Gricko je napisal/-a:@pstruzni, kaj pa je @Stumpjumper narobe napisal, da tak odgovor??
jaz ga popolnoma razumem, enak primer je za mene fiat tipo, kjer dobiš soliden avto za ok denar, ampak "le" 140KM ( ali je sedaj celo 150, pred časom, pa je bilo celo največ 120 - takrat sem jaz ravno gledal med kandidati ).....hvala ne!
tako, kot ti njemu svetuješ, lahko jaz (ali kdor koli ) tebi svetuje, da se pač izogibaš mojih ( od kogar koli drugega ) odgovorov.
tudi meni osebno je nova corola všečen avto, ampak za tak dizajn mora za mene biti poskrbljeno tudi pod motornim pokrovom ( moraš imeti neko močnejšo verzijo na izbiro). so ljudje, ki jim je vožnja samo od A do B in smo ljudje, ki se radi vozimo, B točka ni nujno cilj vožnje, važno je vmes.
zakaj torej obsojati nekoga, ki ima drugačno mišljenje od tebe?
pstruzni je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:Evo dodajam test iz Auto Motor Sport primerjava SkyActive-X motorja v Mazdi, navadnega bencinarja v Audiju A3, dizla v A220d in Hibrida 2.0 v Toyoti. Jaz ugotavljam, da je edina šansa, da bi privarčeval kaj na porabi za moj način vožnje dizel, drugi imajo avtocestno porabo popolnoma enako. Zanimiva mi je poraba Mazde, Autobil je poročal precej višjo ob športni vožnji pa očitno ni slaba poraba oziroma je vseeno manjša kot pri navadnem bencinarju.
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/mazda-3-skyactiv-x-verbrauchsvergleich-audi-a3-mercedes-a-klasse-toyota-corolla/
Prosim ne zavajajte glede porabe, ker ima Toyota od vseh tekmecev najnižjo, razen pri športni vožnji, ki pri vsakdanji uporabi sploh ne pride upoštev.
J.McLane je napisal/-a:To je samo delno res, RAV4 hibrid lahko vleče tako prikolico. Nižji rang hibridov pa 750 kg.
Plug-in hibridi so na papirju res dobra rešitev, manjka "samo" cenovna dostopnost in notranja prostornost.
J.McLane je napisal/-a:Corolla TS in Corolla HB imata dve različni medosni razdalji, TS ima 2700 mm, placa za noge zadaj kolikor hočeš. P308 ima medosno 2620 mm, težko si predstavljam da si do svoje ugotovitve prišel na TS verziji Corolle, ki je praktično čisto drugega prostorskega ranga kot utesnjeni HB.
Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.
Vse ostalo tudi komentiraš zelo subjektivno,
Ja, seveda! Nikoli nisem imel slabo mnenje o Toyoti na sploh, in nikoli do letos nisem probal kakšno Toyoto. Zdaj ko sem, povem svoje mnenje, ki je seveda subjektivno....drugače ne more biti.
ko so porabe na AC zelo blizu potem ti že 5 kmh različne hitrosti čisto izkrivijo rezultate, ker na AC se 5 kmh pogreška pri testu že kar močno pozna.
Ma ...to ni ravno nek argument. Vsi avtomobili skoraj imajo tudi navigacije, in obvezno vržem uč tudi koliko števc laže. Razlike so minimalne.
Števci pa dandanes v avtih lažejo zelo različno, malenkost je to odvisno od dimenzije gum,
Čak... vsak proizvajalec določi optimalne dimenzije. Edino kar je treba upoštevat je primerljiva moč motorja. Če en avto ima 30 KS več in mejhan več porabi je to logično. Takšni bebci pa nismo. Mene je recimo ful presenetilo ko sem imel enega testnega 508, da je imel precej ožje gume kot moj 308.
malenkost od tega koliko proizvajalec namerno želi "lagati". Za novo generacijo Priusa lahko napišem da pri 100 kmh števec laže samo 5 kmh, Corolle še nisem uspel merit ampak verjamem da je tam tam.
308 enako laže ..... 5-6 kmh pri hitrosti 100 kmh števc kaže 106 kmh. vsi so tu nekje. Mislim da Renault ima več tega odstopanja.
Potem so tu še velikosti gum, z WLTP testi se da dobiti neko sliko o tem koliko nas "izgled" nizkopresečnih gum v resnici stane.
Razlika med 195/65 R15 in 215/45 R17 je 10%
Razlika med 205/55 R16 in 225/40 R18 je 9%
Res pa je da je WLTP bolj relevanten pri nižjih hitrostih, na AC razlike zaradi gum niso tako velike, ker bolj do izraza pride zračne upor.
For je napisal/-a:Ma prejšnji model trojke ni bil niti “p” od premium.
2013 sem jo preizkusil parkrat.
Okusi so različni...hvala bogu.
