Stran 5 od 11

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 3:13 pm
Napisal/-a format
Ne "For" ampak "Stumpjumper"

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 3:36 pm
Napisal/-a pstruzni
Gricko je napisal/-a:@pstruzni, kaj pa je @Stumpjumper narobe napisal, da tak odgovor??

jaz ga popolnoma razumem, enak primer je za mene fiat tipo, kjer dobiš soliden avto za ok denar, ampak "le" 140KM ( ali je sedaj celo 150, pred časom, pa je bilo celo največ 120 - takrat sem jaz ravno gledal med kandidati ).....hvala ne!

tako, kot ti njemu svetuješ, lahko jaz (ali kdor koli ) tebi svetuje, da se pač izogibaš mojih ( od kogar koli drugega ) odgovorov.

tudi meni osebno je nova corola všečen avto, ampak za tak dizajn mora za mene biti poskrbljeno tudi pod motornim pokrovom ( moraš imeti neko močnejšo verzijo na izbiro). so ljudje, ki jim je vožnja samo od A do B in smo ljudje, ki se radi vozimo, B točka ni nujno cilj vožnje, važno je vmes.

zakaj torej obsojati nekoga, ki ima drugačno mišljenje od tebe?

Se oproščam, če ste tako razumeli, ampak pri vožnji s hibridom, je število KM še najmanj pomembno. Saj ima Corolla nominalno bistveno manjšo skupno moč, kot je seštevek moči elektromotorja in bencinskega motorja skupaj. Če jih enostavno seštejemo, dobimo preko 260 KM, kar je čisti nesmisel. Končna hitrost je tudi le 180 km/h in jo večina lastnikov nikoli ne bo dosegla. Gre torej za omejitve, ki so narejene namenoma, zaradi čim manjšega onesnaževanja. Užitek v vožnji, če temu lahko sploh tako rečemo, je odvisen še od marsičesa drugega. Če nekdo misli, da je to tako, je morda bolje da za se zanima za katerokoli drugo znamko, nikakor pa ne za Toyoto oziroma enega od hibridov, ki nikakor niso namenjeni športni vožnji. Samo to je bilo mišljeno, in nič drugega, kot nasvet torej.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 4:44 pm
Napisal/-a Renault VG
pstruzni je napisal/-a:
Renault VG je napisal/-a:Evo dodajam test iz Auto Motor Sport primerjava SkyActive-X motorja v Mazdi, navadnega bencinarja v Audiju A3, dizla v A220d in Hibrida 2.0 v Toyoti. Jaz ugotavljam, da je edina šansa, da bi privarčeval kaj na porabi za moj način vožnje dizel, drugi imajo avtocestno porabo popolnoma enako. Zanimiva mi je poraba Mazde, Autobil je poročal precej višjo ob športni vožnji pa očitno ni slaba poraba oziroma je vseeno manjša kot pri navadnem bencinarju.

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/mazda-3-skyactiv-x-verbrauchsvergleich-audi-a3-mercedes-a-klasse-toyota-corolla/

Prosim ne zavajajte glede porabe, ker ima Toyota od vseh tekmecev najnižjo, razen pri športni vožnji, ki pri vsakdanji uporabi sploh ne pride upoštev.


Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 5:12 pm
Napisal/-a meganer
Jaz moram pa dizla furat za po mestu ker hybrid ne more vleč konkretne prikolice 1350kg. Tuakaj vidim velik - za hybride.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 6:35 pm
Napisal/-a J.McLane
To je samo delno res, RAV4 hibrid lahko vleče tako prikolico. Nižji rang hibridov pa 750 kg.

Plug-in hibridi so na papirju res dobra rešitev, manjka "samo" cenovna dostopnost in notranja prostornost.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 7:21 pm
Napisal/-a meganer
Cena pa ..... :huh:

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 7:29 pm
Napisal/-a pstruzni
J.McLane je napisal/-a:To je samo delno res, RAV4 hibrid lahko vleče tako prikolico. Nižji rang hibridov pa 750 kg.

Plug-in hibridi so na papirju res dobra rešitev, manjka "samo" cenovna dostopnost in notranja prostornost.

