah trse?

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 9:09 am
Napisal/-a jack86
Težka, sploh na tem forumu. Tukaj so specialisti za nemce :D

Kar se tiče skandinavcev poizkusi na njihovih forumih. Mogoče je tole tudi za my 2015 veljalo: https://www.volvocars.com/si/vozila/nov ... 40/izvedbe

Priporočam ti, da se izogneš powershiftu... Drugače pa cukr od avta.

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 1:55 pm
Napisal/-a soso
Smejim se prvemu stavku :-)

Tole stran sem ze pogledal. Mi ne koristi kaj dosti oz. to kar mene zanima ne najdem tukaj.

Powershift - govorimo o podobni zadevi kot ima Ford? Ce ja potem ne vidim problema. Imam v mojem avtu in nimam pripomb, zadovoljen!

Bom se registriral na volvo forumu.

Hvala

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 2:39 pm
Napisal/-a AssKicker
Načeloma si opreme sledijo z kinetic, kar je osnova, potem momentum, ter summum. Imaš tudi inscription ter executive (ampak to ni pri vseh modelih)., kar naj bi bilo top. Business je pomojem samo dodatek k opremi, prav tako ocean race (platišča, malo zunanjost, predvsem notranjost), winter, ter rdesign, kateri pa spremeni podvozje, zunanjost ter notranjost. Imaš kakšne primerke, ki so kinetic, pa so ob nakupu naročili še veliko opreme, tako da so lahko opremljeni skoraj podobno kot summum. Ampak tudi summum oprema ne pomeni, da ima avto popolnoma vse :) Še majhen nasvet: izogibaj se D2 motorjev, ki imajo 1560 ccm.

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 3:03 pm
Napisal/-a soso
Hvala za tole! Zdaj bo malce lazje gledat in primerjat.

So bile tezave z D2? Avto bo kot drugi avto pri hisi in bi zamenjal 1.6tdi 110KM, zato me pomanjkanje moci ne skrbi, seveda pa bi vseeno raje D3, ampak izbira je dosti vecja D2 z 120KM, ter cenovno so seveda ugodnejsi, ce primerjam iste letnike do max. 130000km.

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 3:17 pm
Napisal/-a Firediver
D2 izvira iz PSA, pa ne vem, kaj bi bilo tako hudo narobe z njim, da tudi v Volvu ne bi bil dober.

EDIT: do leta 2015 je bil D2 PSA 1560ccm, po 2015 pa Volvotov 1969ccm dizel...

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 4:27 pm
Napisal/-a whitee
Kolikor sem bral, lahko ti novi Volvotovi motorji (od 2015) naprej imajo težave s puščanjem olja, tudi kakšna turbina gre občasno. Je pa podobno pri starejšem modelu z PSA motorjem.

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 6:14 pm
Napisal/-a Aesthetics
Ko je ravno govora o Volvo V4, bi prosil za kaksno informacijo glede T3 in T4 motorjev, letnik 2016/17. Torej 2.0 motor 112/140 kW.
Imajo kaksne specificne tezave?

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe jan 03, 2020 8:43 pm
Napisal/-a jack86
soso je napisal/-a:...

Powershift - govorimo o podobni zadevi kot ima Ford? Ce ja potem ne vidim problema. Imam v mojem avtu in nimam pripomb, zadovoljen!
...
Hvala


Ja, fordov menjalnik. No, pred kratkim sem ga moral dati generalno obnoviti. V Lescah pravijo, da je to Powrshit in na cca 200kkm je treba vse obnovit.
Glede D2 1.6 motorja nimam pripomb. Za vsak dan v prometno konico proti Lj nikoli ne pride v poštev vseh 120km.