Gricko je napisal/-a:@pstruzni, kaj pa je @Stumpjumper narobe napisal, da tak odgovor??
jaz ga popolnoma razumem, enak primer je za mene fiat tipo, kjer dobiš soliden avto za ok denar, ampak "le" 140KM ( ali je sedaj celo 150, pred časom, pa je bilo celo največ 120 - takrat sem jaz ravno gledal med kandidati ).....hvala ne!
tako, kot ti njemu svetuješ, lahko jaz (ali kdor koli ) tebi svetuje, da se pač izogibaš mojih ( od kogar koli drugega ) odgovorov.
tudi meni osebno je nova corola všečen avto, ampak za tak dizajn mora za mene biti poskrbljeno tudi pod motornim pokrovom ( moraš imeti neko močnejšo verzijo na izbiro). so ljudje, ki jim je vožnja samo od A do B in smo ljudje, ki se radi vozimo, B točka ni nujno cilj vožnje, važno je vmes.
zakaj torej obsojati nekoga, ki ima drugačno mišljenje od tebe?
For je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:Corolla TS in Corolla HB imata dve različni medosni razdalji, TS ima 2700 mm, placa za noge zadaj kolikor hočeš. P308 ima medosno 2620 mm, težko si predstavljam da si do svoje ugotovitve prišel na TS verziji Corolle, ki je praktično čisto drugega prostorskega ranga kot utesnjeni HB.
Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.
Vse ostalo tudi komentiraš zelo subjektivno,
Ja, seveda! Nikoli nisem imel slabo mnenje o Toyoti na sploh, in nikoli do letos nisem probal kakšno Toyoto. Zdaj ko sem, povem svoje mnenje, ki je seveda subjektivno....drugače ne more biti.
ko so porabe na AC zelo blizu potem ti že 5 kmh različne hitrosti čisto izkrivijo rezultate, ker na AC se 5 kmh pogreška pri testu že kar močno pozna.
Ma ...to ni ravno nek argument. Vsi avtomobili skoraj imajo tudi navigacije, in obvezno vržem uč tudi koliko števc laže. Razlike so minimalne.
Števci pa dandanes v avtih lažejo zelo različno, malenkost je to odvisno od dimenzije gum,
Čak... vsak proizvajalec določi optimalne dimenzije. Edino kar je treba upoštevat je primerljiva moč motorja. Če en avto ima 30 KS več in mejhan več porabi je to logično. Takšni bebci pa nismo. Mene je recimo ful presenetilo ko sem imel enega testnega 508, da je imel precej ožje gume kot moj 308.
malenkost od tega koliko proizvajalec namerno želi "lagati". Za novo generacijo Priusa lahko napišem da pri 100 kmh števec laže samo 5 kmh, Corolle še nisem uspel merit ampak verjamem da je tam tam.
308 enako laže ..... 5-6 kmh pri hitrosti 100 kmh števc kaže 106 kmh. vsi so tu nekje. Mislim da Renault ima več tega odstopanja.
Potem so tu še velikosti gum, z WLTP testi se da dobiti neko sliko o tem koliko nas "izgled" nizkopresečnih gum v resnici stane.
Razlika med 195/65 R15 in 215/45 R17 je 10%
Razlika med 205/55 R16 in 225/40 R18 je 9%
Res pa je da je WLTP bolj relevanten pri nižjih hitrostih, na AC razlike zaradi gum niso tako velike, ker bolj do izraza pride zračne upor.
Ma vse je to v redu, veliko podatkov, veliko tehnike, veliko vsega ......zato najraje sam preverim različne avtomobile na isti relaciji, z isto dinamiko vožnje in potem se odločim.
Noben me ne bo prepričal da Corolla ne vem kako malo porabi (ja, v mestu) ker sem sam probal.
Na sploh me je avto pustil čisto ravnodušnega, za razliko od Mazde 3 recimo.
Potem pa slišim, da je treba požret občutljiv lak, Skyactiv X pa na testih ni nič posebnega kar se tiče porabe, potem avtomatika 6stopenjska (ko vsi imajo 8stopenjske) ....pa še to nisem probal, zato sem še vedno skeptičen.
Upam da me bo ta X in avtomatika prepričala vsaj delno, ker avto je wauuuu ....kar Corolla lahko samo sanja.
Pač ...avto nima duše, nima tisto nekaj kar te kot ljubitelja avtomobilov pritegne.
Seveda...za nezahtevne uporabnike je super. Je zanesljiva, poraba je v redu, tale zadnja še malo manj dolgčasna (čeprav nič posebnega za moj okus)
Če je še cena v redu....zakaj pa ne. Razumem vsakega ki se odloči za njo.
Mene (subjektivno) absolutno ne privlači.
For je napisal/-a:Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.
Renault VG je napisal/-a:pstruzni je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:Evo dodajam test iz Auto Motor Sport primerjava SkyActive-X motorja v Mazdi, navadnega bencinarja v Audiju A3, dizla v A220d in Hibrida 2.0 v Toyoti. Jaz ugotavljam, da je edina šansa, da bi privarčeval kaj na porabi za moj način vožnje dizel, drugi imajo avtocestno porabo popolnoma enako. Zanimiva mi je poraba Mazde, Autobil je poročal precej višjo ob športni vožnji pa očitno ni slaba poraba oziroma je vseeno manjša kot pri navadnem bencinarju.