To lahko le potrdim, ker imam na Corolli montirano vlečno kljuko in redno uporabljam prikolico, vendar je sama nosilnost avtomobila relativno majhna. Prav s tem namenom imam tovorno prikolico, čeprav je volumen prtljažnika zadosten (580 l). Potrdim lahko tudi drugo trditev, saj ima sodelavec novega Priusa Plug-in hibrida s katerim se vozi dnevno na relaciji 50 km v obe smeri, in ne porabi skoraj nič goriva. Ima pa prtljažnik polovičnega volumna in tudi ne more montirati vlečne kljuke. Torej je uporabnost manjša, pa še nakupna vrednost avta je večja za deset tisočakov. Vsak si torej najde svojo najboljšo opcijo.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 11:27 pm
Napisal/-a For
J.McLane je napisal/-a:Corolla TS in Corolla HB imata dve različni medosni razdalji, TS ima 2700 mm, placa za noge zadaj kolikor hočeš. P308 ima medosno 2620 mm, težko si predstavljam da si do svoje ugotovitve prišel na TS verziji Corolle, ki je praktično čisto drugega prostorskega ranga kot utesnjeni HB.
Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.

Vse ostalo tudi komentiraš zelo subjektivno,
Ja, seveda! Nikoli nisem imel slabo mnenje o Toyoti na sploh, in nikoli do letos nisem probal kakšno Toyoto. Zdaj ko sem, povem svoje mnenje, ki je seveda subjektivno....drugače ne more biti.
ko so porabe na AC zelo blizu potem ti že 5 kmh različne hitrosti čisto izkrivijo rezultate, ker na AC se 5 kmh pogreška pri testu že kar močno pozna.
Ma ...to ni ravno nek argument. Vsi avtomobili skoraj imajo tudi navigacije, in obvezno vržem uč tudi koliko števc laže. Razlike so minimalne.
Števci pa dandanes v avtih lažejo zelo različno, malenkost je to odvisno od dimenzije gum,
Čak... :roll: vsak proizvajalec določi optimalne dimenzije. Edino kar je treba upoštevat je primerljiva moč motorja. Če en avto ima 30 KS več in mejhan več porabi je to logično. Takšni bebci pa nismo. Mene je recimo ful presenetilo ko sem imel enega testnega 508, da je imel precej ožje gume kot moj 308.
malenkost od tega koliko proizvajalec namerno želi "lagati". Za novo generacijo Priusa lahko napišem da pri 100 kmh števec laže samo 5 kmh, Corolle še nisem uspel merit ampak verjamem da je tam tam.
308 enako laže ..... 5-6 kmh pri hitrosti 100 kmh števc kaže 106 kmh. vsi so tu nekje. Mislim da Renault ima več tega odstopanja.

Potem so tu še velikosti gum, z WLTP testi se da dobiti neko sliko o tem koliko nas "izgled" nizkopresečnih gum v resnici stane.
Razlika med 195/65 R15 in 215/45 R17 je 10%
Razlika med 205/55 R16 in 225/40 R18 je 9%
Res pa je da je WLTP bolj relevanten pri nižjih hitrostih, na AC razlike zaradi gum niso tako velike, ker bolj do izraza pride zračne upor.


Ma vse je to v redu, veliko podatkov, veliko tehnike, veliko vsega ......zato najraje sam preverim različne avtomobile na isti relaciji, z isto dinamiko vožnje in potem se odločim.
Noben me ne bo prepričal da Corolla ne vem kako malo porabi (ja, v mestu) ker sem sam probal.
Na sploh me je avto pustil čisto ravnodušnega, za razliko od Mazde 3 recimo.
Potem pa slišim, da je treba požret občutljiv lak, Skyactiv X pa na testih ni nič posebnega kar se tiče porabe, potem avtomatika 6stopenjska (ko vsi imajo 8stopenjske) ....pa še to nisem probal, zato sem še vedno skeptičen.
Upam da me bo ta X in avtomatika prepričala vsaj delno, ker avto je wauuuu ....kar Corolla lahko samo sanja.
Pač ...avto nima duše, nima tisto nekaj kar te kot ljubitelja avtomobilov pritegne.

