sašo5 je napisal/-a:Toni: mk8 bo pravi avto zate....počasi v akcijo nakupa....
For je napisal/-a:sašo...ne, ne...in še enkrat ne. Spomini so še tako sveži. Pa še ...če ženi omenim Porsche Slovenija ...se kar trest začne.
V bistvu že nekaj časa teži da menjava. Cel popoldan in večer se že s tem ukvarjam. Na avtonetu sem obkljukal samo 30.000 € in avtomatski menjalnik.
Od zanimivega Camryja, sem prišel do karavanske Corolle, do cenejše varijante 508, Insignije, 3008, malo pokukal tudi Talismana, Mazdo 3, tudi nek Lexus se pojavil tam za dobrih 30.000 (ni slab)
Nisem pametan...
Ne vem kaj se dogaja z Peugeotom? V ponudbi na spletu imajo samo ta jebeni 1.2 THP????? Pa niso normalni! Kam je zginil 1.6? Vedno pozabim vprašat v salonu....
Po moje bom dizla zdaj kupil, čeprav ga nisem nikoli imel. Preveč kilometrov šopam.
Malo sem pogledal, povohal ...doživel na kratko.
Bom pač svoje mnenje povedal... kako jaz vidim te avtomobile.
Ni nujno da imam prav
Insignija
... je v redu avto. Ogromna je, kvalitetni materijali so, lepo se pelje, sedeži odlični, el. nastavljivi, hlajeni, ogrevani, asistenčni sistemi dobro delajo za moj okus, zna slovensko, ročni menjalnik v redu čeprav me ne zanima.
Prtljažnik ogromen, prostora na zadnji klopi čist preveč. Vrata prtljažnika tudi z daljincem odpiraš in zapiraš...luksuz!
Zaslon na dotik dela v redu in ni kompliciran, hitro se navadiš.
170konjski dizel tudi soliden, ni ga preveč slišat niti od zunaj. Noter v kabini je pa itak vseeno kaj je pod motornim pokrovom, nič se ne sliši.
Lepo potegne, poraba v redu.
Meni osebno je fajn da z nežno nogo shajam vsaj med 5 in 6 litrov, čeprav mislim da je lahko še manj.
Na sploh mi notranjost ni nek presežek, lahko pa bi jo prebavil.
Bolj mi je všeč limuzina (brez brisalca zadaj)
Tista projekcija podatkov na vetrobranskem steklu je super. Malo sem bil previsok za to, upam da se to da nastavit. Nisem iskal v nastavitvah niti vprašal.
Števci klasični in uporabni. Lahko bi bili malo bolj “fensi”
Cena pa pozitivno šokantna!???
“Ampak zdaj takoj, ne vemo kaj bo čez teden dva” klasika...
Najbrž zaradi tega ker prihaja facelift.
Mislim da je definitivno največ avta za to ceno, kdor nujno rabi velik avto.
Jaz niti ne. Lahko se odločim tudi za Mazdo 3 za isti denar, ker nimam majhnih otrok in vozičkov.
Volanski obroč mi ni všeč. Ni mi všeč niti izolacija podvozja. Škoda res...ne bi smelo biti toliko hrupa v takšni limuzini.
Ne vem kako je s stroški servisov, še posebej kako je z avtomatskim menjalnikm ki ga tokrat definitivno kupim ne glede na to za kateri avto se bom odločil. Nekaj sem ujel da ni poceni...?
Avto je sigurno še v igri, čeprav nima veliko šans proti Peugeotu 508.
Mazda 3
Waauuuuuuu!!!!!????
Ma kaj so oni naredili s tem zadnjim modelom. Neverjeten skok v primerjavi z prejšnjo generacijo?!
Svaka čast!!!
Šest let nazaj mi je šla na smeh ta njihova filozofija da so premium znamka. Zdaj si pa že zaslužijo ta naziv.
Itak mi je že skoz všeč rdeča. Kadarkoli je vidim se raznežim
Zdaj ko sem jo še začutil, zavohal, preizkusil pa lahko rečem samo BRAVO!!! Klanjam se!
Takoj sem bil domač z vsemi stikali in tehnologijo.