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/mazda-3-skyactiv-x-verbrauchsvergleich-audi-a3-mercedes-a-klasse-toyota-corolla/
Prosim ne zavajajte glede porabe, ker ima Toyota od vseh tekmecev najnižjo, razen pri športni vožnji, ki pri vsakdanji uporabi sploh ne pride upoštev.
Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.
Highupthere je napisal/-a:@pstruzni hvala bogu za takšne kot si ti, ki dokažejo kar govorijo
pstruzni je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:
Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.
Tudi to ne drži.
Renault VG je napisal/-a:pstruzni je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:
Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.
Tudi to ne drži.
Kaj ne drži? Plug In bi se tukaj peljal s porabo 0l/100km ker so nizke hitrosti. Tole tudi ni avtocesta vožnja, ki jo opisujejo v testu ker nismo ravno prišli do hitrosti 170 km/h. Je dobra poraba sicer ampak še vedno trdim da je nek kompromis tole in je plug in boljša izbira.
For je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:Corolla TS in Corolla HB imata dve različni medosni razdalji, TS ima 2700 mm, placa za noge zadaj kolikor hočeš. P308 ima medosno 2620 mm, težko si predstavljam da si do svoje ugotovitve prišel na TS verziji Corolle, ki je praktično čisto drugega prostorskega ranga kot utesnjeni HB.
Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.
Vse ostalo tudi komentiraš zelo subjektivno,
Ja, seveda! Nikoli nisem imel slabo mnenje o Toyoti na sploh, in nikoli do letos nisem probal kakšno Toyoto. Zdaj ko sem, povem svoje mnenje, ki je seveda subjektivno....drugače ne more biti.
ko so porabe na AC zelo blizu potem ti že 5 kmh različne hitrosti čisto izkrivijo rezultate, ker na AC se 5 kmh pogreška pri testu že kar močno pozna.
Ma ...to ni ravno nek argument. Vsi avtomobili skoraj imajo tudi navigacije, in obvezno vržem uč tudi koliko števc laže. Razlike so minimalne.
Števci pa dandanes v avtih lažejo zelo različno, malenkost je to odvisno od dimenzije gum,
Čak... vsak proizvajalec določi optimalne dimenzije. Edino kar je treba upoštevat je primerljiva moč motorja. Če en avto ima 30 KS več in mejhan več porabi je to logično. Takšni bebci pa nismo. Mene je recimo ful presenetilo ko sem imel enega testnega 508, da je imel precej ožje gume kot moj 308.
malenkost od tega koliko proizvajalec namerno želi "lagati". Za novo generacijo Priusa lahko napišem da pri 100 kmh števec laže samo 5 kmh, Corolle še nisem uspel merit ampak verjamem da je tam tam.
308 enako laže ..... 5-6 kmh pri hitrosti 100 kmh števc kaže 106 kmh. vsi so tu nekje. Mislim da Renault ima več tega odstopanja.
Potem so tu še velikosti gum, z WLTP testi se da dobiti neko sliko o tem koliko nas "izgled" nizkopresečnih gum v resnici stane.
Razlika med 195/65 R15 in 215/45 R17 je 10%
Razlika med 205/55 R16 in 225/40 R18 je 9%
Res pa je da je WLTP bolj relevanten pri nižjih hitrostih, na AC razlike zaradi gum niso tako velike, ker bolj do izraza pride zračne upor.
Ma vse je to v redu, veliko podatkov, veliko tehnike, veliko vsega ......zato najraje sam preverim različne avtomobile na isti relaciji, z isto dinamiko vožnje in potem se odločim.
Noben me ne bo prepričal da Corolla ne vem kako malo porabi (ja, v mestu) ker sem sam probal.
Na sploh me je avto pustil čisto ravnodušnega, za razliko od Mazde 3 recimo.
Potem pa slišim, da je treba požret občutljiv lak, Skyactiv X pa na testih ni nič posebnega kar se tiče porabe, potem avtomatika 6stopenjska (ko vsi imajo 8stopenjske) ....pa še to nisem probal, zato sem še vedno skeptičen.
Upam da me bo ta X in avtomatika prepričala vsaj delno, ker avto je wauuuu ....kar Corolla lahko samo sanja.
Pač ...avto nima duše, nima tisto nekaj kar te kot ljubitelja avtomobilov pritegne.
Seveda...za nezahtevne uporabnike je super. Je zanesljiva, poraba je v redu, tale zadnja še malo manj dolgčasna (čeprav nič posebnega za moj okus)
Če je še cena v redu....zakaj pa ne. Razumem vsakega ki se odloči za njo.
Mene (subjektivno) absolutno ne privlači.
Po forumu brska: Google [Bot] in 72 gostov