Seveda...za nezahtevne uporabnike je super. Je zanesljiva, poraba je v redu, tale zadnja še malo manj dolgčasna (čeprav nič posebnega za moj okus)
Če je še cena v redu....zakaj pa ne. Razumem vsakega ki se odloči za njo.
Mene (subjektivno) absolutno ne privlači.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 7:26 am
Napisal/-a Manfred
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


A vidiš mene pa subjektivno ne pritegne Mazda 3 in mi je Corolla veliko bolj prijetna za pogledat. C stebriček Mazde deluje kot, da so se nekaj zmotili. In ne boš verjel po dolgem opazovanju je Corolla bistveno manj dolgočasna kot Mazda 3 še posebno se bo to pokazalo čez nekaj let.

Daj mi napiši samo en samcat primer zakaj bi bila Corolla za nezahtevne uporabnike in Mazda za zahtevne, istočasno pa prosim definiraj še zahtevnega uporabnika. Mazda ni nič wauuu čez 2 leti me bo niti w od wauuu. Pa s Skyactiv X so itak daleč, daleč od željenega.

Verjami mi, da lahko o Mazdi 3 govorim iz prve roke (bivši model) in nikoli nisem razumel zakaj pri tem modelu govorijo o tem, da ima nekaj premijskega. Mogoče so "premijske" izkušnje na servisu. O podrobnostih ne bom. Res pa ne razumem zakaj bi navdušenca in to čisto vsakega pritegnila bolj Mazda 3 kot Corolla. Kot sem že napisal navdušenje ni povezano samo s "športnostjo". (pa res ne vem kako je Mazda 3 s svojim motorjem športna) Še posebno neprimerna se mi zdi izjava, da Corolla ni za navdušence, smešno in otročje res.
Marsikaterega navdušenca bo prej pritegnila Corolla kot Mazda , zato je posploševanje popolnoma odveč. No mene je Corolla s svojo hibridno tehnologijo bistveno bolj pritegnila in to na večih področjih in ja ne boš verjel se štejem med navdušence. Kot rečeno navdušenje ima več oblik :). Seveda pa ima vsak avto svoje + in - in vsak izbere tisto kar mu odgovarja.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 7:37 am
Napisal/-a For
Ma prejšnji model trojke ni bil niti “p” od premium.
2013 sem jo preizkusil parkrat.

Okusi so različni...hvala bogu. ;)

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 7:55 am
Napisal/-a Manfred
For je napisal/-a:Ma prejšnji model trojke ni bil niti “p” od premium.
2013 sem jo preizkusil parkrat.

Okusi so različni...hvala bogu. ;)


Tudi pri novem modelu trojke ni toliko p od premium kot se želi prikazati.

In ja še dobro da so okusi različni.

LP

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 8:21 am
Napisal/-a Highupthere
Gricko je napisal/-a:@pstruzni, kaj pa je @Stumpjumper narobe napisal, da tak odgovor??

jaz ga popolnoma razumem, enak primer je za mene fiat tipo, kjer dobiš soliden avto za ok denar, ampak "le" 140KM ( ali je sedaj celo 150, pred časom, pa je bilo celo največ 120 - takrat sem jaz ravno gledal med kandidati ).....hvala ne!

tako, kot ti njemu svetuješ, lahko jaz (ali kdor koli ) tebi svetuje, da se pač izogibaš mojih ( od kogar koli drugega ) odgovorov.

tudi meni osebno je nova corola všečen avto, ampak za tak dizajn mora za mene biti poskrbljeno tudi pod motornim pokrovom ( moraš imeti neko močnejšo verzijo na izbiro). so ljudje, ki jim je vožnja samo od A do B in smo ljudje, ki se radi vozimo, B točka ni nujno cilj vožnje, važno je vmes.

zakaj torej obsojati nekoga, ki ima drugačno mišljenje od tebe?



Brez skrbi, pride Corolla GR z 272 KM in AWD. Pa da vas vidim takrat koliko vas ki jokate da ni močnejšega bencinaraja se bo odločil za njo!?!? :lol: :lol:

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 8:27 am
Napisal/-a Highupthere
For je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Corolla TS in Corolla HB imata dve različni medosni razdalji, TS ima 2700 mm, placa za noge zadaj kolikor hočeš. P308 ima medosno 2620 mm, težko si predstavljam da si do svoje ugotovitve prišel na TS verziji Corolle, ki je praktično čisto drugega prostorskega ranga kot utesnjeni HB.
Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.