Najbolj, ampak res najbolj je to, da zaslon NI na dotik. Tisti veliki “gumb” ki je točno tam kjer mora biti, ki se vrti na vse strani in na vse načine je nekaj fenomenalnega.
Škoda edino, da sicer odličen avto ne zna slovensko. Če bi imela vsaj enega od meni domačih YU jezikov. To ji pa zamerim. Kljub temu da sem z angleščino bolj na VI, nisem imel problemov. Vse je logično in enostavno.
Vsa tista pomagala delajo super. Sedeži in na sploh materijali so res premium. Mogoče je malo preveč resno vse skupaj. Manjka malo veselja v barvah, materijalih...na sploh malo več domišljije v kabini.
Postavitev tistega zaslona je unikatna. Res so ga lepo pospravili.
Motor z bencinskimi 122 konji je revščina, ne spodobi se za tak avto.
Hvala bogu, da je Skyactiv-X že na voljo. Ozolacija boljša kot v Insigniji.
Položaj za volanom je super, ročni menjalnik pa fantazija. V primerjavi z mojim 308 je znanstvena fantastika. Prostora zadaj je malo premal, tudi prtljažnik je skromen.
Ozvočenje?! Ajme majko moja....nisem še doživel takšne kvalitete zvoka v avtu. Noro!!!
Ni mi pa všeč cena, tudi pretrda mi je malo. Moje stare kosti so se že nalezle francoske udobnosti. Ampak bi tudi to preživel, ni tako hudo.
Toyota?
Camry
“Nič več dolgčasnih avtomobilov” je rekel šef Toyote
Kaj bi bilo šele če ne bi to rekel...
Z ženo sva imela marca lani zanimiv dopust v Abu Dhabiju. Camry je bil skoraj edini avtomobil za taxije. 10 dni sva z vsemi različicami te limuzine peljala po 3-4 X na dan.
Ta avto mi vrača lepe spomine in zato sem ga moral povohat tudi kot voznik.
Tudi velika in raskošna limuzina. Izolacija in udobnost definitivno boljša od Insignije in Mazde.
Tokrat je z mano bil še prijatelj, veliki ljubitelj japonskih limuzin.
Je kar trajal kar nekaj časa da sva pogruntala vse tiste nastavitve. Čisto druga filozofija. Notranjost sicer všečna, ampak manj uporabna. Nekakšne čudne grafe imajo za porabo...in na sploh.
Ok, tista animacija ki ti sprot sporoča kako pogonski sklop dela, kdaj polni baterijo in kdaj prazni je v redu.
Zaslon ki je med števci je slabo berljiv. Samo malo sončne svetlobe je dovolj da nič ne vidiš. Projekcijskega zaslona ni bilo, niti digitalnega modula v sredinskem naslonu za roke zadaj.
Škoda, očitno paket opreme ni bil tisti najboljši.
Ni bilo niti tistih zavesic zadnje šipe.
Klasična limuzina, udobna, tiha. Pelje se res lepo. Mislim da je preveč ameriška in da so japonci evropo in ameriko dali v isti koš.
Na sploh zunanja oblika precej za časom. Dolgčas.
Če bi pokrov prtljažnika bila VRATA prtljažnika, bi bilo super.
Aja...vse na nivoju velike limuzine, vse koliko toliko kvalitetno, ampak ta pokrov prtljažnika ko zapiraš zveni kot pri stari katrci. Res bruka!
Ni me prepričala. Mogoče pa bo z ceno, kot Insignija.
Glede na to da z prijateljem nisva uspela najti nek klasičen računalnik za porabo in ga resetirat je bilo težko ugotovit natančno porabo.
Po tistih grafih sodeč naj bi bila tu nekje 5-6-7 litrov...odvisno od noge.
Volanski obroč mi je bil všeč. Če bi vsaj Insignija imela takšnega. Je bil el. nastavljiv in ob vstopu in izstopu iz vozila se umakne v globino. Prijazno
Ozvočenje nič posebnega.
Pedal plina ima kar nekaj zamika, precej moteče.
Če povzamem, me je ta avto pustil ravnodušnega. Tudi prijatelj se je strinjal...še posebej urco kasneje ko sva se usedla v 508 GT
Peugeot 508
Ma sploh ne bi zgubljal preveč časa na ta avto. Meni je sanjski in kot da bi ga delali za mene.
