https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 20BusinessZa budget okrog 10k tega ali 508.
saso je pa velik zagovornik VAGa vidim, tako da bom napisal par primerov tu:
2.0tdi b6 passat mesanje nafte v karter,samodejno dodajanja in spuscanje gasa, lastnik ga je hotu zazgat, na Hrvaskem ga pozna vecina avtovlek,
2.0tdi b7 passat sel menjalnik, egr in turbo pred 200k km,
1.6tdi touran prodan obcutno pod ceno samo, da gre stran, slabe šobe, hladilnik je enkrat vklapljal drugic ne, lucka za motor je gorela non stop,
audi a4 2.0tdi shodil avt. menjalnik pri 252k km..
ali naj nastevam naprej glede zanesljivosti? in to so primeri, ki jih jaz poznam pa se jih je.
Pohvalim pa lahko 2 kolega z 1.9tdi v b6 2008,2007 letnikih in delajo top, prav tako 2.0tdi 110km v golfu 6.
Poznam tudi tezave z hdi, da ne bo pomote, ampak samo z 1.6, na 2.0hdi ne poznam nobenega, ki bi imel kup problemov napram tdi. En primer, strojelom pri 232k km na 1.6hdi, ker je lastnik predolgo cakal z zamenjavo jermena, 1.6hdi P5008 non stop priziganje lucke motorja in ga do zdaj ze trije mehaniki niso popravli.. Skratka kvarijo se vsi, zdaj trobit da VAG se ne kvari, je neumno. Ampak naj ti bo, vsak hvali tisto kar vozi. In pa 1.6tdi motorji so znani po problemih, malo povprasaj tega gospoda kaj vse je zamenjal preden je prisel do te kilometraze, seveda bo rekel, da ni menjal nic in ti bos to seveda verjel. Tud jaz lahko vozim svoj c5 do 500k km ampak vprasanje kaj bo do takrat za zamenjat.
Tema ni vag tako, da se opravicujem.
Moj glas gre P508, C5 ali Focus/Mondeo z 2.0. 1.6 ga jaz ne bi vzel, ker bo recimo ob Vrhniski klanec pogreb v kolikor vas bo vec v avtu..