Vse ostalo tudi komentiraš zelo subjektivno,
Ja, seveda! Nikoli nisem imel slabo mnenje o Toyoti na sploh, in nikoli do letos nisem probal kakšno Toyoto. Zdaj ko sem, povem svoje mnenje, ki je seveda subjektivno....drugače ne more biti.
ko so porabe na AC zelo blizu potem ti že 5 kmh različne hitrosti čisto izkrivijo rezultate, ker na AC se 5 kmh pogreška pri testu že kar močno pozna.
Ma ...to ni ravno nek argument. Vsi avtomobili skoraj imajo tudi navigacije, in obvezno vržem uč tudi koliko števc laže. Razlike so minimalne.
Števci pa dandanes v avtih lažejo zelo različno, malenkost je to odvisno od dimenzije gum,
Čak... :roll: vsak proizvajalec določi optimalne dimenzije. Edino kar je treba upoštevat je primerljiva moč motorja. Če en avto ima 30 KS več in mejhan več porabi je to logično. Takšni bebci pa nismo. Mene je recimo ful presenetilo ko sem imel enega testnega 508, da je imel precej ožje gume kot moj 308.
malenkost od tega koliko proizvajalec namerno želi "lagati". Za novo generacijo Priusa lahko napišem da pri 100 kmh števec laže samo 5 kmh, Corolle še nisem uspel merit ampak verjamem da je tam tam.
308 enako laže ..... 5-6 kmh pri hitrosti 100 kmh števc kaže 106 kmh. vsi so tu nekje. Mislim da Renault ima več tega odstopanja.

Potem so tu še velikosti gum, z WLTP testi se da dobiti neko sliko o tem koliko nas "izgled" nizkopresečnih gum v resnici stane.
Razlika med 195/65 R15 in 215/45 R17 je 10%
Razlika med 205/55 R16 in 225/40 R18 je 9%
Res pa je da je WLTP bolj relevanten pri nižjih hitrostih, na AC razlike zaradi gum niso tako velike, ker bolj do izraza pride zračne upor.


Ma vse je to v redu, veliko podatkov, veliko tehnike, veliko vsega ......zato najraje sam preverim različne avtomobile na isti relaciji, z isto dinamiko vožnje in potem se odločim.
Noben me ne bo prepričal da Corolla ne vem kako malo porabi (ja, v mestu) ker sem sam probal.
Na sploh me je avto pustil čisto ravnodušnega, za razliko od Mazde 3 recimo.
Potem pa slišim, da je treba požret občutljiv lak, Skyactiv X pa na testih ni nič posebnega kar se tiče porabe, potem avtomatika 6stopenjska (ko vsi imajo 8stopenjske) ....pa še to nisem probal, zato sem še vedno skeptičen.
Upam da me bo ta X in avtomatika prepričala vsaj delno, ker avto je wauuuu ....kar Corolla lahko samo sanja.
Pač ...avto nima duše, nima tisto nekaj kar te kot ljubitelja avtomobilov pritegne.

Seveda...za nezahtevne uporabnike je super. Je zanesljiva, poraba je v redu, tale zadnja še malo manj dolgčasna (čeprav nič posebnega za moj okus)
Če je še cena v redu....zakaj pa ne. Razumem vsakega ki se odloči za njo.
Mene (subjektivno) absolutno ne privlači.


Če prav razumem se sam smatraš kot ljubitev avtomobilov in poznavalec. Pa nisi pred kratkim kupoval P3008? :lol: Če tebi Toyote niso všeč in znaš samo pljuvati, je to daleč od objektivnega stanja. Prodaja in ostale statistike pač kažejo svoje. Toyota velja za enega najbolj zanesljivih avtov, sama tehnologija pogona, proti raznim dizlom in turbobencinarjev pa je daleč pred njimi. Dokler boš imel tak "tunnel vision" boš pač znal samo pljuvati ;)

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 9:05 am
Napisal/-a J.McLane
For je napisal/-a:Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.


Čisto razumem razočaranje nad Corolla HB, ker ponuja izredno malo prostora glede na konkurenco, ampak kot rečeno TS je glede tega čisto "drug avto".