Kompleten mi je in od zunaj in od znotraj. Ta i-Cockpit mi je zlezel pod kožo, sredinska konzola ki pelje do zaslona na dotik je fenomenalno videt. Po mojem okusu. Enako kot pri Mazdi lepo umeščen zaslon na dotik. Ne izstopa, ne štrlji. Ok...tiste klavirske tipke bi bile lahko malo bolj uporabne, oziroma oznake ki so gor bi bile malo bolj berljive.
Mora biti GT oprema. Vseeno mi je ali dobim navadnega ali karavanskega, čeprav je v karavanskemu malo več prostora zadaj. Ugotovil sem tudi da panaromska streha vzame kar nekaj centimetrov za glavo in spredaj in zadaj.
Jaz sem 189 visok in je bilo že kriza.
Testni ni imel tega, to sem ugotovil v salonu.
180 konjski dizel je v redu. Relacija z umirjeno nogo ki jo včasih zvozim z mojim 1.2 THP z 5 litrov, je s tem dizlom bila 3,8. V nasprotno smer bi bila (predvidevam) 4,2-4,5.
V vsaken primeru litro manj lahko porabi kot moj trivaljni zopornež.
Nikoli v življenu nisem kupil dizla, tokrat pa v primeru Insignije ali 508 moram. Peugeot itak nima nič razen 1.2, Insignija je pa prevelik avto za bencinarja.
Za svoje potrebe jaz pri tem avtu ne najdem večjih pomanjkljivosti.
Super je. Lahko me samo še cena odvrne od nakupa. Bomo videli kako bo z izračunom za določen avto iz zaloge.
Corolla
Ma več ali manj enako kot z Camryjem. Meni dolgčas, čeprav malo bolj prijetna v notranjosti. Tudi zunanja oblika je malo bolj času primerna...sveže izgleda, čeprav za moj okus še vedno preveč “načičkana” z nekim nepotrebnim linijami.
Tudi všečen volanski obroč. Ni bil najvišji paket opreme.
Precej glasno podvozje, kar je opazit pri višjih hotrostih ko vozi na elektriko. Tudi motor se precej sliši v višjih vrtljajih.
Vem da je to čisto druga filozofija, ampak v primerjavi z Mazdo 3 je to v vseh pogledih revščina.
V tem razredu mi niti en karavan ni všeč, v primeru Corolle pa edina različica ki mi je koliko toliko skladna kar se tiče zunanje oblike.
Je bila z 1.8 motorjem ...nekih 120 KS. Prodajalec me je povabil naslednji teden še na karavansko 180 konjsko različico.
Dvomim da razen boljših pospeškov bo kaj bolj izolirana od zunanjega hrupa.
Je pa prijetno voziti po mestu na elektriko. Se mi je posrečilo ene 2-3 kilometra to doživet.
Škoda da ni bila tista najvišja oprema. In ja ...Toyota tudi ne govori slovensko.
Ugotavljanje točne porabe pa tudi kot v Camryju preveč komplicirano.
Zapiranje vrat je čudno. Vrata nimajo tistega “pospeška” do karoserije kot ponavadi. Je treba močneje porinit.
Prostora za noge na zadnji klopi enako kot v mojem 308. Se mi zdi da je še Mazda imela več.
Enako kot pri Camryju...samo še šokantna cena me lahko prepriča da vzamem ta avto.
Mogoče grem v torek še 180 konjsko probat...ne vem.
V sredo pa še malo Talismana doživim.
Ne vem kako je s stroški vzdrževanja? Toyota se hvali z nizkimi, pri Peugeotu pa nekako imam predstavo, glede na to da že 6 let servisiram dva pugija. (208 in 308)
Pri Oplu sem tudi bil šest let z Astro, ne vem kako je z Insignijo.
Avtomatski menjalnik najbrž tudi zahteva nekaj več denarja na servisih...?
Garancja?
Peugeot 5 let ali 100.000 km
Toyota? Nekaj vidim tam 10 let?
Opel? Nimam pojma?
Renault? Tudi ne vem...
Zanesljivost...?
To je to za enkrat. Časa imam še najmanj tri meseca.
Vesel bom nasvetov glede zadev ki so očem skrite.
Ki jih nisem omenil, ali napačno razumel, doživel...