Boljša polovica ima V40 D2 powershift kinetic osnovno opremo, z večino dodatne opreme, le radarski tempomat manjka. In samo ročna klima :D

Je zelo simpatičen avto. Če rabljeno kupuješ od dilerjev, pa bodi pazljiv pri volvih. Kilometre radi prevrtijo in s sw upgarde na uradnih servisih, se le to prevrti nazaj na originalno stanje :D Sicer ti bodo v Lj pooblaščenci pred nakupom vsi kimali, da je z avtom vse OK.

Jeb..a za dilerje, sem imel izkušnjo s tem in jo bom opisal na forumu. Čisti nateg.

Re: Volvo v40

Objavljeno: Po feb 03, 2020 5:59 pm
Napisal/-a golfek
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



pa majo d2 d3 kej drgačne menjalnike?

Re: Volvo v40

Objavljeno: Po feb 03, 2020 7:26 pm
Napisal/-a whitee
D2 imajo ponavadi Powershift, D3 in gor pa Geartronic, ki je malenkost počasnejši, ampak bolj zanesljiv.

Re: Volvo v40

Objavljeno: To feb 04, 2020 6:53 pm
Napisal/-a golfek
sedaj imamo mazdo 3 2005 katera bo počasi za zamenjat .. pa gledam te d3 volvote, pa ni nobenega foruma da bi si kaj prebral itd...je kakšen ki si ga lasti tukaj gor ?

Re: Volvo v40

Objavljeno: To feb 04, 2020 7:42 pm
Napisal/-a thunderbolt
Tile volvovi d3 dizli so brez napak in delajo kot morajo. Poraba je pa tudi ugodna.

Re: Volvo v40

Objavljeno: To feb 04, 2020 8:08 pm
Napisal/-a whitee
Doma ima oče v s60 d3 2011 letnik (5 cilinderc), v dobrih dveh letih menjal hladilnik, pa opravil menjavo olja v avtomatskem menjalniku. Drugih stvari ni bilo na motorju. Ima pa zdaj nekaj čez 300000 km.

Re: Volvo v40

Objavljeno: To feb 04, 2020 8:54 pm
Napisal/-a dANIS
Ne vem sicer, katero generacijo gledaš - pred ali faceliftano varianto. Morda ti bo kaj od napisanega koristilo.

Po spletu okoliščin sva lani z dekletom kupila V40 2.0 D2 2018 kinetic z (če se ne motim) dodatnim Business paketom (LED, Navi, zadnji parksenzorji, boljši audio sistem, lita platišča, pa še kaj, kar sem mogoče pozabil). Menjalnik je seveda ročni.

Upam si domnevati, da si po internetu verjetno že preveril pozitivne/negativne lastnosti omenjenega vozila, tako da se v tem smislu ne bom ponavljal in zato v nadaljevanju izpostavljam tisto, kar meni ustreza oz. ne ali malo manj ustreza. Predvsem sem zadovoljen, da ima najino vozilo relativno malo oz. praktično minimalno sodobnih varnostno tehničnih dodatkov - torej tisto, kar je nujno.

Če začnem pri motorju, 120 konjev je za povsem normalno vožnjo več kot dovolj. Za razliko od predfaceliftane generacije je to 4 cilindraš, poraba je v povprečju od 5-6 litrov, pri čemer prevladuje avtocestna vožnja, pogosto tudi krepko preko dovoljenih omejitev. Podeželske relacije in ležerna vožnja ga spravita pod 5 litrov brez problema. Zvok je do kabine kar dobro zadušen. Seveda ima DPF, a norme dosega brez dodatka "scaline". Regeneracije še nisem opazil.

Avto ni ravno med lažjimi, po homologaciji je 1390kg, zato mislim, da je D3 mašina oz. 150 konjev najbrž optimalno, tako z vidika zmogljivosti kot tudi z vidika same porabe. Po zagotovilih mehanika naj bi bil motor zgolj elektronsko omejen na manj konjev (iste komponente), zato naknadna modifikacija (do 170 konjev) ne predstavlja ovire. Po izteku garancije se bom verjetno odločil za tuning na 150 konjev.