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 10:11 am
Napisal/-a pstruzni
Renault VG je napisal/-a:
pstruzni je napisal/-a:
Renault VG je napisal/-a:Evo dodajam test iz Auto Motor Sport primerjava SkyActive-X motorja v Mazdi, navadnega bencinarja v Audiju A3, dizla v A220d in Hibrida 2.0 v Toyoti. Jaz ugotavljam, da je edina šansa, da bi privarčeval kaj na porabi za moj način vožnje dizel, drugi imajo avtocestno porabo popolnoma enako. Zanimiva mi je poraba Mazde, Autobil je poročal precej višjo ob športni vožnji pa očitno ni slaba poraba oziroma je vseeno manjša kot pri navadnem bencinarju.

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/mazda-3-skyactiv-x-verbrauchsvergleich-audi-a3-mercedes-a-klasse-toyota-corolla/

Prosim ne zavajajte glede porabe, ker ima Toyota od vseh tekmecev najnižjo, razen pri športni vožnji, ki pri vsakdanji uporabi sploh ne pride upoštev.


Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.

Tudi to ne drži. Danes sem namenoma zato naredil posnetek porabe zadnjih 15 min za razdaljo 20 km od Vrhnike proti Ljubljani (Bežigrad), kjer se vozim vsako jutro. Če dobro pogledate stolpični diagram, v katerem vsak stolpec predstavlja povprečno porabo v 1 min vožnje, boste točno videli, da je poraba v določenih segmentih celo nična (torej se motor ni vklopil), v povprečju pa je malo nad 3,5 l/100km. Vožnja je potekala v običajnem prometnem toku med 6.30 in 6.45 uro, torej ko je promet še tekoč in so hitrosti okrog 100 km/h, morda malo več. To je tudi tipični profil vsakodnevne vožnje vseh tistih, ki se vozijo na delo v Ljubljano (iz Grosuplja, Domžal, Kamnika, Kranja itd.) in naredijo ok. 20 km v eno smer vožnje. Poraba je sicer pri hitrosti 130 km/h po ravnini okrog 5 l/100 km. Priložena je slika, kjer je razvidno, da je trenutna hitrost 129 km/h (verjetno okrog 120). Na sredini, kjer je prikazana poraba, se točno vidi, da je trenutna znatno manj od povprečne (5,6 l/100 km), torej v praksi vozim po avtocesti bistveno hitreje. Sicer pa motor deluje pri tej hitrosti le z okrog 1500 obrati, kar je tudi pogoj za majhno porabo in trajnost motorja.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 10:39 am
Napisal/-a Highupthere
@pstruzni hvala bogu za takšne kot si ti, ki dokažejo kar govorijo

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 10:53 am
Napisal/-a pstruzni
Highupthere je napisal/-a:@pstruzni hvala bogu za takšne kot si ti, ki dokažejo kar govorijo

Hvala, mislim da je večino razglabljanja o porabi tako kar "na pamet" čisti nesmisel, tako da sem prav s tem namenom to objavil, sicer pa mi je čisto vseeno kaj si kdo misli. Rad bi le, da bi čim več ljudi vozilo avtomobile, ki manj onesnažujejo ozračje, ker je stanje na tem področju v mestih resnično porazno. Dokler se ljudje tega ne bo zavedalim in ne bo to dejstvo tudi povod za nakup hibrida, se bo težko kaj spremenilo. Zato je treba ljudi ozavestiti tudi malo drugače.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 10:58 am
Napisal/-a Renault VG
pstruzni je napisal/-a:
Renault VG je napisal/-a:
Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.

Tudi to ne drži.


Kaj ne drži? Plug In bi se tukaj peljal s porabo 0l/100km ker so nizke hitrosti. Tole tudi ni avtocesta vožnja, ki jo opisujejo v testu ker nismo ravno prišli do hitrosti 170 km/h. Je dobra poraba sicer ampak še vedno trdim da je nek kompromis tole in je plug in boljša izbira.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 11:23 am
Napisal/-a pstruzni
Renault VG je napisal/-a:
pstruzni je napisal/-a:
Renault VG je napisal/-a:
Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Za to vsakodnevno relacijo 21km je Plug In hibrid absolutno dosti boljša izbira kot navaden, definitivno boljša poraba, pri eco bi bila najbrž skupaj pri športni in avtocesti pa oba bolj slaba.

Tudi to ne drži.


Kaj ne drži? Plug In bi se tukaj peljal s porabo 0l/100km ker so nizke hitrosti. Tole tudi ni avtocesta vožnja, ki jo opisujejo v testu ker nismo ravno prišli do hitrosti 170 km/h. Je dobra poraba sicer ampak še vedno trdim da je nek kompromis tole in je plug in boljša izbira.

Pri tem sem mislil na ta del vašega posta: Vse kar sem želel pokazat je, da je razlika v najboljšem primeru majhna ali pa je ni. Malo ste narobe razumeli. Glede Plug In hibrida pa imam enako mnenje kot vi, saj podpiram njihovo uporabo.

Re: toyota corolla 2020

Objavljeno: Po mar 02, 2020 12:05 pm
Napisal/-a denis099
For je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Corolla TS in Corolla HB imata dve različni medosni razdalji, TS ima 2700 mm, placa za noge zadaj kolikor hočeš. P308 ima medosno 2620 mm, težko si predstavljam da si do svoje ugotovitve prišel na TS verziji Corolle, ki je praktično čisto drugega prostorskega ranga kot utesnjeni HB.
Saj 308 tudi ima karavansko verzijo in več prostora za noge. Seveda sem primerjal oba HB.

Vse ostalo tudi komentiraš zelo subjektivno,
Ja, seveda! Nikoli nisem imel slabo mnenje o Toyoti na sploh, in nikoli do letos nisem probal kakšno Toyoto. Zdaj ko sem, povem svoje mnenje, ki je seveda subjektivno....drugače ne more biti.
ko so porabe na AC zelo blizu potem ti že 5 kmh različne hitrosti čisto izkrivijo rezultate, ker na AC se 5 kmh pogreška pri testu že kar močno pozna.
Ma ...to ni ravno nek argument. Vsi avtomobili skoraj imajo tudi navigacije, in obvezno vržem uč tudi koliko števc laže. Razlike so minimalne.
Števci pa dandanes v avtih lažejo zelo različno, malenkost je to odvisno od dimenzije gum,
Čak... :roll: vsak proizvajalec določi optimalne dimenzije. Edino kar je treba upoštevat je primerljiva moč motorja. Če en avto ima 30 KS več in mejhan več porabi je to logično. Takšni bebci pa nismo. Mene je recimo ful presenetilo ko sem imel enega testnega 508, da je imel precej ožje gume kot moj 308.
malenkost od tega koliko proizvajalec namerno želi "lagati". Za novo generacijo Priusa lahko napišem da pri 100 kmh števec laže samo 5 kmh, Corolle še nisem uspel merit ampak verjamem da je tam tam.
308 enako laže ..... 5-6 kmh pri hitrosti 100 kmh števc kaže 106 kmh. vsi so tu nekje. Mislim da Renault ima več tega odstopanja.

Potem so tu še velikosti gum, z WLTP testi se da dobiti neko sliko o tem koliko nas "izgled" nizkopresečnih gum v resnici stane.
Razlika med 195/65 R15 in 215/45 R17 je 10%
Razlika med 205/55 R16 in 225/40 R18 je 9%
Res pa je da je WLTP bolj relevanten pri nižjih hitrostih, na AC razlike zaradi gum niso tako velike, ker bolj do izraza pride zračne upor.


Ma vse je to v redu, veliko podatkov, veliko tehnike, veliko vsega ......zato najraje sam preverim različne avtomobile na isti relaciji, z isto dinamiko vožnje in potem se odločim.
Noben me ne bo prepričal da Corolla ne vem kako malo porabi (ja, v mestu) ker sem sam probal.
Na sploh me je avto pustil čisto ravnodušnega, za razliko od Mazde 3 recimo.
Potem pa slišim, da je treba požret občutljiv lak, Skyactiv X pa na testih ni nič posebnega kar se tiče porabe, potem avtomatika 6stopenjska (ko vsi imajo 8stopenjske) ....pa še to nisem probal, zato sem še vedno skeptičen.
Upam da me bo ta X in avtomatika prepričala vsaj delno, ker avto je wauuuu ....kar Corolla lahko samo sanja.
Pač ...avto nima duše, nima tisto nekaj kar te kot ljubitelja avtomobilov pritegne.

Seveda...za nezahtevne uporabnike je super. Je zanesljiva, poraba je v redu, tale zadnja še malo manj dolgčasna (čeprav nič posebnega za moj okus)
Če je še cena v redu....zakaj pa ne. Razumem vsakega ki se odloči za njo.
Mene (subjektivno) absolutno ne privlači.


Mislim da furas najmanj E klaso.