Težav v tem obdobju ni bilo, edino razen ene servisne kampanje (v bistvu vpoklica) zaradi programske nadgradnje.

Največji minus je velikost rezervoarja za gorivo - reci in piši 40 litrov. Kot sem opazil, je sicer lahko velikost tanka odvisna od več dejavnikov (motor, oprema, regija...) ampak vseeno, na uvoznikovi strani še zdaj piše, da je 60litrov, če se dobro spomnim. To probaj preveriti, če te ne moti, pa toliko bolje.

Seveda je povprečen na zadnjih sedežih, prtljažnik pa tudi ni ravno velikodušen - na srečo je za dva povsem dovolj. V notranjosti se pozna, da ni več rosno mlad.

V tej konfiguraciji ima 205 55 16r, kar je samo še dodaten plus z vidika stroškov.

Led luči nimajo pralnih šob, zato jih je pametno občasno očistiti.

Novejši D2,3,4 motorji se po mnenju prijatelja (ki ima servis za Volvote) seveda (zaenkrat) ne morejo primerjati s prejšnjimi 5-vajnimi stroji. Očitno bo čas pokazal svoje.

Re: Volvo v40

Objavljeno: To feb 04, 2020 10:53 pm
Napisal/-a golfek
trenutna mazda ima tudi majhen tank, niti 40l mislim da ni... ker kuri samo dobre 5 l nardi kar nekaj km, je pa sigurno bolje če ma večji tank avto....
drgač gledamo letnik 2015+ 150 konjske, kaj prodajalec na avtonetu jerman group ki jih ima polno je ok? ima polno volvotov iz belgije....

Re: Volvo v40

Objavljeno: To feb 04, 2020 11:47 pm
Napisal/-a dANIS
Najin je iz programa Volvo Selekt, rabljeno vozilo s tovarniško garancijo iz uvoza, katerega je sicer "organiziral" slovenski zastopnik. Ob prevzemu je imel dobrih 12000km, praktično kot nov, še dišal je kot tak in niti prvega servisa še ni imel.

Prodajalca ne poznam, vidim da ima na lagerju kar nekaj različnih Volvo modelov od 100000km naprej. Saj proces je načeloma "enostaven", izbereš vozilo, ga detaljno pogledaš - sam ali z nekom, ki se na to razume, dvigalo, priklop na nek spodoben tester, testna vožnja, pregled dokumentacije, kak autodna oz. eurotax , pogajanje za ceno na podlagi videnega/ugotovljenega. Pri teh kilometrih bo sigurno potrebno kakšen evro vložiti v vozilo...Pa tudi nekje je nekdo zapisal, da vozila belgijskega porekla naj ne bi bila (tako) problematična...

Koliko sem na hitro pogledal, so imajo skoraj vsi V40 z novejšimi motorji bolj kot ne osnovno opremo...

Re: Volvo v40

Objavljeno: Če feb 06, 2020 10:29 am
Napisal/-a jack86
Ko boš našel pravega, ti toplo priporočam, da pred nakupom reskiraš tistih 50-100€ in avto zapelješ na uradni sw upgrade, kjer ti bodo s tem odrkili vse "skrivnosti" o kilometrih. Ti rabljeni volvoti iz tujine se vrtijo kot pri norcih..

Pa tega ne naredi v Lj, ker ti bodo zamolčali.

Če te zanima, ti lahko na zs dam kontakt od poštenega volvo servisnega pooblaščenca...

Re: Volvo v40

Objavljeno: Če feb 06, 2020 6:27 pm
Napisal/-a golfek
jack tebe sem že hotu kontaktirat pa ne gre ker moreš tukaj imet baje dovolj objav da lahko zs pišeš... kr neki ubistvu...

Re: Volvo v40

Objavljeno: Pe feb 07, 2020 9:19 am
Napisal/-a jack86
:D